/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
A la Nick J in Hidden Lines... Je hebt je achterhoofd kaal gemaakt... gesichi getekend ennn de sticker erop
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het wou niet zoals ik wou maar hij zit toch in de trein. De sticker is te bewonderen op de verbinding Rhenen - Utrecht Centraal - Breukelen.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ook een goeie! Treinstelnummer?
Moet ik de volgende keer even kijken, ik wou hem eigenlijk naast het informatie bord doen. Dan valt die helemaal goed op. Maar de conducteur was eigenlijk de hele tijd in het zicht...
|
|
|
|
geloof68
|
Een plaats in de top3! De spoorweg hoeft niet heel hard te zoeken naar de dader...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Laat ze maar komen met de prent, ik verniel niets dus het boeit me ook niet.
|
|
|
Den411
|
tog maar gewoon op me boardje geplakt
|
|
|
|
Morres
|
Ik heb dr een naar Balance gestuurd in Belgie, hij heeft een boardje van me overgenomen, de sticker er los bijgedaan
|
|
|
|
geloof68
|
Ook een goede plek! Ik heb nu ook stickers, waaiden wel gelijk uit mijn jas vanochtend.
|
|
|
|
geloof68
|
Ik las die openingszin en toen dacht ik: laat ik er eens goed voor gaan zitten. Zou Rob een stuk of 50 stickers op zijn bus geplakt hebben ? Nee hoor, gewoon op z'n boardjes .
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Het wou niet zoals ik wou maar hij zit toch in de trein. De sticker is te bewonderen op de verbinding Rhenen - Utrecht Centraal - Breukelen.
whahah, zal hem eens in de Fyra plekken
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Wat krijgen we nu, ik wou er eentje uploaden op hanglos in de gallery, maar de site sluit gewoon als ik dat probeer??
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wat krijgen we nu, ik wou er eentje uploaden op hanglos in de gallery, maar de site sluit gewoon als ik dat probeer?? Komt door mij denk ik, ik had die foto van Evan van de stickers daar ge-upload. Nog eens proberen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Al meer dan 350 stickers verspreid in het land, waar blijven al die foto's?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
ff wachten... het kite seizoen begint weer op 2 feb. tenzij het in januari alweer goed warm wordt... (dat betwijfel ik) sta niet raar te kijken als de kitehigh stikker in een of andere tropisch paradijs tevoorschijn komt. want ja morgen komen er vast wel veel foto's met sneeuw en een stikker, de weken daarop misschien met een kerstboom/kerstman of misschien wel met een rondborstige unox kip. (niet orgineel meer, ik heb het al bedacht ) nog ff geduld en dan doemen ze vast wel op, in of onderweg naar een land waar typhonen goed huis houden, waar er tot niet zo heel lang geleden cannibalen woonden. nog een heel orgineel idee: mocht ik er een tegen komen met peniskoker dan heb je meteen de origineelste foto!
|
|
|
geloof68
|
@Eagel-Jan, nu moet ik weer een nieuwe plek verzinnen. Had er een paar in onze witte kunstkerstboom willen plakken. Is dus geen originele plek .
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
@Eagel-Jan, nu moet ik weer een nieuwe plek verzinnen. Had er een paar in onze witte kunstkerstboom willen plakken. Is dus geen originele plek . vergeet niet... niet alleen gaat t om een originele plek... maar ook vooral om de compositie natuurlijk..
|
|
|
|