Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Lol, luxeprobleem op en top Ik zou voor elgounda alleen je zwembox/short meenemen. rond de 30 graden en watertemperatuur ook rond de 20-25 hoef je geen wetsuit voor aan te schaffen lijkt me. Geen idee wat de kadobudgets zijn. Maar miss boots foor je board? Kitebag, voor je reis?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik wil eigenlijk iets van een shirt aan denk ik, ook ter bescherming van de zon. Volgens mij is het er in augustus soms wel 35 graden Bestaat er niet iets van een dun neopreen t-shirt of iets anders wat een beetje lekker zit en niet zo gaat plakken als het nat wordt ? Zal om een cadeau van mijn vriendin, ouders en schoonouders gaan, dus denk wel iets van €150-, hoor. Een boardbag heb ik zelf al besteld, deze wordt in maart geleverd. Voor boots ben ik nog lang niet gevorderd genoeg denk ik.
|
|
|
berttt
|
Windmeter
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Geen neopreen, maar een lycra shirtje vragen. Makkelijker aan en uit te trekken en perfecte UV- bescherming. Goede zonnebrand ( bv P10of P20 of P30) is ook een aardig en nuttig cadeau. Waterdicht rugzakje?
|
|
|
Den411
|
Een poncho heb ik ook gekregen heerlijk warm
|
|
|
So_Surreal
|
Geen neopreen, maar een lycra shirtje vragen. Makkelijker aan en uit te trekken en perfecte UV- bescherming. Goede zonnebrand ( bv P10of P20 of P30) is ook een aardig en nuttig cadeau. Waterdicht rugzakje?
Heb je een website met wat voorbeelden van lycra shirts ? Ik kan alleen neopreen vinden zoals deze: http://www.decathlon.be/top-neo-km-05-mm-id_8125811.htmlEen poncho heb ik ook gekregen heerlijk warm Dat wilde ik eerst als cadeau vragen, maar vond het zo koud met omkleden dat ik dat laatst zelf al gedaan had haha Windmeter Windmeter Ook een goede tip !
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Windmeter gebruik je misschien 1x daarna niet meer.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Idd, beter leer je de wind lezen en/of neem je een cursus weer/wolken. Aan een paar tellen je windmeter op 1,5m hoogte steken kun je echt niet zien hoe hard het waait. Misschien sta je net uit de wind, waait het op het water toch ff wat harder of is er net een tijdelijke wind-dip of meet je in een vlaag. De toestand van de omgeving zijn vaak veel betere indicatoren, denk dan aan: buien, wateroppervlak, bomen, stuifzand etc. of simpelweg even je neus in de wind steken
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Mystic heeft wel mooie shirts, die heten Mystic venom rash vest. Neem wel een met lange mouwen dat scheelt een hoop p20
|
|
|
So_Surreal
|
Mystic heeft wel mooie shirts, die heten Mystic venom rash vest. Neem wel een met lange mouwen dat scheelt een hoop p20
Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ? Ik kan dit niet vinden via Google. Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ? Dan heb ik direct iets met korte mouwen:
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ? Ik kan dit niet vinden via Google. Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ? Dan heb ik direct iets met korte mouwen: Jonghu kijk ff bij een surfshop. Volgende vraag wordt zeker krijg ik die kado van jou voor mijn verjaardag. Www.telstarsurf.nlWww.eurofun.nlOf iets.....
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Je kan een paar nieuwe kites vragen of een nieuw boardje. In El Gouna kan het geen kwaad om schoentjes te dragen. Er liggen wat stenen en wat koraal. Een wetsuit hoef je echt niet mee te nemen. Ik heb daar altijd lekker in mijn shorty of shorts met lycra shirt gevaren.
|
|
|
jouce
|
Voor el gouna zeker schoentjes, liggen overal gebroken schelpen en stukken koraal. Lycra, iets eventueel voor op je hoofd en een goede zonnebril is daar meer dan genoeg. Water is er soms meer dan 28 graden. Misschien kan je nog een snorkelset vragen voor de windvrije dagen kwestie van toch in het water te zitten
|
|
|
So_Surreal
|
Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ? Ik kan dit niet vinden via Google. Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ? Dan heb ik direct iets met korte mouwen: Jonghu kijk ff bij een surfshop. Volgende vraag wordt zeker krijg ik die kado van jou voor mijn verjaardag. Www.telstarsurf.nlWww.eurofun.nlOf iets..... Daar heb ik gekeken, maar zie het model er niet tussen staan. Als iemand toevallig weet waar diegene hem gekocht heeft is het toch niet moeilijk om dat hier even neer te plempen, in plaats van zo te zeuren :')__ Voor el gouna zeker schoentjes, liggen overal gebroken schelpen en stukken koraal. Lycra, iets eventueel voor op je hoofd en een goede zonnebril is daar meer dan genoeg. Water is er soms meer dan 28 graden. Misschien kan je nog een snorkelset vragen voor de windvrije dagen kwestie van toch in het water te zitten Ik heb alleen hoge schoentjes, maar dat moet je ook wel kunnen gebruiken lijkt me ? Snorkelset heb ik ook al haha
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ? Ik kan dit niet vinden via Google. Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ? Dan heb ik direct iets met korte mouwen: Jonghu kijk ff bij een surfshop. Volgende vraag wordt zeker krijg ik die kado van jou voor mijn verjaardag. Www.telstarsurf.nl" target="_blank"> Www.telstarsurf.nlWww.eurofun.nl" target="_blank"> Www.eurofun.nlOf iets..... Daar heb ik gekeken, maar zie het model er niet tussen staan. Als iemand toevallig weet waar diegene hem gekocht heeft is het toch niet moeilijk om dat hier even neer te plempen, in plaats van zo te zeuren :')__ Voor el gouna zeker schoentjes, liggen overal gebroken schelpen en stukken koraal. Lycra, iets eventueel voor op je hoofd en een goede zonnebril is daar meer dan genoeg. Water is er soms meer dan 28 graden. Misschien kan je nog een snorkelset vragen voor de windvrije dagen kwestie van toch in het water te zitten Ik heb alleen hoge schoentjes, maar dat moet je ook wel kunnen gebruiken lijkt me ? Snorkelset heb ik ook al haha hej, vraag jij ook elke keer aan je vriendin wat je op je boterham moet doen of wat je aan moet doen. Heb al zoveel vragen gelezen van jou die ja zo gemakkelijk zelf even kan opzoeken met google.
|
|
|
So_Surreal
|
Dat is een mooie, heb je toevallig een link van een webshop waar hij te bestellen of ? Ik kan dit niet vinden via Google. Ik heb trouwens ook nog een Nike Combat shirt wat ik tijdens de winter onder mijn voetbalshirt droeg, zou zoiets ook geschikt zijn om mee te kiten ? Dan heb ik direct iets met korte mouwen: Jonghu kijk ff bij een surfshop. Volgende vraag wordt zeker krijg ik die kado van jou voor mijn verjaardag. Www.telstarsurf.nl" target="_blank"> Www.telstarsurf.nl" target="_blank"> Www.telstarsurf.nl" target="_blank"> Www.telstarsurf.nlWww.eurofun.nl" target="_blank"> Www.eurofun.nl" target="_blank"> Www.eurofun.nl" target="_blank"> Www.eurofun.nlOf iets..... Daar heb ik gekeken, maar zie het model er niet tussen staan. Als iemand toevallig weet waar diegene hem gekocht heeft is het toch niet moeilijk om dat hier even neer te plempen, in plaats van zo te zeuren :')__ Voor el gouna zeker schoentjes, liggen overal gebroken schelpen en stukken koraal. Lycra, iets eventueel voor op je hoofd en een goede zonnebril is daar meer dan genoeg. Water is er soms meer dan 28 graden. Misschien kan je nog een snorkelset vragen voor de windvrije dagen kwestie van toch in het water te zitten Ik heb alleen hoge schoentjes, maar dat moet je ook wel kunnen gebruiken lijkt me ? Snorkelset heb ik ook al haha hej, vraag jij ook elke keer aan je vriendin wat je op je boterham moet doen of wat je aan moet doen. Heb al zoveel vragen gelezen van jou die ja zo gemakkelijk zelf even kan opzoeken met google. Toevallig kom ik geen Nederlandse shop tegen via Google, dus wat is het probleem dat ik het hier even vraag, jank gewoon niet zo man.
|
|
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Tja ik snap niet zo goed wat je aan een forum hebt als je toch alles kunt Google'n.
Forum: Online sociale interactie in binnen de doelgroep over verschillende activiteiten. Zie beginnersvragen, zie meeting points, activeiten etc. etc. Google: Onpersoonlijke zoekmachine die toch voor elkaar weet te krijgen om persoon te worden ahv je zoekresultaten. Idd, hier op het forum berichtje posten over verjaardskado is een beetje raar/vreemd. En je had zelf al aantal (kado)ideeën waardoor dit topic beetje overbodig is. dus moet me dit keer aansluiten bij nick 1212. Verder valt er genoeg te lezen zowel op dit forum als op google over el gouna m.b.t. wat mee te nemen als kiter etc. En anders vraag je aan haring richardt of ie zijn filmpje weer ff post van de kitekings in elgouna. Zie je meteen wat je nodig hebt Praktisch denken scheelt een hoop
|
|
|