Gehaktdag
|
Iedereen hier is toch al lid van de KNRM inmiddels na al die acties van vorige week.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Iedereen hier is toch al lid van de KNRM inmiddels na al die acties van vorige week.
ech nie ...... ik kreeg steeds een error melding ... maar nu is het wel gelukt ....
|
|
|
|
ronny
|
bats
|
|
|
|
PvanEE
|
Ik kreeg ook elke keer error melding.... Toen ff een mail gedaan met de melding van het probleem. Maar ik begrijp hieruit dat het nu wel moet gaan lukken. Dus gaan we dat maar weer proberen. Thnx
|
|
|
|
|
|
ronny
|
Kom op nog meer:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reodude
|
heb ook direkt via hun rekening nummer gestort...dus tel bij jullie totaal maar 10euroontjes bij dude
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik doneer ook al heel mijn surfcarriere, en heb de KNRM nog nooit nodig gehad. Als het nodig is dan wegen mijn donaties lang niet op tegen de kosten denk ik. Ik ben wel benieuwd wat zo'n operatie nou moet kosten! Maar als het ooit nodig is, dan is het wel heel fijn om de vraag '''ben je al donateur?'' te kunnen beantwoorden met ja
|
|
|
Jeroen25
Geen avatar
|
Goed initiatief! Ook een donatie gedaan, mooi vakwerk wat ik in het nieuws heb gelezen . Hopen dat ik ze niet nodig ga hebben, fijn dat ze er voor ons zijn. Gr, Jeroen
|
|
|
|
|