Toch wel een vreemde houding die Switch inneemt. Ze willen van hun 'oude' vooraad af voor pakweg 25% korting. Lees het forum en je stelt vast dat je nieuwe 2016 kites met 30 a 40% korting (voor sommigen misschien nog iets meer) in CT kan halen.
En iedere grotere dealer in NL is nu aan het eind van het jaar ook met 30+% kortingen voor 2015 materiaal bezig, 40+% voor 2014 etc.
Dan ga je toch niet meer serieus met Switch onderhandelen... of je moet completely Switch hooked zijn
Tja, als je de kites in de US kan bestellen, en dan weer mee naar huis neemt, ben je ook al zo'n 20% of meer goedkoper uit op de al lage prijs. Belastingen zijn een bitch.
Je moet geen appels met peren gaan vergelijken he.
Dat is wel zo alleen kan je switch niet in shops kopen. En als je het vergelijkt zijn de prijzen natuurlijk al laag. Maar ben het wel met je eens ze zouden het gewoon in de uitverkoop moeten gooien en 30% eraf doen of zoiets dan weten de mensen ook beter waar ze aan toe zijn. En waarschijnlijk dat ze dan veel sneller van hun ''oude'' kites af zijn
Ik wil nog een 10 meter en heb net nog 480 geboden, dit was te weinig. En ik wil ook niet meer bieden, dan kijk ik liever naar een 2015 kite van een ander merk met korting of een die weinig is gebruikt.
Dat deden ze in het begin nog. Gewoon een sale met 15-25% korting. Geen idee waarom ze dat niet hebben gelaten zo.
Even snel gekeken op de US versie van de site. Een 9m Nitro V4 is daar 638 Dollar. Stel dat je 20% korting kan krijgen kom je op 510 Dollar, wat neerkomt op 465 Euro. Dat is dan wel zonder de kitebag volgens mij, dus je komt uiteindelijk op 500 Euro.