Binnenkort zal ik ze eens bevoelen. Voor dit seizoen de enige kite in het programma van dit dedicated foilmerk. Ook een race matras kite zit in de pijpleiding...
Als het aan mij ligt kappen ze er allemaal mee zoals Core en Flysurfer. Ozone claimt het, eerst maar eens zien. Het is gewoon een te lucratief business model!
Heel scherp. Hij schoot idd precies open op die foto. Maar om nu gelijk te zeggen dat het er niet uitziet wind ik ook weer te ver gaan ;-) Het totaal plaatje vind ik wel aardig vandaar de foto.
Is dat zo? Ik heb idd wel eens gehoord dat ze ongewild open sprongen maar van al die jaren dat ik nu met Zeeko vaar is het mij maar paar keer overkomen. In die 5 a 6 jaar is de CL nu ongeveer 3 keer open geschoten. Wat een geluk dat ik het bewijs heb vastgelegd. Ik geef tot dat ik die drie keer dat het gebeurde wel verrast werd ;-)
Inderdaad zijn er series geweest van deze Nobile (want die heeft dezelfde o.a.) CL met productie fouten. Heb zelf ook meegemaakt dat hij op onverwachte momenten opende.
Heb toen direct een nieuwe gekregen welke feilloos functioneert sindsdien.
Wat wel een probleem kan zijn is de lengte van de DonkeyDick die ervoor zorgt dat, net as op de foto, je CL uit de trapeze haakt. Bij mij was dat diezelfde CL die vervangen is onder garantie. Hij leek wel te lang, langer als de overige identiek CL's die ik hier thuis heb liggen.