En zie je nog kans? Geen echte storm in de voorspelling maar misschien net op het juiste moment pieken
Ja de XR5challenge is wereldwijd, en ik zie voorspelling voor a.s. donderdag en zaterdag die zeker potentie hebben. Zaterdag zelfs kans op vlagen 60 knopen, beetje te veel van het goede, maar we houden het in de gaten natuurlijk. Idd zou toch wat zijn om nog even te pieken voor het einde van de periode. Whoop!
Volgens mij is windfinder een beetje te optimistisch voor Zaterdag, andere sites geven dat helemaal niet aan. Is die advertentie op hanglos anders niks voor een plan B eventueel van capetownkiteclub.
De Woo Sports #XR5challenge is bijna ten einde. Er zijn vorige week de nodige ontwikkelingen geweest, donderdag de 23e waaide het hard uit ZZW en heb ik weer een poging gewaagd, een verkeerde keuze gemaakt een downwinder te doen Wijk/Egmond waarbij ik de perfecte afzet niet heb kunnen vinden. 100 goede sprongen maar niet die nodige uitschieter, blijven steken op 19,8m.
Goede nieuws is dat de #XR5challenge weer in Nederlandse handen is gekomen na die donderdag, Ben van der Burg heeft een sprong genoteerd van 24,4m op de maasvlakte. Dus hij is net op tijd in te lead voor de trip naar Capetown!
Gisterochtend stond er weer harde wind in de voorspelling, maar ook een bak regen. Maar goed, niet geschoten is altijd mis, mooie ochtendsessie geworden en kwam uit op 21,1m hoog, maar niet genoeg helaas, misschien volgend jaar...
Thx kitemenn, wat betreft trucjes behoor ik zeker niet tot de top hoor. Maar het hoog springen is nadat ik twee jaar geleden tijdens de kerstdagen een WOO Sports kreeg inmiddels naar aardig hoog niveau gestegen
Heb van de week een nieuwe mobiel gekocht met een Android 6.0 versie waarbij de Woo eventueel op kan. (had hiervoor een android 3.0 versie van mijn dochter)
Zijn er nog problemen met de Woo 2.0 versie ? of is het wachten op de nieuwe Woo 3.0 beter ?
Is er een speciale competitie voor de ouwere kiter de 58 pluss ?
Welke zaak heeft op dit moment de beste aanbieding ?
20% korting op het moment ook in alle shops als het goed is. De check out code is HOLIDAY20 net ff gecheckt voor u, ken alleen het berichtje niet meer vinden dat die korting nu ook in de fysieke winkels geldt. https://www.facebook.com/wookiteboarding/posts/1494326483954688 (at participating retailers)!
20% korting op het moment ook in alle shops als het goed is. De check out code is HOLIDAY20 net ff gecheckt voor u,
Thanksss, Klopt, ze zitten allemaal rond de 200 euro in plaats van 250 euro
Heb inmiddels de App op de mobiel gezet en gekeken, ziet er allemaal goed uit.
Hoor om me heen dat de Woo 2.0 eigenlijk geen problemen geeft, dusss binnenkort gaat het echt gebeuren. ook omdat de Woo in mijn hoofd de laatste tijd veel foutmeldingen geeft en ik voor mijn gevoel hoger sprong dan de Woo in mijn hoofd.
Benieuwd of je ook een keer in de top 15 komt te staan Richard en uiteraard of je met je Edge echt 2x zo hoog springt
Mijn laatste sessie zit er weer op dit jaar, vandaag teveel regen. Alle #1 posities op een rij (voor zover ik er mailtjes van gehad heb):
1x Global weekly leaderboard 7x Glbal Daily leaderboard
1x Europe Weekly 16x Europe Daily
9x Netherlands Weekly 26x Netherlands Daily
12x Spot Daily
Daarnaast nog 42x de top 15 Global Daily behaald, mooi jaar was het!
Gisteren was na ruim twee maanden weer heerlijke sessie op de twintip met de 7m Aero, wel even inkomen in het begin met timing voor een crashloze landige
Is er nog wat wind vandaag op de Brouwersdam, trekt misschien ook nog wat aan daar ? Morgen idioot harde wind waarschijnlijk er staat voor vandaag al een waarschuwing / code oranje voor storm/orkaan op alarm.noodweercentrale.nl Ohw is t/m Donderdag Noodweerwaarschuwing met waarschuwingsniveau oranje vanwege storm met meer dan 75 km/h, geldig van dinsdag, 02.01. 13:00 uur tot donderdag, 04.01. 01:00 uur.
Je kunt trouwens via een hashtag ook een eigen competitie creeeren met de Woo, bv #55plussers of 40 ofzo of zelfs nog wat lager anders doet er geen hond aan mee zeker niet in deze tijd van het jaar denk ik.
Ohw btw ik kreeg gisteren ook me eerste global leaderboard vermelding in de freestyle sectie, toch leuk op de valreep van 2017 en dat voor alleen een paar backrolletjes en frontrolletjes.
Je kunt trouwens via een hashtag ook een eigen competitie creeeren met de Woo, bv #55plussers of 40 ofzo of zelfs nog wat lager anders doet er geen hond aan mee zeker niet in deze tijd van het jaar denk ik.
Vind ik leuk, 50 plus wil ik wel aan mee doen (wordt volgend jaar pas 55 :-))