Die Luis Pastore had 2 weken geleden nog nooit boven de 11m gesprongen. Sinds een week maakt hij elke sessie sprongen over de 20 meter. Duidelijk een gevalletje van heel vervelend kinderachtig fraudeleus bezig zijn. Ik snap niet dat Woo zijn hele account verwijderd.
De gebeden zijn verhoord. Zijn 30+-ers zijn weer uit de lijstjes.
Trouwens, weet iemand of en zo ja hoe je al die 1-2m sprongen uit de jump breakdown in Woo kan filteren. Ik heb echt geen 166 sprongen gemaakt...pak m beet 130 sprongen zijn gewoon golven.
Met de komst van de WOO 3.0 gaan de leaderboards vaker naar grotere hoogte. De score`s komen helaas duidelijk hoger uit.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk of de correlatie tussen de 3.0's stabiel, verslechterd, of verbeterd is.
Feit is helaas wel dat er laatste weken hele vreemde uitslagen tussen zitten, een Duitser met 29m sprong, een Braziliaan twee keer >30m, welke inmiddels zijn verwijderd, 'maar as we speak' komen zijn foute sessies gewoon nog binnen druppelen.
Hopelijk is het á la Tesla allemaal te fixen met een software update. Maar het is wel tijd dat ze de zaakjes stabiliseren. De geloofwaardigheid gaat op deze manier wel snel onderuit.
Het is wachten op de eerste semi- prof die 30m springt, en dan start de discussie.. was het wel echt..
Deze dailyNL`s mogen niet ontbreken, Maarten pakt no. 2 NL. Ik zak een plekje naar 4, maar heb gister wel mijn PB Nederland van 23,9 naar 24,7 versterkt!
Hopelijk doet WOO nu eens wat eraan, maar om eerlijk te zijn heb ik t gevoel dat ze weinig doen met feedback etc. Ook kan je met de data die WOO verkrijgt veel meer functionaliteit toevoegen als je het mij vraagt! Volgens mij werken die gasten alleen als t niet waait in Kaapstad
Hopelijk doet WOO nu eens wat eraan, maar om eerlijk te zijn heb ik t gevoel dat ze weinig doen met feedback etc. Ook kan je met de data die WOO verkrijgt veel meer functionaliteit toevoegen als je het mij vraagt! Volgens mij werken die gasten alleen als t niet waait in Kaapstad
Ja met de komst van de WOO 3 hadden ze meer functionaliteit beloofd, maar nog weinig van gezien. Ze updaten de woovie editor ook niet. Zou graag zien dat ze dat ook aan ons geven voor bv ook de freestyle modus. Is toch leuk als je zo iets zelf kunt doen. Dan kun je veel makkelijker zoiets als dit zelf maken.
Ja of een optie om wat met de data te doen. Zo leek t mij leuk om t verschil tussen links en rechts springen te zien. Ook kiteloops detecteren of rotaties zou mogelijk moeten zijn. De mogelijkheden zijn eindeloos maar wat ze geven is minimaal.
Wat ik nog t grootste nadeel van WOO vind is dat je achteraf echt niet meer weet welke sprong nou die hoge was. Dit neemt ook gelijk het reeel beoordelen van je sprongen weg...maja t is een leuk hebbedingetje
Met de komst van de WOO 3.0 gaan de leaderboards vaker naar grotere hoogte. De score`s komen helaas duidelijk hoger uit.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk of de correlatie tussen de 3.0's stabiel, verslechterd, of verbeterd is.
Feit is helaas wel dat er laatste weken hele vreemde uitslagen tussen zitten, een Duitser met 29m sprong, een Braziliaan twee keer >30m, welke inmiddels zijn verwijderd, 'maar as we speak' komen zijn foute sessies gewoon nog binnen druppelen.
Hopelijk is het á la Tesla allemaal te fixen met een software update. Maar het is wel tijd dat ze de zaakjes stabiliseren. De geloofwaardigheid gaat op deze manier wel snel onderuit.
Het is wachten op de eerste semi- prof die 30m springt, en dan start de discussie.. was het wel echt..
Deze dailyNL`s mogen niet ontbreken, Maarten pakt no. 2 NL. Ik zak een plekje naar 4, maar heb gister wel mijn PB Nederland van 23,9 naar 24,7 versterkt!
Gister heb ik om mij heen op de Slufter veel mensen behoorlijk hoog zien springen. Iets in de trend van die meters kloppen wel. Ik weet van mijzelf dat ik ook aardig hoog kan springen, ik had gister een paar keer het gevoel dit is wel een metertje of 15m á 16m zoals ik de laatste keer had. Dan valt het uit op 13.2m
Prima hoogte maar heb het idee dat het niet klopt... Dus ook mijn vraag hoe verhouden de Woo 3's zich onderling? Heeft iedereen zijn Woo geupdate? Zijn de firmwares het zelfde, etc... ?
Dit was voor mij pas de tweede keer met de Woo 3 in 25+ knopen maar heb met mij Flysurfers al vaker over die 13.2m gezeten en dat vind ik zo apart.
Wat ik nog t grootste nadeel van WOO vind is dat je achteraf echt niet meer weet welke sprong nou die hoge was. Dit neemt ook gelijk het reeel beoordelen van je sprongen weg...maja t is een leuk hebbedingetje
Je sessies ook opnemen met een gopro of vergelijkbaar cameraatje!
Xensr heeft het wel in z'n app verwerkt die zijn daar anders in (de North piq heeft volgens mij ook niks ook alleen maar een afgeschermde app best wel waardeloos eigenlijk), kun je JOUW DATA zo downloaden in 2 verschillende formaten .KML en .GPX (Jammer alleen dat er zo 1 2 3 niet even een voorbeeldbestandjes voorhanden zijn, dan zou je meteen kunnen zien welke data dat dan allemaal precies is enzo!)
WOOvie editor is alleen voor MAC...punt is er zijn gewoon zoveel opties en de app is gewoon zwaar beperkt! Ervaar ook dat mn resultaten soms juist lager uitvallen dan verwacht met WOO 3.0 (Las dat bij sommige de scores na t uploaden en saven in een keer lager waren (misschien al opgelost)) ...nu blijft t n lastig ding om hoogte in te schatten maar blijft apart dat er twee kampen lijken te zijn bij de WOO 3.0 een met te hoge uitslagen andere met lagere uitslagen...
Ik gebruik een hackintosh voor de woovieeditor, dat werkt wel maar soms niet helemaal vlekkeloos. Nu deed me monitor het niet, dan is het wel lastig op zo'n klein schermpje van telefoon of tablet via teamviewer. Hierdoor kon ik de sprongen buiten beeld er haast niet uit filteren.
Ik gebruik een hackintosh voor de woovieeditor, dat werkt wel maar soms niet helemaal vlekkeloos. Nu deed me monitor het niet, dan is het wel lastig op zo'n klein schermpje van telefoon of tablet via teamviewer. Hierdoor kon ik de sprongen buiten beeld er haast niet uit filteren.
@Local ben het wel met bredo eens. De sprongen uit je eerste filmpje in combo met de data overlay lijken soms vreemd. Met andere woorden je sprongen lijken lager dan wat er in de data overlay aangegeven word. Sprong van 1,5m (op zicht) geeft 2,7m aan terwijl het er op lijkt dat je niet over je eigen lichaamslengte springt.