Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Moeten we dit zien als een metafoor tussen de moderators en jou of ben je serieus?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ben altijd serieus Evan je ken me toch Het is waar gebeurt, dusssssssss ........ reageer maar Evan
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nah ja gaat ut niet.... het is de kitelounge he, maaruhh verder alles goed met je, mot ik de GGZ al waarschuwen
|
|
|
|
et1961
|
Waar gaat dit over????!!! Nee, ik weet niet hoe het afloopt, naar zulke prut kijk ik niet. (zelfs niet met mijn kinderen)
|
|
|
Haring High Richardt
|
naar zulke prut kijk ik niet. (zelfs niet met mijn kinderen) Wink Ik ook niet, ik moest mee kijken. 2 vrouwen tegen een en gigantisch onder de plak Het is dat ik af en toe mag kiten, want anders
|
|
|
Zeeland135
|
Natuurlijk weet ik hoe dat afloopt. Ik denk dat cultuurbarbaar wel de juiste benaming is voor jou.
Maar waar hebben we het over is het te koud of staat er niet genoeg wind?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Denk eerder iemand met een chronisch gebrek aan aandacht
|
|
|
Haring High Richardt
|
Denk eerder iemand met een chronisch gebrek aan aandacht Net als jij , jij reageer ook overal op, zag je zelfs op het Noord Holland forum zitten dan moet je wel heel veel aandacht te kort krijgen als je daarop reageer Maar waar hebben we het over is het te koud of staat er niet genoeg wind? Komt eigenlijk door mijn meiden die mij uitscholden voor cultuurbarbaar, kon niet geloven dat ik de enigste was
|
|
|
FlyingHigh
|
Nu moet ik Evan ff gelijk geven Ries. Dit heeft geen F#ck met kiten te maken en voegt ook zero toe
|
|
|
Haring High Richardt
|
Herman je heb helemaal gelijk maar dat komt omdat je in de lounge zit De Lounge wil zeggen lekker slap geouwe takkebosse en geen kite gemekker De Lounge Niet zomaar een kiteforum. Allerlei interessant nieuws; ontroerend, grappig, sexy, soms bikkelhard en....wimtSnap je Herman ??? Was trouwens bij de ping pong vannavond en aan 2 mensen gevraagd, alle 2 wisten ze de afloop niet van het verhaal, stelletje cultuurbarbaren, er is nog hoop
|
|
|
|
|
|
Menno de Vries
|
Maar hoe loopt het nu af? Dat blijft nog altijd de vraag.
|
|
|
Rule
|
Maar hoe loopt het nu af? Dat blijft nog altijd de vraag.
Het is Shakespeare, dus iedereen gaat dood (sommigen zelfs 2 keer). Stelletje cultuurbarbaren. Overigens kan het goed zijn dat de vrouwen van Richard een Disney versie hebben gezien, die loopt ongetwijfeld beter af.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heel, maar dan ook wel echt heeeeeeel soms twijfel ik weleens aan je mentale gesteldheid hoor Undecided Roll Eyes Valt me tegen dat je heel soms twijfelt, dacht zelf aan altijd Maar goed. je dwaal af. je ouwe takke bos erom heen dus je weet het ook waarschijnlijk niet Tussenstand is dat er nog veel meer cultuurbarbaren zijn dan ik al vermoedde. 75% weet het echt niet en 25% denk het te weten De uitslag komt binnenkort, heb nog even geduld en het raadsel wordt bekend gemaakt. U kunt nog inzetten, rein nas vas plus het geld is niet meer van U En... het was geen Disney uitvoering maar de uitvoering van You troep Maar hoe loopt het nu af? Dat blijft nog altijd de vraag.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Dat je dit niet weet maakt je direct een cultuurbarbaar? Misschien kun je je vrouwelijke wederhelft beter opvoeden en duidelijk maken dat dit soort informatie voor mannen zo onbelangrijk is dat we dit niet eens kunnen verwerken, laat staan herinneren. Ook al heb je Shakespeare 100x moeten lezen op school
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ook al heb je Shakespeare 100x moeten lezen op school Ik heb het nooit gelezen, wij hadden thuis de Donald Duck en de leesmap Het loopt ongeveer zo af: Mooi filmpie, je zit dicht tegen de hoofdprijs aan maar niet in de juiste contekst
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Door de flakka ja Hadden ze dat toen al ? http://www.blikopnieuws.nl/gezondheid/243859/ziekenhuis-waarschuwt-voor-nieuwe-drug-flakka-de-zombiedrug.htmlZiekenhuis waarschuwt voor nieuwe drug 'flakka' de 'zombiedrug' Ziekenhuis waarschuwt voor nieuwe drug 'flakka' de 'zombiedrug' Foto: Printscreen Youtube Dordrecht"Wees ontzettend voorzichtig met flakka, gebruik het bij voorkeur niet. Het is een middel dat eigenlijk niet veilig gebruikt kán worden." Die dringende waarschuwing geven de artsen van de Spoedeisende Hulp van het Albert Schweitzer ziekenhuis in Dordrecht, nadat op deze afdeling in de maand juli tweemaal een patiënt werd binnengebracht die ernstig onder invloed verkeerde van deze nieuwe, extreem stimulerende drug. Deze staat in Amerika ook wel bekend als de 'zombiedrug'. Het gebruik van het middel waaide dit jaar over naar Europa. Wie op Google zoekt naar flakka, vindt filmpjes van drugsgebruikers die zich door ruiten werpen en voor aanstormende auto’s springen. "Patiënten raken volledig buiten zichzelf en wanen zich onkwetsbaar, alsof ze de Hulk zijn", vertelt SEH-arts Merel Willeboer, die in beide situaties de patiënt behandelde. Omdat zij specifieke toxicologische kennis heeft, was ze al bekend met het fenomeen. Maar nog lang niet alle hulpverleners in Nederland zijn voorbereid op de gevolgen van flakkagebruik.
|
|
|