Aanstaande vrijdag, 17-06 is de jaarlijkse ALV van de Nederlandse Kitesurf Vereniging. Hieronder staat het bericht dat iedereen heeft ontvangen die zich ingeschreven heeft.
Voor wie zich nog niet ingeschreven heeft, dat kan als je de volgende link gebruikt:
https://docs.google.com/forms/d/18LIs9frI9zRDwmK-3bo7Lr1WYwWxvJ1YWheHjl0BngY/viewform?c=0&w=1Het is belangrijk om naar de ALV te komen, laat je stem horen als je achter je sport staat!
De ALV zal plaats vinden op vrijdag 17 juni a.s.
De vergadering start om 19.30u en zal uiterlijk 21.30u sluiten.
De locatie voor de ALV is hetzelfde als vorig jaar, in Downunder te Nieuwegein, in de Sydney zaal. Het adres is Ravensewetering 1, 3439 ZZ Nieuwegein. Voor routebeschrijving klik hier
Agenda ALV - 17 juni 2016
1. Inleiding
2. Goedkeuring Notulen
3. Ingezonden stukken
4. Financiële stukken 2015
5. Begroting 2016
6. Verslag Kascommissie
7. Benoeming nieuwe kascommissie
8. Jaarverslag en vooruitblik voorzitter
9. Bestuurswissel
10. Aftreden Marij van Tienen + Chris Immers (als voorzitter)
11. Voorstellen nieuwe bestuursleden
12. Voorzitter en bestuur benoemen
13. Rondvraag
Vergaderstukken ALV - 17 juni 2016
- Klik op link voor downloaden PDF -
A. Notulen ALV 2015 B. NKV balans 2015 C. Begroting 2016D. Contributie schemaNieuwe bestuursleden Introductie: Rene Bos – voorzitterWoonachtig te Zandvoort, 56 jaar oud. Watersport al sinds zijn zesde. In de jaren 80 Nederlands en Europees Kampioen catamaranzeilen. Enthousiast kitesurfer sinds 2002. Vaart veel op zijn homespots Zandvoort en Thailand, en is regelmatig Brazilië-ganger. Is gek op downwinders en maakt nu goede vorderingen op zijn waveboard.
René is oud secretaris (1994-1998) en meer recentelijk oud-voorzitter (2011-2015) en thans Lid van Verdienste en bestuursadviseur van Watersport Vereniging Zandvoort (800 leden). Heeft ook zakelijk veel bestuurservaring op directieniveau (in marktonderzoek en IT), o.a. in Amsterdam, London, Hong Kong en Beijing. Getrouwd met Danyu uit China en heeft twee tiener-dochters. Enorme passie voor de watersport en voor kitesurfen in het bijzonder, is zeer gedreven om de kitesurf-sport in Nederland verder te promoten en te beschermen.
Introductie: Rick Kuiper - secretarisMijn naam is Rick Kuiper, 22 jaar oud en woon in Almere. Ik ben werkzaam als privé detective bij een particulier onderzoeksbureau in Almere. Naast mijn baan wind- en kitesurf ik, sleutel ik aan mijn circuit auto en rijd hier mee op circuit. Ook ben ik bijna dagelijks in de sportschool te vinden!
Inmiddels kitesurf ik al weer een jaar of 6 en heb in die jaren veel zien veranderen in de sport, negatief en positief. Via de NKV wil ik mijn steentje bij dragen aan de positieve veranderingen en er voor zorgen dat er zo min mogelijk negatieve veranderingen plaatsvinden!
Dave Ottelé - bestuurslid veiligheid Wij hopen dat je erbij kan zijn! Wanneer je je hebt aangemeld rekenen wij op je komst, kan je onverhoopt toch niet komen laat dat dan weten via:
support@kitesurfvereniging.nl.
Heel graag tot 17 juni.