Zit al dagen F5 te drukken in mijn mailbox, maar helaas geen Red Bull fanmail
Denk dat je dan toch minimaal wedstrijden moet winnen iod, en het NK Big-Air heb ik nog niet langs zien komen helaas. Gaat dat windraam binnenkort weer open trouwens?
Al schaar ik mezelf dan niet als een van de favorieten hoor, dan moet ik toch minimaal de late backroll en springroll eens aanleren (dagelijkse verplichtingen drempeltje). Hoog springen zit nog steeds wel progressie in, al mag het wat mij betreft nog wel wat consequenter. Soms heb ik sessies dat alles lukt en je voor je gevoel het maximale er uit hebt gehaald, en zoals eergisteren kwam de wind duidelijk als winnaar uit de bus. Ben ik eigenlijk niet tevreden met 19,3m opdat ik weet dat het met deze wind potentieel hoger had kunnen/moeten gaan.
Knap van de mannen tijdens de Red bull megaloop is dat het allemaal binnen 10 min moet gebeuren. Ik ben zelf meer gewend uren op het plankje te staan. Misschien binnenkort eens mee oefenen zo veel mogelijk dikke sprongen binnen de 10 min te proppen. Dat is wel ff anders kiten lijkt me zo.