Jordi_1990
|
ok ik ga erachteraan! enne hoe hard mag je tube en de struts oppompen zodat ze niet knappen? gisteren deed ik maar gewoon zodat ik met mijn duim de tube en de strutt nog makkelijk kon induwen... maar zijn er fool proof manieren om eracter te komen of de kiet te hard of te zacht is opgepompt?
|
|
|
keessie
|
De struts komen niet zo nauw. De LE moet bij de tips moeilijk te knikken zijn, dan is de druk goed. gr Kees ok ik ga erachteraan! enne hoe hard mag je tube en de struts oppompen zodat ze niet knappen? gisteren deed ik maar gewoon zodat ik met mijn duim de tube en de strutt nog makkelijk kon induwen... maar zijn er fool proof manieren om eracter te komen of de kiet te hard of te zacht is opgepompt?
|
|
|
Jordi_1990
|
dat is best wel heel hard dus... knapt de LE dan echt niet in de zon?? nouja zal wel niet! bedankt!
|
|
|
Taco.
|
Jordi, kites moet je hard oppompen, je moet er op kunnen trommelen.
Gertjan, Ok valt weer mee. Zie je vanavond..
|
|
|
keessie
|
Vanaf hoe laat zou het vandaag een beetje vaarbaar zijn? half 5?
gr Kees
|
|
|
patricks
|
Was wel chille sessie vandaag @ lauwersoog!!!! WAT EEN WIND! (geschokt_kitesmiley) Wie gaan er morgen??
|
|
|
Benjooh
|
Ja was top vandaag, vooral mn 2e sessie. Binnenkort mn Pulse 7 weer es proberen, hopen dat dat niet zon gekl**t is met dat geklapper enzo waardoor ik die toming in de knoop had...
|
|
|
Jurrien
|
Was wel chille sessie vandaag @ lauwersoog!!!! WAT EEN WIND! (geschokt_kitesmiley) Wie gaan er morgen??
ik ben er morgen ook weer bij! het is lang geleden
|
|
|
Jordi_1990
|
mischien vanmiddag weer vene de kite de lucht in....
|
|
|
Lude
|
Gister lekker gekite, kon de 11.5 amper houden... Zit nu te overwegen al mn vliegertjes in te gaan ruilen en een nieuwere (veiliger) setje te kopen. Misschien vanavond nog even naar loog, heb het wel weer even gehad met de drukte van workum...
|
|
|
jetzu
|
He Jurrien hopen dat je het nog niet verleerd bent dan. Heb je ondertussen al een motor? Je kan echt beter investeren in nieuwere kites. Ze zijn wel minder waarde vast, maar je hebt er veel meer lol van
|
|
|
big_ben_lair
|
van middag rond 4 eens kijken op kornwerderzand ff knallen op het vlakke water
|
|
|
e_surf
|
kornwerderzand lijkt me ook wel een keertje leuk maar mag je wel in die hoek komen zeg maar dat je daar met aanlandigge wind zit?? Want daar zie ik normaal alleen surfers volgens mij.
Mischien nog even ter verduidelijking: De kitelokatie is vlak bij het dorpje Kornwerderzand op de Afsluitdijk. Dat is zo'n 4 km. de afsluitdijk oprijden en dan vanaf de snelweg afslag Kornwerderzand aanhouden. In het hoekje helemaal in het begin van de afsluitdijk is het niet toegestaan om te kiten. Ben, ik zie je vanmiddag wel op KZ, hoihoi groet Edwin
|
|
|
peter.
|
gaan er nog mensen naar hvdb vanavond? anders gaa ik ook nog effe naar korn
lttttttttter
|
|
|
jetzu
|
Wij gaan naar hvdb is de laatste tijd wel iets drukker dan anders. Maar niet vervelend ofzo.
|
|
|
peter.
|
hoe laat zijn jullie er jetzu??
|
|
|
jetzu
|
Ik denk rond 18.45 uur. Het is de laatste tijd niet super hoog dus de golfjes zijn ook niet irritand. Tot vanavond
|
|
|
Steven
|
ok ik ga erachteraan! enne hoe hard mag je tube en de struts oppompen zodat ze niet knappen? gisteren deed ik maar gewoon zodat ik met mijn duim de tube en de strutt nog makkelijk kon induwen... maar zijn er fool proof manieren om eracter te komen of de kiet te hard of te zacht is opgepompt?
Als je er op kan staan dan is die hard genoeg. Vanavond hoop ik er ook bij te zijn.
|
|
|
peter.
|
ik ben er rond half 7 ouderwets varen
|
|
|
Taco.
|
Hee gasten, vanavond HVDB, Steven kan meerijden. Als het niet hard waait dan kan zijn dat ik even wat kites van jullie wil testen Even kijken of ik de videocam nog ergens kan opladen.... kunnen we wat mooie avondshots maken
|
|
|
peter.
|
coooooool ik heb er nu al zin in:)
|
|
|
Fabian Mac
|
beste allen, ik ben op zoek naar een kite maatje voor workum! woon zelf in groningen centrum. Ik ben zelf nog een beginner, paar lessen gehad en aantal keren (10) zonder les op het water gestaan. Ik ben op zoek naar iemand die ook in de buurt van (stad) groningen woont. Ik heb vervoer dus dat is geen probleem. interesse laat het me weten!! Groeten Fabian coniglietto1984@hotmail.com
|
|
|
Dibbus
|
Iemand suggesties waar je morgen goed kan kiten? Vertrekt er toevallig iemand vroeg vanuit Groningen met wie ik kan meerijden?
Groeten Niels
|
|
|
Steven
|
Jo Fabian, anders moet je vanavond naar HvdB komen, kun je een beetje iedereen meeten. Verder zijn er aardig wat mensen in Groningen die erg actief zijn, alleen niet zo op de fora's.
Tot vanavond mensen! Vrij(e)dag!!!
|
|
|