Steven
|
Waroo mietje
Waar heb ik dat vaker gehoord?...
|
|
|
Taco.
|
Donderdag waarschijnlijk Workum voor mij.
Is doordeweeks toch niet zo heul heul heul druk?
|
|
|
Gertjan
|
Waroo mietje
Waar heb ik dat vaker gehoord?... Dat smsje die op maandag morgen zomaar uit de lucht kwam vallen? daar stond; Waroo homo. Waroo mietje heb ik namelijk ook 1.5 jaar aan moeten horen dus nu Jetzu ook. Geluk
|
|
|
Bram Wilbrink
|
allemaal homo;s tegenwoordig.. ben benieuwd voor hoelang
|
|
|
|
jetzu
|
Maakt allemaal niets uit. Ik ga vandaag lekker varen met dat warootje. Gaan jullie vandaag dan allemaal lekker aan het werk? mzzlll
|
|
|
Lude
|
Is doordeweeks toch niet zo heul heul heul druk?
Dinsdag was het prima te doen in ieder geval...
|
|
|
Taco.
|
tnx,
jetzu waar ga jij naar toe?
|
|
|
Jurrien
|
gertjan als ik toeter wil je dan terugtoeteren of tenminste terugzwaaien
|
|
|
Taco.
|
Zo was echt retevlagerig en alle buien van nederland heb ik op mijn dak gehad... Voor de rest prima dagje (grinnik_kitesmiley)
Jaap, nog geboden op die rhino? Ik was net te laat om te kijken wat het hoogste bod is geworden.
|
|
|
big_ben_lair
|
zijn er nog mensen die morgen ff loog willen checken, ff relaxen met 13 a 14 knopen.....
|
|
|
Gertjan
|
gertjan als ik toeter wil je dan terugtoeteren of tenminste terugzwaaien
Sorry, zat met m`n hoofd bij andere zaakjes denk ik. (mis anders nooit iemand te groeten) Vanavond nog even het lauwersmeer over geweest met een knoopje of 13 was alweer ingekakt.
|
|
|
Gj
|
nou.. ik heb vandaag men vliegbrefet gehaald tussen de 8-10 meter gehaald vandaag wat een wind op harlingen :|
|
|
|
Gertjan
|
nou.. ik heb vandaag men vliegbrefet gehaald tussen de 8-10 meter gehaald vandaag wat een wind op harlingen :|
Kan Ben of Morres dat bevestigen??? (grinnik_kitesmiley) Woensdag of donderdag wordt het mischien een mooie noorderwind met getij om 17.00 hoog een heel mooi dagje schier dus als de voorspellingen zo blijven. Hou het in de gaten.
|
|
|
Steven
|
Ja, hoe kun je dat nu weten?! ...
|
|
|
Steven
|
Mensen, check deze reclame, even twee keer kijken, anders vat je hem misschien niet meteen. Ik vindt hem geniaal. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
big_ben_lair
|
gechecked heren, 7 a 8 meter minimaal!
p.s. ik ben dus wel landmeter van beroep
|
|
|
big_ben_lair
|
loog ziet er toch wel lekker uit.......
|
|
|
jetzu
|
he jurrien hij herkent je gewoon niet meer. zolang hebben we je al niet meer gezien.
|
|
|
big_ben_lair
|
ik ga naar loog ben er met een ruim uurtje, laters!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
big_ben_lair
|
heerlijk!!!! wat een beul sessie met de 14!!!! heb de boom toppen achter de dijk gezien
|
|
|
Gertjan
|
Ja, keek net op weeronline en zag dat er een mooi krachtje 5 stond met lekkere vlagen.
|
|
|
jetzu
|
Ja je zou maar werken door de weeks..... Zodat in het weekend dan alle wind op is. Vandaag nog even lekker de laatste wind opgemaakt op lauwersoog. Wat weer een lekker weekje.
|
|
|
big_ben_lair
|
je zou bijna vergeten dat het geen weekend is
|
|
|