Dibbus
|
Weet iemand toevallig of je goed met het openbaarvervoer naar het strand zuid bij zuidlaardermeer kan komen (straatnaam???). Iemand een plekje over naar workum morgen?
groet Niels (0654751999)
|
|
|
Bolke007
Geen avatar
|
ook nog mensen die vanmiddag naar lauwersoog gaan? tijd om de 6m weer eens onder het stof weg te halen.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ff net wakker zo naar workum mensen die willen meerijden kunnen bellen bram 0648355846
|
|
|
piede
|
Hee Bolke! Jah, vanmiddag naar loog, lekker vroeg er bij wezen, vlak water... Lekkah loope met de 7m!
|
|
|
jaapd
|
11 uur: windvlagen (kts) 43
|
|
|
Dibbus
|
Wat een raar weer was het op zuidlaardermeer, soms 13 knopen en dan opeens een dikke 18 tot 20. Rare draaiende vlagen waarin je kite opeens midden in het venster staat. NASTY! Gaat iemand vandaag nog wat later naar Workum?
|
|
|
Gj
|
vanmidag naar delfzijl. met Gezinus de beul! wind mag ietsje minder worden !
|
|
|
big_ben_lair
|
Wat een raar weer was het op zuidlaardermeer, soms 13 knopen en dan opeens een dikke 18 tot 20. Rare draaiende vlagen waarin je kite opeens midden in het venster staat. NASTY! Gaat iemand vandaag nog wat later naar Workum? dit is de reden dat de meeste mensen dat meer mijden als de pest. het waaid er altijd zachter maar de vlagen zijn daar door des te harder!
|
|
|
Lude
|
Vrijdag hopelijk naar workum als de wind zo voorspeld blijft!! (vervelend al die colleges weer momenteel )
|
|
|
Dibbus
|
Ik snap dat daar zo weinig wordt gekite! Jammer het is wel lekker dicht bij.
|
|
|
Gj
|
met vol zuid is het wel te doen :j
|
|
|
Jimmy
|
@GJ Wou je morgen nog naar Loog?Of heb je een andere spot in gedachten?
|
|
|
|
Gertjan
|
Donderdagavond kiten op lauwersoog als de voorspellingen zo blijven (NW5). Wie nog meer?
|
|
|
brutus
|
Donderdagavond kiten op lauwersoog als de voorspellingen zo blijven (NW5). Wie nog meer?
Jaap en ik zijn ook van de partij. Wellicht gaat peter ook nog mee.
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben ook van de partij
|
|
|
Benjooh
|
Als ik vanmiddag met iemand mee kan rijden en iemand een hele goede camera te leen heeft heb ik nog wel ff zin om wat foto's te schieten. Heb zelf een blessure dus kan nu helass niet kiten Maarja... moet het water weer ff zien he... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
jooo mannen, ik ben er eerstvolgende keer met wind ook weer bij is alweer te lang geleden!
|
|
|
Steven
|
De eerst volgende keer is nu! Ik kan er helaas niet bij zijn, werken. Morgen is het misschien wat. En zaterdag misschien, nog even afwachten, Schier is dan wel weer een optie.
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Gaan er vrijdag mensen kiten en zo ja waar? workum of lauwersoog? ik ben vrij maar geld voor benzine ontbreekt. groeten bram groningen centrum
|
|
|
Gertjan
|
Dit was weer een top dagje Lauwersoog lekker met de 9 Waroo. Wel jammer dat het om 21.00 uur al weer donker is. zaterdagavond weer?
|
|
|
Jurrien
|
De eerst volgende keer is nu! Ik kan er helaas niet bij zijn, werken. Morgen is het misschien wat. En zaterdag misschien, nog even afwachten, Schier is dan wel weer een optie.
bel me! ik ben er bij
|
|
|
|
jetzu
|
Ik zie het. Jammer dat de foto's met actie er niet opstaan maarja.
|
|
|