Bram Wilbrink
|
EEY RAVEN 2006 Ben? wat is je mail? Groeten bram groningen
|
|
|
|
|
jetzu
|
Als de wind voor woensdag zo blijft...... Lekker hakken na een schijt tentamen. Jaja, ik heb tentamens waar je moet kunnen laten zien of je voldoende in staat bent om in alle gewenste vormen te kunnen schijten....
Volgende week vrijdag dan die Toeter (allias de Bugel) maar es van binnen bekijken?
Hoe zit dat nou?? Dat is morgen al...
|
|
|
Gj
|
Zaterdag nog iemand varen met wie ik misschien mee zou kunnen rijden?
|
|
|
piede
|
Als de wind voor woensdag zo blijft...... Lekker hakken na een schijt tentamen. Jaja, ik heb tentamens waar je moet kunnen laten zien of je voldoende in staat bent om in alle gewenste vormen te kunnen schijten....
Volgende week vrijdag dan die Toeter (allias de Bugel) maar es van binnen bekijken?
Hoe zit dat nou?? Dat is morgen al... Ik kan niet...
|
|
|
kitewouter
|
ik ben waars in scheveningen te vinden zaterdag.. zondag f kijken wat de wind doet! mss strand ik ergens anders in noord holland waar het goed waait..
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik ga misschien wel heen, ligt eraan of ik op tijd mn bed uitkom. btw 12 knopen niet heel veel, mar missch wel voldoende. sms anders maar ff, ik stuur je pb. Zaterdag nog iemand varen met wie ik misschien mee zou kunnen rijden?
|
|
|
kitewouter
|
waar gaan jullie heen dan? bijna geen wind..
|
|
|
big_ben_lair
|
het stapeltje bordjes komt volgende week binnen
|
|
|
Gj
|
nouja, wat een dag weer.. totaal geen wind.
|
|
|
Gertjan
|
Daarom heb ik niet eens de moeite genomen. Volgende week wel wind maar temperaturen waarbij je echt wat spek op de botten moet hebben. Heb nog nooit zo`n slecht kitejaar gehad, elk weekend windstil en in de herfst al helemaal geen wind.
|
|
|
kitewouter
|
Daarom heb ik niet eens de moeite genomen. Volgende week wel wind maar temperaturen waarbij je echt wat spek op de botten moet hebben. Heb nog nooit zo`n slecht kitejaar gehad, elk weekend windstil en in de herfst al helemaal geen wind. slecht kitejaar? ik geloof dat we meer wind hebben gehad in de zomer dan het jaar ervoor..!
|
|
|
jetzu
|
Wie o wie gaat er dinsdag los? Lekker windje voor workum.
|
|
|
Gertjan
|
Daarom heb ik niet eens de moeite genomen. Volgende week wel wind maar temperaturen waarbij je echt wat spek op de botten moet hebben. Heb nog nooit zo`n slecht kitejaar gehad, elk weekend windstil en in de herfst al helemaal geen wind. slecht kitejaar? ik geloof dat we meer wind hebben gehad in de zomer dan het jaar ervoor..! Ja maar dan wel door de weeks en niet in het weekend.
|
|
|
Gertjan
|
handschoenen meenemen en je wordt thuisgebracht.
|
|
|
Jordi_1990
|
ik wil wel wat vraag je aan benzinekosten? ik weet niet hoeveel wind er komt maar als ik maandag mn waroo 7 haal kan ik sowieso wel los denk ik
|
|
|
double_s
|
moet dinsdag gvd weer werken alleen maandag maar vrij, schijtzooi
|
|
|
Jimmy
|
He jetze ik denk dag ik dinsdag ook ga. We hebben nog wel ff contact.
|
|
|
Gertjan
|
Taco en Ben
Ik was de natura 2000 aan het lezen en alles er om heen. Nu vraag ik me af in hoe verre Schiermonikoog als kitespot is opgenomen? En is Lauwersoog nu een officiele kitespot of is het een gedoogzone?
Als Schier nog niet is opgenomen in de natura is het nu dan al te laat of kunnen we net als Noord Holland er nog wat tegen doen? Mooi winterklusje dacht ik naast alle verbouwingen.
|
|
|
Gj
|
Ben is vandaag naar HAMBURG hihi..
dinsdag idd lekker windje maar denk net ff iets teveel van het goede als het ietsjes minder wordt. ben ik vd partij als ik met iemand mee zou kunnen rijdne !
|
|
|
Gertjan
|
Ben is vandaag naar HAMBURG hihi..
dinsdag idd lekker windje maar denk net ff iets teveel van het goede als het ietsjes minder wordt. ben ik vd partij als ik met iemand mee zou kunnen rijdne !
tijd voor een 7m GJ, je staat altijd aan de kant als het net leuk wordt.
|
|
|
Gj
|
nou nou, men 9metertje kan ik oook wel lang houden misschien kijk ik ben ff lief aan of ik zijn 8 metertje mag lenen, maar ik zoek wel vervoer!
|
|
|
Jets
|
morgen workum! 9 m, lekker knallen! wie nog meer??
|
|
|