skyhigh as a
|
mot nog effe kijke, rij misschien over een uurtje of 2 richting workie of mirns met gans en wittie
ziet ernaar uit dat het zal gaan waaien vanmiddag en vanavond, dat denken ze in toppic mirns ook duzz nog maar eeum kiekn
|
|
|
njitram
|
Zo die was lekker gisteren =D TOPDAG. Helaas moet ik weer werken.. :/
|
|
|
Gj
|
Morgen gaan wij ook hoelaat nog onbekend spot workum.
|
|
|
Walt0r
|
Ik ga morgenvroeg naar Workum, moet voor werk naar Rotterdam dus wou rond 7.00 uur die kant op met collega.
|
|
|
CeesV
|
Ik ga morgenvroeg naar Workum, moet voor werk naar Rotterdam dus wou rond 7.00 uur die kant op met collega.
Dan draai ik me nog een keer om en kom een paar uur later wel!
|
|
|
Rofl
|
ik ga morgen hoopelijk nog eem heen. me ouders lopen te zeuren dat ik hier thuis klusjes moet doen
|
|
|
Walt0r
|
Dan draai ik me nog een keer om en kom een paar uur later wel! stinkerd!
|
|
|
|
wittie
|
niemand in de buurt kiten?
|
|
|
Geronimo79
|
Is er wind.. zijn er plannen VERTEL!!!
|
|
|
Jurrien
|
jooo mannen!! lang geleden dat ik hier ben geweest... het is de bedoeling dat ik na 1/1,5 jaar ook weer eens loos ga, kheb een nieuw pak me kites zijn allemaal weer heel dus dit seizoen moet het hem weer worden! voor degenen die me niet kennen ik ben jurrien kom uit groningen, kite met liquid force, heb eigen vervoer en heb voor de 1.5 jaar, 3,5 jaar gekite grtz Jurrien
|
|
|
|
Gj
|
was een lekker dagje op workum TBH.
|
|
|
CeesV
|
Wel weer lekker gekite vandaag! Morgen gaat het LOS!!!
|
|
|
brutus
|
jooo mannen!!
lang geleden dat ik hier ben geweest... het is de bedoeling dat ik na 1/1,5 jaar ook weer eens loos ga, kheb een nieuw pak me
Hey Jurrien, Welkom terug.... C ya op het water. Greetz, Bert
|
|
|
Rofl
|
waar wordt er vandaag gekite? ik zit op dit moment in college maar ben om 12 uur vrij.
|
|
|
Geronimo79
|
Krizze.. gips dr af.. dus nog misschien nog een half jaar lang voordat et bot weer echt sterk is... (zal wel een paar maandjes nog duren)
|
|
|
Gertjan
|
jooo mannen!! lang geleden dat ik hier ben geweest... het is de bedoeling dat ik na 1/1,5 jaar ook weer eens loos ga, kheb een nieuw pak me kites zijn allemaal weer heel dus dit seizoen moet het hem weer worden! voor degenen die me niet kennen ik ben jurrien kom uit groningen, kite met liquid force, heb eigen vervoer en heb voor de 1.5 jaar, 3,5 jaar gekite grtz Jurrien Welkom terug, het clubje Steven, Piede en Jurrien is weer compleet. Nu alleen nog een sparen voor een nieuwer kitesetje, of heb je al je geld weer in een motor gestopt.
|
|
|
|
piede
|
Heb er laatst weer één gekocht! Een motor is onder het stageren een betere hobby als kitesurfen... Wacht nu op een cdi vanuit engeland om hem op 4 cilinders te laten lopen ipv 2.
|
|
|
|
Jurrien
|
jooo mannen!! lang geleden dat ik hier ben geweest... het is de bedoeling dat ik na 1/1,5 jaar ook weer eens loos ga, kheb een nieuw pak me kites zijn allemaal weer heel dus dit seizoen moet het hem weer worden! voor degenen die me niet kennen ik ben jurrien kom uit groningen, kite met liquid force, heb eigen vervoer en heb voor de 1.5 jaar, 3,5 jaar gekite grtz Jurrien Welkom terug, het clubje Steven, Piede en Jurrien is weer compleet. Nu alleen nog een sparen voor een nieuwer kitesetje, of heb je al je geld weer in een motor gestopt. haha ja idd compleet again;) nee nieuwe kitesjit komt niet meer denk ik, miss als het virus te erg opnieuw toeslaat, geld zit in mijn motor indeed (husqvarna smr) ja echt duur zon motor!! spreek je binnenkort wel weer gertjan! grtz all
|
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
yo gasten, ik ga vrijdag kiten in workum, ben daar nog nooit gaan kiten, zijn er nog nuttige dingen die ik moet weten over de spot? thanks
|
|
|