Walt0r
|
zo naar lauwersoog !
Ziet er goed uit daarzo, nog meer lui?
|
|
|
Gj
|
Wie gaat er kiten morgen? We hebben nog een plekje vrij in de auto waarheen nog niet bekend workum of mirns.
|
|
|
The Flow
Geen avatar
|
Wie gaat er morgen kiten en wil mij een beetje op weg helpen? Heb een les gepland, maar deze kon morgen niet en ik wil wel beginnen!! Ik heb een auto en plek zat over...
|
|
|
njitram
|
hehe meot het wel waaien.. XD en als het waait denk ik dat iedereen heel blij is dat het waait en dat er geen les word gegeven
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
morgen lijkt het toch echt te gaan waaien volgens windguru pro. IK heb goede hoop, zeker omdat er maandag al tegen de 30 knopen voorspeld staat (onweer?) Dus wie oh wie gaat morgen kiten. Lauwersoog staat 11 uur hoog, denk dak daar naar toe tuf. en maandag workie
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Heb er wel zin in. Sta morgen vroeg op om te zienof het begint te waaien. Zo ja, dan ben ik present.
|
|
|
lowietje
|
hmm ja de voorspellingen zijn wel weer afgenomen. maar heb al zo lang niet gekite dat de hoop blijft.... en morgenavond voetbal kijken, dus pak het liefst wel de ochtendsessie.
|
|
|
The Flow
Geen avatar
|
Ik was er nog even vanmiddag maar zo goed als windstil... Toen maar ff een frisse duik genomen... Hopelijk maandag....
|
|
|
lowietje
|
wind is weer afgenomen. ik blijf hopen, maar het lijkt ijdele hoop.... morgenvroeg nog maar keertje kijken. en anders een rustige zondag in voorbereiding op de wedstrijd
|
|
|
martimor
|
als ik ga rij ik naar termunten, maja... kijk het ook wel even aan morgenochtend.
|
|
|
lowietje
|
volgens windguru pro is het helemaal niks meer met de wind. en alleen vanmiddag een heel klein beetje, 9-13 knopen. ik denk dat ik me niet meer die kant op waag, jullie??
|
|
|
lowietje
|
ps. volgens de 10 min waarnemingen staat het nu zuidwest op loog. dat is voor lauwersoog niet meest gunstige richting
|
|
|
Gertjan
|
zw is niet zo erg op loog wad, als het goed is draait hij vandaag naar west.
|
|
|
Benjooh
|
Dr lijkt deze week eindelijk weer wind in de lucht te zitten!
|
|
|
|
martimor
|
lekker in het zwembadje achter in de tuin gezeten, loop ik naar binnen om drinken voor visite te halen. glij ik dus lekker even uit over de plavuizen met een glas in mijn hand, hand vol sneeen, en een beste winkelhaak (1,5 bij 1,5 cm) 4 hechtingen en een mega dikke knie gelukkig geen pezen oid geraakt, want was erg diep. 2 dagen mitella, over een dag of 10 hechtingen eruit. morgen nog maar even terug voor mijn knie. niet tof en nl ook nog verloreren,
|
|
|
JB
Geen avatar
|
Donderdag Workum ^^ Windfinder geeft genoeg knopen aan;D Wie is er nog meer te vinden?
Ps: Beterschap Martimor!!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Ik heb begrepen dat ze in belgie het drinken halen voor bezoek ook al aan banden willen leggen. Niet na 6 uur meer lopen met drankjes... Niet met meer dan 2 drankjes lopen... Enkel lopen met drankjes na het behalen van diploma drank lopen...
Sterkte kerel.. lullig.. hopelijk snel weer op het water. !!
|
|
|
njitram
|
Donderdag ziet er weer ziek uit! Ben donderdag @ Mirns! HEEL VROEG!
|
|
|
skyhigh as a
|
ben donderdag vrij!! WIND!! nu hopen dat het zo blijft.....
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ik ook vrij.. alleen shizzle regelen voor een festival.. Feestartikelen zegmaar.. maar KITEN dus.. lekkerrrrrrrrrrr
|
|
|
Gj
|
Ik pak een paar dagen in een hotel in Den Haag, lekker chillen met men vriendin. Zaterdag thuis en Zondag nachtdienst daarna 4 dagen vrij! Dus ik zeg BEUKEN!!!! RAMMEN en dan vrijdag weer beginnen met ochtend dienst.
|
|
|
|
njitram
|
YESSSSS WINDDDD DONDERDAGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH, BOEM BAM RAMMA!!!
|
|
|