Jimmy
|
Ik ben morgen ook rond een uur of 9 op Zlm!
|
|
|
KappuhH
|
Hoe ist met Rico afgelopen? Lees net ut Mirns toppic, die dikke stick heeft dus zn vruchten wel afgeworpen Erg dikke sessie vandaag...
|
|
|
Jimmy
|
MIsschien word het ook wel Mirns morgen
|
|
|
|
Mark04
|
Morgenvroeg rond 09:00 op Mirns!
|
|
|
|
|
Krizze
|
Straks naar Zuudloarderleke
|
|
|
Jelke
|
Morgen nog mensen ? eindelijk weer een beetje wind in het weekend ! eind van de middag verwachten ze wat wind.
|
|
|
njitram
|
wie morgen nog mirns? wie heeft plek?
|
|
|
Gertjan
|
morgen bedum/middelstum en omsteken naar lauwersoog zoals het nu lijkt
|
|
|
njitram
|
aa oke, wie gaat en waarheen? en heeft iemand plek? en ik zag ook dat er fotos waren gemaakt gisteren op mirns, worden die nu ook ergens geupload?
|
|
|
Walt0r
|
hee Rico,
Ik zag het filmpje bij Koen en Klaas van jouw gehavende hoofd... veel beterschap man!!, en snel weer beter worden dan weer dik knallen!
Lat0r
|
|
|
|
Jelke
|
Ben morgen in de buurt van Lauwersoog gooi het spul in de auto dan zie ik het wel
|
|
|
DavidJ
Geen avatar
|
Ik zie net dat de voorspellingen weer wat veranderd zijn. Morgen moet loog eigenlijk wel te doen zijn. Zou iemand een extra leash voor mij kunnen meebrengen
|
|
|
njitram
|
hmm wind is weg..
|
|
|
piede
|
Ga zo zuidlaardermeer ff checken voor een lekkere skimsessie, tot een uur of half 3. Daarna andere verplichtingen...
|
|
|
Melanie
|
hejj allemaal!
Hoe is de wind voor morgen??! Heb eindelijk me eigen setje, dus kan haast niet wachten!
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
Hee mensen,
Ik ben vandaag op loog mn boardje verloren, een crazyfly rocky chatwell limited edition met een billabong sticker erop, mocht je m vinden bewaar m dan even voor me. bedankt.
Yvette
|
|
|
njitram
|
ee hoe zit het met de wind want piet geeft windkracht 2/5 aan?? ik zie niet meer dan 13 knope
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Nou weet je ook waarom men Maille Pietje zegt.....
|
|
|
keessie
|
Zou het nog wat worden op Lauwersoog??
|
|
|