Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ja klote, moet morgen iemand helpen verhuizen... Weer ziet er goed uit mannen. Heel veel plezier!!!!
|
|
|
|
Jacq
|
Hey Mick, echt jammer dat je er niet bij kan zijn!! Niet te veel wijn drinken he, haha Tot snel (dvd ligt klaar in mn tas hoor, haha)
|
|
|
Jacq
|
morgen half9 naar Autoplaya... Wordt vet !! 25kn gem en droog... . En gezellig, De beun, Mark the Fizzler en nog iemand komen ook...... Wordt gezellig....830 carpool doen Ro?
|
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Zijn jullie weggewaaid.... Dat zou je haast zeggen. Tot 12 uur was er nix aan de hand. Toen ben ik naar huis gegaan. De wind was erg hard. Ongeveer windkracht 7 met vlagen tot ver in de windkracht 8(volgens internet). Dus de 9 meters waren te groot. Ro en Mark stonden met 9 meter en Hans en Leon (ging weer hard en hoog) hebben goed met de 7 meter kunnen varen. Toen ik vertrok had Jacq nog niet gevaren. Mijn 12 meter was wat aan de grote kant. Veel plezier in Maastricht en proost.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
He gasten... Dat was knallen vandaag zeker of nie!!!???? 9 te groot? Ben blij dat ik niet op pad ben gegaan dan met mn 9m2.
Was 9 echt te groot?
|
|
|
R@bert
|
He gasten... Dat was knallen vandaag zeker of nie!!!???? 9 te groot? Ben blij dat ik niet op pad ben gegaan dan met mn 9m2.
Was 9 echt te groot?
Was letterlijk knallen...haha. Heb ff gevaren, maar vond de 9m idd te groot. Iedereen was zo'n beetje met 7m's aan t knallen....is niet lekker varen meer
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey boy's hier een zeer tevreden DEBEUN na een lekkere zandwandeling van ongeveer 20 minuten kwamen we uitgewoond aan dit gevoel was na 5 minuten varen al weer weg shit wat een mooie kitespot is dit ga ik zeker vaker doen vlak water bijna geen golven en wat een super stabiele wind we gingen alledrie los lekker knallen en springen lauxus ( peter ) was ook al aardig aan het om zich heen aan het springen en mark ging met de 7 meter helemaal los zeker een metertje of 7 da's hoog met een knoopie of 40 gemiddeld alleen de softies bleven aan de kant en de rasechte rossers waren op het water die leon lijkt wel op van lenten pas op ruben he is coming roberto was er ook nog effe en jacq kom op rippen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a aaaaaaaaaaaaa wat een lekkere dag zeer geslaagd ben nu bezig met de film die komt er deze week aan mark heeft ook nog gefilmd dat word dus nagenieten lekkere spot om alle tricks uit te voeren maar blijf toch graag komen op mijn homespot schellinkhout alle locals bedankt voor vandaag was weer top groetjes hans
|
|
|
|
Micky
|
Was 9 echt te groot?
Was letterlijk knallen...haha. Heb ff gevaren, maar vond de 9m idd te groot. Iedereen was zo'n beetje met 7m's aan t knallen....is niet lekker varen meer 7m had je toch ook bij je.... Je durfde zeker niet zonder mij....homo... Leon, hij was hoogggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggggg....... Nu nog loopen...
|
|
|
CHRIZZZZ
|
oww wat was die cker lekker, blij dat ik een 6m bow kon lenen. En maar vliegen en mark leon en de beun allemaal voor bij zien vliegen Te lekker gewoon...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Was 9 echt te groot?
Was letterlijk knallen...haha. Heb ff gevaren, maar vond de 9m idd te groot. Iedereen was zo'n beetje met 7m's aan t knallen....is niet lekker varen meer 7m had je toch ook bij je.... Je durfde zeker niet zonder mij....homo... Leon, hij was hoogggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggggg....... Nu nog loopen... Was lekker idd. moet bekennen dat loopen in 40 knopen toch nog niet helemaal comfortabel aan voelt haha! Maar komt goed!
|
|
|
R@bert
|
Was 9 echt te groot?
Was letterlijk knallen...haha. Heb ff gevaren, maar vond de 9m idd te groot. Iedereen was zo'n beetje met 7m's aan t knallen....is niet lekker varen meer Je durfde zeker niet zonder mij....homo... Oh baby...I like it when you talk dirty to me....
|
|
|
|
JorritPi
|
Morgen (woensdag) nog liefhebber?
@Micky, ik heb alle foto's uitgezocht. Ik moet nog even nieuwe cd's kopen om alles te branden. Volgende keer heb ik de foto's voor je.
|
|
|
|
JorritPi
|
Morgen zijn Rudo, Ron en ik op de Sluf vanaf 9:30 uur
Als het in Scheveningen aflandig is ben ik er ook!!
|
|
|
|
JorritPi
|
ja man dauwtrappen!
Zeker ook net in El Gouna geweest????
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als het in Scheveningen aflandig is ben ik er ook!!
De meeste voorspellingen wijzen daar wel op, net een graad of 5 a 10 aflandig op Scheef, ZZW.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ja man dauwtrappen!
Zeker ook net in El Gouna geweest???? nee, heb ik iets gemist?
|
|
|
JorritPi
|
ja man dauwtrappen!
Zeker ook net in El Gouna geweest???? nee, heb ik iets gemist? nee hoor. Maar door de naam "El ..." ? haha
|
|
|
|