Micky
|
Kom denk ook nog even buurten. Neem ik de dvd voor je mee Mick
Gezellig!
|
|
|
Jacq
|
Het is echt super weer nu! De wind gaat wel nog toe nemen toch? Golven dus ook wsl.
|
|
|
Micky
|
Ach Jacq, ging vorige keer toch ook goed... Volgens mij ben ik in een zoenbui..... MMMMMMMMMMMMM van Micky
|
|
|
R@bert
|
Ben 1 uur wsl klaar....kom ik met camera naar strand...dussss Jacq, this is the moment !!
|
|
|
Jacq
|
|
|
|
michiel v geel
|
ey gasten
gaat er morgen nog iemand het water op?
|
|
|
Jacq
|
Was toch weer even gezellig bij de open haard Hoop dat ik wat kan regelen met werk, dan ga ik morgen even kijken bij onze buren in Schellinkhout
|
|
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro, hoe laat ga jij naar 'Ongekend'?
|
|
|
semen
|
Ro, leuke foto's man. Veel plezier morgen, zal kijken of ik een airshot kan maken van schellinkhout.
mazzl
|
|
|
R@bert
|
lachen he? Kom wel ff voorbij vliegen daarboven...
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro en Jacq, gaan jullie vandaag naar Schellinghout? Hoe laat?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Vandaag gekke bui en strand Horst aangedaan.....sjeesus wat was ie vlagerig! Na een uurtje was ik het spuugzat! En ben er maar mee gestopt! Ik ga een klacht indienen want was 4 euro kwijt om mijn auto daar te kunnen parkeren, en voor dat geld mag je toch ook wel beetje stabiele wind verwachten? 1 goedmakertje wel, heb Vinni in het echt gezien, en gesproken! Een leuk kereltje wel, heb dus maar meteen verkering gevraagd. Helaas was ik nog wat te jong kreeg ik te horen Volgend jaar dus nog maar is kijken dan
|
|
|
michiel v geel
|
leon je bent een monster, ik ben 16 en er aan toe... back to kiting vandaag lekker dagje op bergen aan fucking zee gehad mijn 11m new rockt de pan uit
|
|
|
R@bert
|
Vandaag gezellig dagje op Schellinkhout ....met Mick, Jacq, Mark en de Beun . Echt lekker weer, zonnetje...en een wind, wow !!! Was echt hard trekken af en toe aan de 9m. De rest voer allemaal met 7m-tjes !! Met Mick vaak de hoogte ingegaan..haha...Was weer lekker hoog vandaag
|
|
|
Jacq
|
@Ro..zaten er nog een paar leuke (of beter, herkenbare) foto's bij?
|
|
|
R@bert
|
@Ro..zaten er nog een paar leuke (of beter, herkenbare) foto's bij?
zitten wel leuke bij, maar idd door tegenlicht soms moeilijk te herkennen..moet ze nog op PC zetten...ff geen zin in vanaaf, gaar..pff
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
leon je bent een monster, ik ben 16 en er aan toe... back to kiting vandaag lekker dagje op bergen aan fucking zee gehad mijn 11m new rockt de pan uit Heb ook gevaren met de 11m2 en dit was de juiste keuze, ondanks de vlagen van denk ik 30 knopen soms vanuit het niets. Echt heel tricky daar bij strand Horst! Heb het eigenlijk nog nooit zo vlagerig meegemaakt op een spot .....
|
|
|
|
Micky
|
leon je bent een monster, ik ben 16 en er aan toe... back to kiting vandaag lekker dagje op bergen aan fucking zee gehad mijn 11m new rockt de pan uit En Chieltje, je eerste echte sprong gemaakt...
|
|
|
R@bert
|
Vandaag gekke bui en strand Horst aangedaan.....sjeesus wat was ie vlagerig!
what the hell doe je daar dan ?? Had ff Schell gedaan dan....was errug gezellig en poeierbak !! 7m weer...!!
|
|
|
Pjoeloe
|
Gaan er vandaag nog piepoltjes het water op? Ik ben gisteren nog op Wassenaar geweest, werd toch echt eens tijd voor die nieuwjaarsduik
|
|
|
Nino
|
Ik ga zo naar Scheef.. voor de nieuwjaarsduik
|
|
|