Micky
|
morgen lekker oefenen in katwijk, zie ik je daar michiel?
En Chantal, hoe was het zo samen op het strand, in het zonnetje en dan Chieltje naast je?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben vandaag nog even over strand Katwijk wezen struinen! Moest daar in de buurt even zijn, en tja dan kan ik het niet laten om toch t, strand even aan te gaan ook zonder wind ;-)
Aardig druk wel zeg? Maar super lekker weer!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Mja ik was ook nog ff op het strand bij langevelderslag. Geen wind maar wel super relaxed weertje!
|
|
|
Lex
|
Ben vandaag ook lekker met de ouders wezen banjeren op het strand .
|
|
|
Micky
|
Ben vandaag nog even over strand Katwijk wezen struinen! Moest daar in de buurt even zijn, en tja dan kan ik het niet laten om toch t, strand even aan te gaan ook zonder wind ;-)
Aardig druk wel zeg? Maar super lekker weer!
Mja ik was ook nog ff op het strand bij langevelderslag. Geen wind maar wel super relaxed weertje!
Ben vandaag ook lekker met de ouders wezen banjeren op het strand . En niemand die ff voorsteld om met Bob een biertje te drinken??? Shame on you!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
En niemand die ff voorsteld om met Bob een biertje te drinken??? Shame on you! Daar zit ook wat achter Mick! Na 3 bier denkt ie dat ie een volwaardig zeehond is, en kan de reddingsbrigade weer uitrukken om Bob weer uit het water te takelen. Nu is dit niet zo erg! Maar mond op mond beademing laat gewoon heel erg slechte ervaringen achter bij het personeel van de brigade. Met name ook omdat Bob nooit zijn tanden is poetst
|
|
|
Jacq
|
Hey dudes, Hoe is het? Beetje stil zo zonder wind he! Ik heb van het weekend mijn Shockwave 12m verkocht. Die is nu onderweg naar t verre Limburg. En vandaag mn nieuwe kite opgehaald! Waroo 9m 2008. Nu nog even wat wind :'( Hier wat foto's, zover t lukte in mijn tuintje, van de week even naar t strand voor wat betere foto's.
|
|
|
R@bert
|
HIJ IS VET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
HIJ IS VET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wanneer kan ik hem even uitproberen?!?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mooi spul Jacqueline! Veel plezier met je nieuwe aanwinst Dat het maar snel moge gaan blazen voor de 9m2
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hello dolly welkom by the BEST club nou ga je echt varen en springen gefeliciteerd jacq met je nieuwe aankoop mooie kleur met dat orange /black nou nog een beetje wind maar die komt nog wel
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Trouwens! Hier nog wat foto,s van een windloos maar zonnig Katwijk aan zee! Wat je ermee moet? Ook ik sta voor een raadsel? Voor de liefhebber dan maar....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Een brute branding......damn laat het alsjeblieft weer gaan waaien
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Dat is genieten. Wat is Katwijk toch mooi...
|
|
|
|
R@bert
|
nee joh, als de mijne
|
|
|
Jacq
|
Hij is leuk he Afgelopen tijd een beetje lopen sukkelen, dus ik hoop dat t met mn nieuwe aanwinst weer met sprongen vooruit (of omhoog) gaat @Er...Als dat de manier is om jou op het water te krijgen, mag je er best een keer aanhangen hoor @Hans..tja..kon er niet meer onder uit, haha.. @Jeromez en R@bert..jullie zijn gewoon jaloers @Leon, die branding is nou Jacq proof...klein beetje wind erbij en gaan met die banaan
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nou ja! Nog niet helemaal hoor haha (sorry)
|
|
|
Micky
|
Hee Jacq, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst... Ziet er goed uit.. Vandaag na anderhalf jaar na zijn overlijden, het as van mijn vader verstrooid op de ganzenroute, op het hondenstrand in Wassenaar en in zee. Hij wandelde vroeger altijd graag met zijn hondje door de duinen en bij voorkeur de ganzenroute. Het hondenstrand is er gekomen na lang aandringen van zijn kant en ca. 20 brieven naar de gemeente Wassenaar... En de zee....die nam hem uiteindelijk mee.... :'( Het was er een mooie dag voor, hij hield nou eenmaal van de zon, het strand en de zee. R.I.P. Papa
|
|
|
Jacq
|
Dat komt omdat er geen wind is ....(antwoord op Leon zn grapje) @ Mick, was er zeker een hele mooie dag voor
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dat komt omdat er geen wind is ....(antwoord op Leon zn grapje, niet voor jou hoor Mick) Jemig nee Mick komt idd. even zwaar door de bocht ineens...
|
|
|
R@bert
|
Wow, Mick...wat een mooi gebaar en initiatief, en zeker A beautiful day
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Lees pb Mick
|
|
|
Micky
|
Tja, ook dit hoort bij het leven... Zat er lang tegen aan te hikken omdat zo'n urn toch ook wel een soort van tastbaar iets is. cd'tje van de ceremonie aangezet, ff langs zijn huis gereden en nog een paar van zijn favo plekjes. Precies toen we bij de ganzenroute aan kwamen was de cd afgelopen. Uiteindelijk de laaste as in zee gestrooid (best koud zonder wetsuit en schoentjes... ) en de urn mee laten drijven. Was een mooi gezicht omdat ie door de stroming mee werd genomen richting noorden. Nog een tijdje staan kijken naar dat dobberende ding terwijl de zon langzaam onder ging. Flesje wijn erbij, dat was de afspraak met pa.... Van het ene op het andere moment zonk de urn en was het goed zo....
|
|
|