|
michiel v geel
|
uhh heb hem voor het eerst overgeslapen overgeslagen
|
|
|
|
|
R@bert
|
klinkt als een goed idee!! Gaat t zaterdag niet harder waaien...?
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Gisteren was zondag nog een topdag en nu is ie ingekakt. Nog maar ff afwachten... op zaterdag ken ik nie
|
|
|
|
Micky
|
Tjeemig, zonder mij is dit topic echt kansloossssssssssssssssssssssssssss
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tjeemig, zonder mij is dit topic echt kansloossssssssssssssssssssssssssss Mijn abonnement is verlopen op dit topic, anders had ik je nog beetje kunnen ondersteunen!
|
|
|
Jeromez
|
Tjeemig, zonder mij is dit topic echt kansloossssssssssssssssssssssssssss Mijn abonnement is verlopen op dit topic, anders had ik je nog beetje kunnen ondersteunen! Ik heb het net even nagevraagd, maar je mag gratis verlengen!
|
|
|
michiel v geel
|
toch nog wel een heerlijke sessie gehad met de choc mannetjes van het hoge noorden.
trouwens, het water in groningen is al weer gruwelijk koud is!
|
|
|
|
|
Jeromez
|
ik ben choc-ed Enige ervaring met een van de choc boards? Ben wel benieuwd hoe dat vaart.
|
|
|
michiel v geel
|
tja ik ben een rider maar zal mijn bevooroordeelde meninge even spuien:
nee even zonder dollen het zijn dikke prima boards voor een wat lagere prijs. hierbij moet je elke dag de walk of shame van de parkeerplaats naar de spot doen omdat je geen gloednieuwe naish of slingshot plank in je hand hebt.
maar op het water is het dik genieten
eric/h133(ja oldskool)/silversurfer heeft laatst het zelfde board als wat ik vaar gehaald. de radical boy 128 (is helaas uit productie genomen deze maat) en is er helemaal weg van.
stond laatst dacht ik nog een topicje op hanglos over choc maar hanglos is een beetje dood nu.
|
|
|
piede
|
ik ben ook een rider!
|
|
|
michiel v geel
|
ja maar ik bedoel het weer op een andere manier,
die leg ik nog wel eens op het strand rustig uit
|
|
|
|
|
Jeromez
|
...hierbij moet je elke dag de walk of shame van de parkeerplaats naar de spot doen omdat je geen gloednieuwe naish of slingshot plank in je hand hebt. Hoezo? Lekker belangrijk wat anderen ervan vinden. Als het top is dan is het dat.
|
|
|
michiel v geel
|
haha tja, ik represent m'n posse (ofzoiets)
|
|
|
Micky
|
haha tja, ik represent m'n posse (ofzoiets)
The Dreadloks Ass-community
|
|
|