DaanD
|
Yeah! Morgen dus Ijmuiden, even me weekend in stijl afsluiten..
|
|
|
McBridges
|
Dus de die-hards Mirnsgangers gaan "vreemd" dit weekend en gaan richting kust?? Waar blijven je zekerheden tegenwoordig
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
WAAR WAS IEDEREEN!! het was echt super op mirns, wind was WNW grootste vlaag was 40 knopen. heb een nieuwe high-end voor m'n Venom II 8 gezet. en hoger ga en kan ik ook niet meer. wat een heerlijk weer. 2 sessies van ongeveer 45 minuten gedaan. en met z'n tweën op het water staan, zonnetje de hele middag erbij. wat een echt super top dag!
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik morgen mirns word een heftige dag met een vette bak met WOEI En morgen om een uur of 11 half 12 aanwezig, wie nog meer
|
|
|
VincentC
|
Da bin ich wiedersnietzel! Lekker weekje snowboarden drop zitten, lekker zonnetje, meer dan genoeg sneeuw tot in het dal, was ganz geil! Alleen wel FUCKING 17UUR GEREDEN OVER 1000KM! +- 300 km gehad! niksDUITSERS!!!!! Vandaag ff lekker bijkomen, chillen en dan hopen dat Guus nog voorbijvliegt met m'n harnas =))
|
|
|
Idefixe
|
Zit met behoorlijke koppijn weer eens thuis dan ff minder dus voor de laatste dag van de vakantie......... FUCKING 17UUR GEREDEN OVER 1000 KM! tja zo'n autootje heb ik vroeger ook eens gehad voor je harnas ff belluh dan Vincent: ze zitten @ IJmuiden
|
|
|
FonezzzZz
|
Zijn er nog mensen morgen op Mirns ! heb vrij en heb nog wel ff zin om te gaan knallen, maar niet in me eentje !?
|
|
|
Stanley
|
Men wat een heerlijke kitetje. lekker onder de 7m bularoo gehangen. Super relaxed varen tijdens mega vlagerig Mirns. Springen mega makkelijk ff terug sturen bar aantrekken en hoppa de lucht in. Oke minder explosief als mijn ouwe fuels maar veeeeel meer hangtime.
Zodra mijn geld dan eindelijk en keer terug gestort is door die .... shop snel naar Willem om de 7 en 10 te scoren. Guus je had helemaal gelijk dat ik onder een sle mij een stuk happyer zou voelen. Voor mij de eerste tijd geen c-shape meer.
|
|
|
hbari
Geen avatar
|
Het was het wachten waard vanaf 4:15 prima met de 9ens kunnen varen tot net voor 18:00en !! wat een top sessie... !
|
|
|
Idefixe
|
Na de hele ochtend gestoeid te hebben met m'n knallende koppijn mij vanmiddag toch nog door de plaatselijke krom staande bomen laten verleiden. FF naar de plaatselijke homespot dan. Enthousiast de 14 opgepompt en dat was dus echt "iets" teveel van het goede.... Overigens wel lachu hoor: bij het oplaten m'n dochter bij de vlieger en m'n echtgenote in m'n rug hangend aan m'n trapeze. Gaat het pa? "ja hoor laat maar los" . Had gelukkig m'n boardje in m'n vrije hand want vloog direct na "het loslaten" als een debiel over het water Zeggen en schrijven een uur volgehouden en toen helemaal stuk ( zonder koppijn ) het water af. Wsch wel weer m'n hoogterecord verbroken. Morgen weer mooi westen woei dus na het werk weer ff knalluh dan.
|
|
|
DaanD
|
IJmuiden was weer super chill! Uurtje of 12 het water op met knoopje of 20+ (7/9 metertjes).... supervlakke stukken water vooraan niet normaal, achterin dikke golven. Jammer dat de wind wind na 15.00/16.00 uur er heel langzaam uitkakte (15 knopen). TOP dag dus!!
|
|
|
Guus91
|
Da bin ich wiedersnietzel! Lekker weekje snowboarden drop zitten, lekker zonnetje, meer dan genoeg sneeuw tot in het dal, was ganz geil! Alleen wel FUCKING 17UUR GEREDEN OVER 1000KM! +- 300 km gehad! niksDUITSERS!!!!! Vandaag ff lekker bijkomen, chillen en dan hopen dat Guus nog voorbijvliegt met m'n harnas =))
Was echt helemaal top op ijmuiderslag , zo'n dikke loop gedraaid niet normaal Vincent ik heb je trapeze meegegeven aan nick, die geeft hem dan aan jou maar me leash zit er nog aan zou je die ff mee kunnen nemen volgende keer . En... PS Tom je hebt echt wat gemist
|
|
|
McBridges
|
@ Stanley; gewoon ff uit nieuwesgierigheid Stanley, waarom kies je voor de Bularoo en niet voor de Waroo?? @ Guus91/DaanD; welk type boardleash gebruiken jullie Guus als je op zee vaart (of hebben jullie die niet)? @ Hbari; geduld is een schone zaak Harry, dat blijkt maar weer , mooi dat je nog ff het water op kon. @ Allemaal; nog mensen aankomende week plannen?? Zelf vrijdag vrij dus als er wind is dan zeker richting Mirns...
|
|
|
|
VincentC
|
@ Stanley: Duuuh, 95% van de kiters is beter af onder een SLE
@Guus91: Ik hoop voor je dat ik voor 4u m'n harnas terug heb bij Nick anders zwaait er wat!
@ McBridges: Varen allemaal zonder boardleash =)
@ Allemaal: Vandaag lekker naar dé NNO spot en dan met beetje mazzel over 2 weekjes knallen met m'n Liquid Force Escalades!
|
|
|
FonezzzZz
|
@ VincentC vette bindingen !!
@ allemaal waarschijnlijk donderdag of vrijdag @ mirns !! en zaterdag !!
en waar is iedereen op het water? Gisteren (maandag) topdag gehad 30+ knopen 8 meter !!
net terug van horst heerlijk geknalt met me 11 !! nobody on the water... 3 windsurfers --> en het was rete goed te doen met N-Windje op horst !!
|
|
|
DaanD
|
@ VincentC vette bindingen !!
@ allemaal waarschijnlijk donderdag of vrijdag @ mirns !! en zaterdag !!
en waar is iedereen op het water? Gisteren (maandag) topdag gehad 30+ knopen 8 meter !!
net terug van horst heerlijk geknalt met me 11 !! nobody on the water... 3 windsurfers --> en het was rete goed te doen met N-Windje op horst !!
Voor de meeste mensen is de vakantie afgelopen denk ik? Veel plezier voor diegene die deze week wel kunnen, SUPER windje!! Ik ben zaterdag van de partij als de wind blijft staan!
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag ziet er goed uit dan ik heb lekker een lang weekend, hopelijk lekker ragge dan!!
|
|
|
Stanley
|
@Mcbridges Ga voor de Buls omdat ik ook wil snowkiten en de bul daar net iets meer geschikt voor schijnt te zijn. Plus het prijsverschil Buls zijn op het moment in de aanbieding scheelt mij te veel geld. Ben zo.n 600 euro goedkoper uit. Vraag me af of ik zo veel meer plezier onder een Waroo zou hebben. De airtime onder de Bul is ook plenty. En dat echt op hoogte blijven zweven vond ik zondag top. @ Stanley: Duuuh, 95% van de kiters is beter af onder een SLE
Vince je hebt helemaal gelijk maar 80% denkt dat ze Ruben of Aaron heten. En als mijn geld dan morgen echt gestort is zaterdag lekkker met mijn nieuwe aanwinsten spelevaren
|
|
|
FonezzzZz
|
Wie zijn er donderdag nog aanwezig als het mooi en shonnues wetteer wordt !! oowh iets te veel duits... mischien komen ZIJ ook wel dan :|
!!
|
|
|
zarda
|
Zeg vincent heb jij die bindingen ergens getest? Bindingen lijkt mij namelijk ook wel wat (hoop komend weekend een wakeboard te varen) en als ik voor bindingen ga lijken de escalades me ook wel wat. Zou je anders bij het review gedeelte een revieuw willen schrijven?
|
|
|
VincentC
|
Zeg vincent heb jij die bindingen ergens getest? Bindingen lijkt mij namelijk ook wel wat (hoop komend weekend een wakeboard te varen) en als ik voor bindingen ga lijken de escalades me ook wel wat. Zou je anders bij het review gedeelte een revieuw willen schrijven?
Heej, Nope bindingen nog nooit getest, nooit aangehad, maar wou graag wakebindingen erbij hebben, deze zijn imo de beste en mooiste op de markt dus gewoon op de gok gekocht via ebay voor nette prijs. Als ik ze getest heb zal ik een reviewtje neerzetten! Wel het 2007 model trouwens!
|
|
|
DaanD
|
zaterdag ziet er goed uit dan ik heb lekker een lang weekend, hopelijk lekker ragge dan!! Heb je lang weekend vanaf vrijdag? Of de maandag erbij?? Nu ff hard studeren en dan maar zaterdag + zondag het water op, ziet er TOP uit zowel de wind als temperatuur! Zeg vincent heb jij die bindingen ergens getest? Bindingen lijkt mij namelijk ook wel wat (hoop komend weekend een wakeboard te varen) en als ik voor bindingen ga lijken de escalades me ook wel wat. Zou je anders bij het review gedeelte een revieuw willen schrijven?
Heej, Nope bindingen nog nooit getest, nooit aangehad, maar wou graag wakebindingen erbij hebben, deze zijn imo de beste en mooiste op de markt dus gewoon op de gok gekocht via ebay voor nette prijs. Als ik ze getest heb zal ik een reviewtje neerzetten! Wel het 2007 model trouwens! En IK wil ze dan zsm testen
|
|
|
VincentC
|
Volgens mij heeft meneertje Daan grote poten en zijn die bindngen maat 42-44/45 of iets dergelijks? Naja beetje doorrammen, moet jij wel gewend zijn als student =)
|
|
|