Jordi_1990
|
morgen iemand vervoer van zuidlaren naar mirns en terug?
|
|
|
Guus91
|
Vandaag was het 'Beulen ende Hakken' op Mirns!! Om 12 uur waren we present kom ik erachter dat ik niet mij eigen 11 had meegenomen maar de 13m2 van me broer. Ik had ook me 7 bij me maar dat leek me net wat te weinig. Eerst een sessie met de 13 dus, dik overpowered (65 kilo en 20knts ) later toch de 7 gepakt en zelfs daarmee lekker gepowered! helemaal gesloopt dus! Vrijdag maar weer beulen op onze homespot/poel !!! Morgen sla ik dus even over, zal wel 30+ worden omdat hij vandaag al in de 20 zat dus oppassen gasten of gewoon dik loopen!! BTW!!! Waar bleef je TOM!!! nog gevaren?
|
|
|
Idefixe
|
Tom zat in Harlingen : overleg regiovertegenwoordiging NKV & Watersportverbond.................. als ik morgen een beetje fit ben ( lees toestand ribben / dat wisselt nu van dag tot dag ) ga ik misschien nog wel even de high-end van m'n 13 testen dan. en vrijdag west woei dus dan gewoon ff thuis dan........
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen (donderdag) ben ik waarschijnlijk op Mirns maar moet wel op 15.30 uur weer weg ivm avondverplichtingen Was vandaag ff naar Schellinkhout en was prima wind 16-18 knp
|
|
|
Idefixe
|
Idefixe gaat met een half uurtje richting Mirns rijden..... ( nog steeds autsch ribben maar mot gewoon ff het water op )
hhmm ff een interview met Noordholland TV en radio : we gaan dus richting schellinkhout....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat een top sessie gehad vandaag.. In de ochtend super vlak water en 25 a 30 knoop (wel af en toe veel regen) In de middag kwam de zon erbij en stond er gemiddeld 23 knp. Helaas moest ik vroegtijdig afhaken... Het was weer gezellig
|
|
|
NickY!
|
ja was echt een geweldige sessie. sochtends een heerlijke 28 knoop dikke sprongen gemacht. naar een grote bui werd die een knoop of 20 en toen hebben we die 10m een hoop kiteloops laten draaien :D ben weer gaar
|
|
|
Jordi_1990
|
was jij met die m6 zeker?
|
|
|
hbari
Geen avatar
|
Was zeker top... genoten ! werd alleen maar vlakker en relaxter..! aankomende 2 maanden deze wind , ik stem voor!
|
|
|
DaanD
|
Vandaag thuiswedstrijdje, omstreeks 14.00 aanwezig!
|
|
|
Idefixe
|
als er woei ( en uit de goede richting ) is, ben ik aanwezig . Btw zag ik gisteren op de terugweg dat je met zuidwest bij " die strekdam" kunt varen ( totdat je er van afgeknald wordt dan )
|
|
|
NickY!
|
was jij met die m6 zeker?
jup dat was ik
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
volgens mij is er teweinig wind voor jullie thuis wedstrijd
|
|
|
DaanD
|
volgens mij is er teweinig wind voor jullie thuis wedstrijd Nu nog wel ja... de woei zou in de middag meer worden en ik zie de bomen hier nu ook al aardig heen en weer gaan. Komt goed!
|
|
|
Idefixe
|
Gaat goed komen: vliegveld Lelystad is nu 12 knopen dan is ijssel /marker meer nu zo'n 14.......
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaat goed komen: vliegveld Lelystad is nu 12 knopen dan is ijssel /marker meer nu zo'n 14.......
Wat ga jij doen vandaag tom?
|
|
|
Idefixe
|
Tom moet eerst nog ff "werken" ( tot 12) daarna kijken wat de wind doet. ( Mirns is misschien een optie)
|
|
|
DaanD
|
als er woei ( en uit de goede richting ) is, ben ik aanwezig . Btw zag ik gisteren op de terugweg dat je met zuidwest bij " die strekdam" kunt varen ( totdat je er van afgeknald wordt dan ) Strekdam doe ik liever met een dikke 20 knoop wind!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tom moet eerst nog ff "werken" ( tot 12) daarna kijken wat de wind doet. ( Mirns is misschien een optie)
Op dit moment heeft Mirns de beste kaarten in handen. tussen de 12 en 17 knp Schel 10-13 knoop
|
|
|
Goonie
|
eey... was gisteren ook ff op mirns hmmm eindelijk weerff gevaren en eeuh vandaag (vanmiddag) ben ik er ook ff en neem heidi ook maar mee.. tja moet toch iemand mijn kite oppompen he.. hahahaha... eey tom... jij ook ff op mirns??? long time no see dude... word wel weer eens tijd om je te zien raggen en vooral met je nieuwe aanwinsten.... greetz
|
|
|
Idefixe
|
hhmmniet echt heftig de wind daar in frieslandf.....woei @ Stavoren is nu al een flink verbeterd = ikkie ga zo naar Mirns dus
|
|
|
Marko
|
Hebben jullie altijd vrij ofso
|
|
|
FonezzzZz
|
Zij spijbelen altijd marko