Goonie
|
Wijk aan zee ziet er idd beter uit voor Zondag... met wie van de achterhoek kan ik meerijden?????
|
|
|
|
Goonie
|
Het word toch echt wel Mirns morgen... de wind gaat pas laat draaien naar het noordwesten en dan ben ik toch alweer onderweg naar een warme douche thuis.. zou dit dan eindelijk een goeie sessie gaan worden dit jaar????
hoooop sooo
|
|
|
Idefixe
|
Ik kijk het morgenochtend even aan.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik heb ook wel ff zin om te kiten morgen...... present om een uur of tien denk ik tot een uur of half twee al weer twee weken geleden dat ik op het water heb gestaan
|
|
|
NickY!
|
de wind die er nu staat lijkt voldoende.
hopelijk vanavond nog steeds genoeg en dan morgen heel vroeg van huis!
|
|
|
Idefixe
|
Morgenochtend iets van 11.00 uur @ Mirns dan maar
|
|
|
McBridges
|
Grrr, familieverplichtingen morgen waar ik echt niet onder uit kan ..... 1 dag wind en dan weer niks..........wat kan het toch oneerlijk verdeelt zijn in de wereld........... Veel plezier morgen!
|
|
|
Hattori Hanzo
|
effe aankijken hoe het er morgen uitziet....... Als er wind is en het niet te hard regent of sneeuwt maar eens effe op Mirns kijken....
|
|
|
Goonie
|
goeiemorgen... ben aan het inpakken en onderweg naar Mirns zometeen... wat ik al zei... ramen krabben grrrrrr....
|
|
|
Hattori Hanzo
|
minimale wind en het sneeuwt nu....ik geeft mijn portie aan fikkie!
|
|
|
NickY!
|
Mirns was Ruk! koud weinig wind regen! Bah tog heel eventjes gevaren
|
|
|
Idefixe
|
was het inderdaad net niet. Wel gevaren maar net aan hoogte kunnen houden.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Jammer mannen.... Alles wees er al op dat Mirns niets ging worden dus ben ik samen met Vincent naar IJmuiden gegaan en hebben ons met 17 a 18 knoop prima vermaakt. Wel wat regen gehad maar minder dan jullie. Had namelijk ff de buienrader bekeken. Volgende x weer beter
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Dus niet veel gemist toen ik weg ben gegaan!!!! het was het idd net niet. Maar toch wel ff op het water gestaan En Sietze is verder alles gelukt met de auto?
|
|
|
Vinni
|
Dan hebben wij het toch beter gehad he HJ! Er vanaf gezien dat ik door de stromende regen nog ff een half uur op de brommer moest zitten op de terugweg Maar dat was het wel waard! Was gezellig
|
|
|
Gwensio
|
mwa voor de eerste keer in negen maande vond ik die paar rakjes die gevaren heb tog geslaagd:D
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dan hebben wij het toch beter gehad he HJ! Er vanaf gezien dat ik door de stromende regen nog ff een half uur op de brommer moest zitten op de terugweg Maar dat was het wel waard! Was gezellig Hij was toppie
|
|
|
Idefixe
|
Hmmmmm het ziet er naar uit dat het vanmiddag @ Wijk gaat woeien.......
|
|
|
Goonie
|
he he eindelijk thuis... pfff moest het wiel meenem naar mijn ouders en vanmorgen nieuwe lagertjes er in en hopsakee weer naar de achterhoek.. hahaha.. en gisteren was inderdaad erg ruk met de wind.. had ik echt niet verwacht..
Volgende week word het 20 graden en 25 knp w-zw...
|
|
|
job
Geen avatar
|
Was wijk dus een goeie keus van Erik haha... Heb zelf niet gevaren op wijk (vond het te koud, shame on me...). Maar Erik had wel druk en kon lekker varen
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag zuidwest Het wordt echt weer tijd voor een ECHTE Mirns sessie!!! Zondag helemaal los! Noordwest dus maar ff kijken waarheen........
|
|
|
McBridges
|
Eindelijk...........................
|
|
|
|