KappuhH
|
Ik ben er rond half 3. Beetje laat ivm werk...
|
|
|
Vinni
|
Inderdaad los op Mirns morgen Eindelijk weer wat warmer ook.. Ben er alleen wel pas rond 2, half 3. Moet ook 's ochtens eerst nog werken...
|
|
|
KappuhH
|
Oke Vinni, beulen we door tot het licht op is
|
|
|
Vinni
|
indeed
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Veel plezier gasten! Ik moet werken en mijn Best kites verkopen. Ik kan er een mooie prijs voor krijgen. Ik ga zondag de Brouwersdam maar onveilig maken denk ik.
|
|
|
|
Vinni
|
Ja, valt het mee wat je moet bijbetalen om van die Best vliegers af te komen? Mooi dealtje weten te sluiten met de afvalverwerking?
|
|
|
|
Vinni
|
Inderdaad! Meestal kost't je het dubbele bij sita!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Inderdaad! Meestal kost't je het dubbele bij sita!
Lekker bezig Vinni!
|
|
|
Vinni
|
Sorry
|
|
|
Strohrum Robby
|
Mannen ik ga morgen ook maar weer eens mijn spullen uit het vet halen en mirns weer onveilig maken. Heb er weer zin in!!!!! Zal alleen wel koud zijn in me witte 5/3 pak
|
|
|
|
Idefixe
|
Zal alleen wel koud zijn in me witte 5/3 pak doe een dun regenjasje erover scheelt alweer de helft.
|
|
|
|
|
Abbas
Geen avatar
|
@ marving, ik heb ook nog een 10m2 te koop, liquidforce havoc uit 2008. ben morgen waarschijnlijk ook op mirns 2e hands via PB of via de 2e hands afdeling hè
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Marc wat voor best vliegertjes heb je dan? K zoek nog een mooie 10 voor Kim!
Dat is een Best Bularoo. Als ik ze morgen toch niet verkoop dan PM ik je wel.
|
|
|
Idefixe
|
ok, het weer voor morgen:
KNMI Luchtvaart
*************************************** WEERBULLETIN VOOR DE LUCHTVAART GELDIG VOOR: DE DAGLICHTPERIODE VAN ZATERDAG 26 FEBRUARI 2011. SITUATIE: Een zuidelijke stroming voert vochtige en stabiele lucht aan. In de middag bereikt een koufront het zuidwesten,trekt oostwaarts en ligt aan het einde van de periode boven het oosten.
WIND: Zuidelijk 8-12 kn,in de loop van de ochtend enkele kn toenemend en aan het einde van de periode weer enkele kn afnemend. Aan de kust en boven het IJsselmeer aanvankelijk enkele kn meer wind. Achter het koufront ruimend naar zuidwest,later noordwest en enkele kn afnemend. *********************************************
Ik ben benieuwd.............
|
|
|
Idefixe
|
Marifoon weerbericht:
Verwachting van 07:00 tot 19:00 uur:
Vlissingen IJmuiden Texel zuid tot zuidwest 4-5 toenemend 5-6, later ruimend west 3-4,perioden met regen,zicht matig of slecht
Zierikzee Hoek van Holland zuid tot zuidwest 3-4, af en toe 5, later ruimend west 3-4,perioden met regen,zicht matig of slecht
Rottum Delfzijl zuid 4-5,perioden met regen,zicht matig of slecht
Harlingen zuid 4-5, later ruimend west,perioden met regen,zicht matig of slecht
IJsselmeer Marken zuid 3-4,perioden met regen,zicht matig of slecht
|
|
|
Idefixe
|
windfinder superforcast
|
|
|