was weer lekker. FF deftig de 9m uitgelaten. Op dagen als deze mis ik wel m'n fueltje hoor......... Net voor de regen ( 14.00 ) van het water af. Stevig briesje van zo'n 35 knp. Stond nog iemand les te geven ( ik word er niet eens meer warm of koud van ) Btw nog 14 sessies en dan zit ik dit jaar weer op de honderd
« Laatste verandering: September 06, 2011, 16:29:36 door Idefixe »
Was zeker hard. Ben met hulp van Marc het water op gegaan (kon in mijn eentje niet tegen de wind in lopen, werd weggetrokken) maar dat was met een uurtje ook bekeken. Toen ff wezen filmen. Binnenkort een filmpje, hier alvast een voorproefje van marc die een downloop doet
Pfff net thuis, de rit ging iets langzamer door dat het nog aardig druk was maar dat is niet anders.
Maar ik heb super gevaren op de dat wind na behoorlijk vlagerig was. Dit filmpje hier boven was die al zo vlagerig dat echt hoog springen niet meer goed ging helaas. Want verder richting de avond nam die nog wat toe en werdt die alleen maar vlageriger.
Ik denk wel dat ik morgen lekker veel spierpijn heb. En de warme chocolade melk met slagroom bij Wiebe smaakte prima.
sjow thuis........ elke windsnelheid wel gezien vandaag maar uiteindelijk toch een leuke dag... kleine manetje eerst met de 5 meter gespeeld en later met mijn 14 meter gevaren (wil wel wat zeggen over het verschil in wind, mannetje is 10 en weegt kilo of 30 hahahaha)