T.J.
Gast
|
Word een mooi dagje vandaag. Rij zo richting schellinkhout
|
|
|
Seec
Geen avatar
|
wat denken jullie, staat er vanmiddag (1 a 2 uur) teveel wind voor een 12 m2 of niet? Ik ben een beginner. 3e keer. Ik vaar op schellink.
dag Cees
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Vandaag dagje rust. Morgen weer kiten op zandvoort
|
|
|
Molliebollie
|
Hoe haal je het in je botte hersens! Rust bestaat niet als je de mogelijkheid hebt om te kiten! Ben je nou helemaal gek geworden ofzo?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik hoef gelukkig niet; ik ben lekker op de zaak!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey kitegang groetjes aan iedereen (up (grinnik_kitesmiley) ja ja debeun komt zaterdagmorgen weer naar schell om even lekker te varen (grinnik_kitesmiley) even bij kletsen met iedereen van de kitegang ben er al vroeg om een uur of 9 lekker rippen (hangloose_kitesmiley) tot zaterdag iedereen
|
|
|
Seec
Geen avatar
|
Ook nog iemand voor morge (donderdag) aanwezig op schellink? (laatste weerberichten worden steeds mooier)
|
|
|
hkny
|
Yess! Morgen weer schellinkhout. Vanaf uurtje of 12.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
ja ja debeun komt zaterdagmorgen weer naar schell om even lekker te varen Weet je nog wel hoe je er moet komen ?????? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was er ook tot 17.00 maar heb geen ambulance gezien , wat is er gebeurd ? Ik trouwens wel top gevaren ,wind was wel een beetje vlagerig ,maar het was goed te doen,ik hoop dat het donderdag weer zo wordt ,ik ben er weer om 1400...
|
|
|
T.J.
Gast
|
het waaide me gister net te hard (beginner) Vandaag ziet het er beter uit op schellinkhout
|
|
|
|
Keut Local
|
Dat van die ambulance klopt, er was een kite die met een beginnende kiter aan de haal ging...kon niet op tijd z`n safety trekken met als gevolg een gat in z`n hoofd en een hersenschudding omdat hij met z`n hoofd op de keien kwam...ik was als eerste bij die jongen en hij was wel meteen aanspreekbaar, meteen een ambulance gebelt en met een handdoek dat gat dicht gehouden...volgens mij valt `t dus allemaal mee en heeft hij ontzettend mazzel gehad...laten we het er verder niet te veel over hebben...die jongen beseft zelf nu ook wel dat het niet erg slim was om als beginner met een te grote kite het water op te gaan...(we hadden hem nog gezegd dat ie beter niet kon gaan, want ze liepen al te klooien met oplaten)
als de betreffende kiter dit leest, laat even weten hoe `t met je gaat...
Groeten Mark
|
|
|
Seec
Geen avatar
|
Tot straks op Schellink! Belooft mooie dag te worden
|
|
|
Joris
|
Jaaaa zo maar weer naar schellinkhout
|
|
|
|
Myzrael
Gast
|
'k Kom naar Zandvoort weer vandaag. Morgen ook!!!! hehe
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen, na het werk om 15.00 uur weer ff, vandaag geen tijd, en ben ook brak moet ik zeggen.. :P:P
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Kom je naar Wijk mark? Als de golven net zo als gister zijn moet je eigenlijk wel! Ben om 10 uur op wijk
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
vandaag lekker gekite ben helmaal brak van twee dagen kite en morgen moet ik weer Wat een rot leven.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Jepp, life sucks!!!! hahaha Zie je morgen! @Emiel, moet eerste echt ff werken :P. ben om drie uur klaar en de voorkeur gaat ff uit naar Schellink... Dus nee, niet naar wijk ;-) Enjoy!!
|
|
|
Dangerfield
|
Hoe is het doordeweeks en in het weekend op S'hout tegenwoordig? ben al een tijdje niet meer geweest omdat ik liever niet in de rij sta om een rakje e kunnen varen, maar aangezien jullie maar blijven gaan valt het mss mee??
laters!
|
|
|