WendyH
|
Was een top ochtend op schellink... weer errug genoten
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
oh yeah!!!! moeder natuur heeft me een schitterend verjaardagscadeau gegeven Vertel vertel vertel een decimeter erbij ofzo Hij was weer lekkel vanmiddag op Schel... Lekkel met de 7 gekite tot de tweede sessie een gladiool het nodig vond zijn kite over mijn lijnen heen te pleuren naja geen ongelukken en alles nog heel He Frank hoe vaart je nieuwe boardje van Leon..
|
|
|
360
|
Schellhout was te gek vanochtend vol met m´n 9 @LaurenS leuk man: Toe side varen en dank voor de rit meer van dit
|
|
|
@LaurenS
|
Was zeker top vanochtend/middag op schell met de 9 m2 . Alleen bij mijn laatste sprong mijn hamstring geblesseerd doordat ik onfortuinlijk lande . T*ring wat doet dat pijn ,en nog steeds trouwens.Voorlopig ff niet kiten denk Jij ging zeker lekker Wendy,zaten hoge sprongen bij,alleen de landing nog ff fine tunen ,net als ik
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Welkom in de ziekenboeg Laurens ,ik ben ook nog steeds geblesserd van Zondag (rug) ..
|
|
|
PeeWee
|
Koelere, Vandaag om een uurtje of 3-4 op S'hout overvallen door een beestachtige bui en dito wind Was even spannend met de 12 Rhino, vol gedepowerd, bar ver van me af en de kite in het hoekje op het water. Dan nog staand in het water naar de dijk getrokken worden. Hand bij de safety en kijken of het zonnetje er alweer aan kwam. Gelukkig duurde het niet al te lang. Was weer eens een samengeknepen billen moment . Zat wel te dagdromen hoe het zou zijn om een 'sprongetje' in te zetten. Voor de rest wel aardig gevaren. Morgen weer, See joes
|
|
|
kitaholic
|
Iemand woensdagochtend op tijd naar Wijk / ijmuiden?
|
|
|
360
|
staat een goede bries Ik stap nu in de auto naar .. Wijk aan de pier tot zo
|
|
|
@LaurenS
|
Veel plezier,lekker door de golven varen.Ik zou ook wel willen maar mijn beentje moet nog ff rust houden.Doet nog pijn maar gaat iedere dag beter.Ben jaloers op jullie.
|
|
|
Windwaker
|
Gaan er nog mensen naar S'hout? Ik kan er waarsch rond 12 uur zijn.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wie heeft er zin in een downwindertje morgen? Vroeg op, half 9 Bergen aan Zee, daarna door naar Wijk om te gaan varen!! In ieder geval is er al 1 auto beschikbaar, witte kangoo!
|
|
|
@LaurenS
|
He Emiel weer terug in het land.Dat is rap voorbij gegaan . Hoe was ie in Egypt???
|
|
|
kitaholic
|
Hoi Emiel - ik ben wel voor maar heb last van mijn knie + veel werk. Als je plannen wijzigt in lekker 's ochtends varen op Wijk ben ik er bij!
|
|
|
360
|
Wijk in de morgen was fantastic heerlijk windje en dan met de 14 knalluh @LaurenS Hoe is je Been ? Wanneer ben je weer inzetbaar? Hopelijk snel. Groet
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag ff naar ijmuiden denk ik,ff kijken hoe de poot het houd Nog meer leute
|
|
|
360
|
ik zou wel willen maar moet werken. veel plezier wel goed stretchen...met die hamstring anders ken je in september niet naar Brasil tot snel
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben morgen ook weer van de partij ,heb even een weekje rustig aangedaan ,een aantal mooie dagen gemist ...maar morgen hoop ik weer even lekker te kunnen varen..wind voorspeling W/ZW goed voor Schellinkhout ben er om een uurtje of 11.00..
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ben er ook weer eens bij ... lang niet gevaren op Schellink. Jammer dat ie niet Noord is, voor Andijk, want die 2 weekjes flat water in El Gouna bevielen me ook wel
|
|
|
WendyH
|
Gaan er nog mensen naar schellink vandaag.... of is werkelijk iedereen op vakantie??
|
|
|
Molliebollie
|
Ik weet niet waar jij zit, maar hier is het nagenoeg windstil en pist t motregen uit de lucht. Bovendien zijn de beloofde 17 knopen op Windguru ook weer teruggedraaid naar 13
|
|
|
|
PeeWee
|
Inderdaad Zwafra, even geduld. Buienradar geeft laatste frontje regen tussen 13:00 en 14:00. Daarna trekt het open en kan de wind gaan blazen. Gaan met die banaan. See joes
|
|
|
|
WendyH
|
Was weer wind genoeg... alleen wel errug veel lessers... er zou een max op moeten komen... wordt er af en toe helemaal simpel van, paar weken terug was het alleen de li hoek, toen ook het midden en vandaag stonden ze ook rechts.... whaaaaaaaaa soms wordt ik er gek van, zigzaggend van links naar rechts en steeds die kite's op 12 uur.... Aan de ene kant snap ik het wel... ben zelf ook zo begonnen maar het is bijna niet meer te doen als er een stuk of 10 zo staan verspreid over het water.. en je weet absoluut niet wat hun volgende move zal zijn... want ze gaan alle kanten op.... hehe hart weer gelucht ;-) Verder wel een top dagje gehad
|
|
|