|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Van harte Heiko. Helemaal top man. Wordt wel weer eens tijd ja. Kom op met die wind............... Misschien zondagochtend vroeg nog even naar Wijk dan. Moet om 12.00 uur weer weg, aangezien mijn dochter gaat afzwemmen voor haar B-diploma. Tijd dus voor een klein roze boardje en een 3m kite voor haar. We wachten het maar even af met het weer. Verandert iedere dag weer, dus afwachten maar.
|
|
|
|
360
|
@ Ride Het was kort maar krachtig vandaag. HEERLIJK En errrrruuuggg koud als je gespoeld wordt en je cap niet op hebt.... Succes met afzwemmen. @ EMIEL Wat een leven man. Goed werk> Neem wat van die temperatuur mee naar nederland Hopelijk tot snel op Schel of Wijk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
@ Ride Het was kort maar krachtig vandaag. HEERLIJK En errrrruuuggg koud als je gespoeld wordt en je cap niet op hebt.... Succes met afzwemmen. Ja, lekker weer effies he het water op. Hoop dat het zondagochtend waait. Even lekker van een uurtje of 9 tot 12 de golven weer in. En mijn cappie doe ik gewoon op mijn kale kop hoor. Zal die kleine het succes doorgeven..........thanks En @Emiel..............wat een leventje zeg. Zal wel weer wennen worden aan de watertemperaturen hier in Nederland. Bbrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
martijnc
|
ik ben er ook bij zondag als het kan !!!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
K.. de wind voor zondag is alweer gedropt !!! de 18-20 knp zijn 14-15 knp geworden
|
|
|
Tim_GTS5
|
Geloof er niks van , vliegerweer zeker dat is echt de meest onbetrouwbare site vind ik. Morgen gewoon lekker knallen hoor
|
|
|
mocem
|
Ik hoop dat er vanacht nog een bak sneeuw valt. Ik wil me snowboard wel een keer testen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hoop dat er vanacht nog een bak sneeuw valt. Ik wil me snowboard wel een keer testen.
Ik ben die sneeuw helemaal zat en wil wel weer eens het water op
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ben die sneeuw helemaal zat en wil wel weer eens het water op Is hier vannacht weer es zo'n 15 cm gevallen. Was vandaag dus al de tiende keer sneeuwruimen Mag van mij wel een daggie warm water gaan regenen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Geloof er niks van , vliegerweer zeker dat is echt de meest onbetrouwbare site vind ik. Morgen gewoon lekker knallen hoor Ik keek eerder altijd op watersportweer.nl en tegenwoordig kijk ik, voor de voorspellingen, op de spot site van hanglos. Welke site vind jij het meest betrouwbaar?
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De bomen achter mijn huis, of voor het huis net hoe de wind waait Hi..Hi.. Ik woon aan het Wolderwijd maar dat is geen graadmeter voor een goede gemiddelde wind. De verschillende per spot zijn erg groot dus is een goede en betrouwbare site erg gemakkelijk. Zo'n site kan het verschil maken tussen een top sessie of complete frustratie ;-)
|
|
|
Idefixe
|
Ik overigens morgen niet naar Wijk maar naar het zuiden ( brouwersdam)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik overigens morgen niet naar Wijk maar naar het zuiden ( brouwersdam)
Op welke site kijk jij Tom? Met windfinder kom ik voor Brouwersdam ook niet verder dan gem. 15 knp
|
|
|
Idefixe
|
KNMI marifoon: Verwachting van 01:00 tot 13:00 uur: Vlissingen Hoek van Holland west tot noordwest meest 5,enkele winterse buien,zicht goed, in neerslag matig, mogelijk slecht.
Overigens is het nu met die koude lucht met 15knoop ook echt wel lekker te varen hoor. Laatste keer met 12 knoop goed hoogte te houden met de 11m Fuel.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Thx... ik weet dat je met koude temp idd sneller kan gaan varen maar je moet ook nog een beetje door de branding kunnen komen. Miss morgen Wijk. Ik kijk het nog even aan....
|
|
|
Idefixe
|
Thx... ik weet dat je met koude temp idd sneller kan gaan varen maar je moet ook nog een beetje door de branding kunnen komen. Miss morgen Wijk. Ik kijk het nog even aan....
vandaar ga ik dus ook naar de dam: 't is net volle maan geweest , het water komt met vloed dus extra hoog ( 08.16 - 134 / 14.47 + 183 ) westenwind : de boel loopt dus lekker helemaal vol daar . Niks geen branding om door te ploeteren
|
|
|
Tim_GTS5
|
Geloof er niks van , vliegerweer zeker dat is echt de meest onbetrouwbare site vind ik. Morgen gewoon lekker knallen hoor Ik keek eerder altijd op watersportweer.nl en tegenwoordig kijk ik, voor de voorspellingen, op de spot site van hanglos. Welke site vind jij het meest betrouwbaar? Ik kijk altijd naar een paar sites, KNMI, windfinder (superforecast) en theyr.tv Ga morgen naar wijk pier rond uurtje of 11 daar denk ik.
|
|
|
Idefixe
|
GGGrrrrr de windverwachting voor het zuiden kakt nu wel erg snel in morgen maar ff teletekst 707 afwachten dan....... en hoppa: d'r zitten weer een paar knoopjes bij
|
|
|
Vinni
|
Hmmz, windguru houd wel stug die 20 knopen vol.. Maar als het echt zo erg in gaat kakken kunnen wij ook beter naar wijk gaan denk ik. Het is namelijk wel super ver rijden naar de Dam! Is bijna het dubbele dan wijk
|
|
|
mocem
|
Ik ben die sneeuw helemaal zat en wil wel weer eens het water op Ik heb vorige week een snowboard gekocht op marktplaats voor 50 euro met bindingen en schoenen. vond dat wel leuk prijsie dus ik wil ook wel een keer snowkiten. gr
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nou kijk maar effe op buien/sneeuwradar en valt hier alweer een mooi zooitje en de rest van NL krijgt denk ik zijn portie sneeuw. Morgen sneeuwkiten wie waar
|
|
|