Haring High Richardt
|
Doe maar geen moeite ...geen wind vandaag goed dat je er niet was Zwaf, had ik tenminste alle ruimte in mijn eentje vanaf 14.15 uur bunker, later kwamen er meer Hij was weer lekkel vanmiddag op Wijk met de 11. Gelukkig waren er meer van die webcam kiters zoals zwaf zodat het heerlijk rustig was vanmiddag O. ja Peet ik was net op tijd voor de kibbeling, hij ging bijna dicht, ze waren weer heerlijk (beetje weinig)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Goed te lezen dat jullie weer een TOP sessie hebben geboekt... en een bak kibbeling.
|
|
|
Giertje
|
Zo net terug van een geweldige kite vakantie aan de Spaanse costa 15 dagen kunnen kiten met de 9 en 10 meter egde. Ook nog even kunnen varen bij Sant Pere Pescador Frank ze wachten op je.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lekker hoor ger , vanmiddag een lowwind sessie doen op schell . Windje voor het weekend is ook weer flink naar beneden bijgesteld
|
|
|
pewpew
|
morgenochtend wijk aan zee?
|
|
|
|
|
the littleman
|
Nu richting Andijk voor een fijne weekend sessie;)
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was Top op Andijk gezellig druk en een lekker windje zeker in de ochtend.. . jammer dat de wind na 14.00 wat inkakte . Maar toch krachtig genoeg bleef voor mijn 9 mtr .. Hopelijk morgen nog een vaarbaar dagje ....
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
heerlijk gevaren op Andijk, met de 9m, einde middag werd inderdaad helaas wat minder, maar toen was ik al behoorlijk gesloopt
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Als NHder voor de derde keer op rij naar de zandmotor geweest. In de ochtend viel de drukte wel mee en met vloed prima kitespot. Vanmiddag was het overleven met al die kites (lessers.beginners.gevorderden) ook de laatste 5m uit het water naar het strand terug lopen is spiegelglad. Doordeweeks topspot in het weekend gevaarlijk druk. Ook nog ambulance/politie en trauma heli op het strand ivm.....?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
20 min goed kunnen varen met de 9 daarna nog ff met de 14 , maar van een kleine kite naar een grote wordt je nooit echt vrolijk van
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Tsjah, tiz net als met kinderen...
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Daarom was ook niet op tijd haha
Wacht maar tot de kids in hun puberteit komen, is net als met kites boven de 12m... (zwaar, traag van reactie, gaan hun eigen gang, lastig te (re)launchen)
|
|
|
Tim_GTS5
|
Best oke Andijk, heb toch liever minimaal 30kn
|
|
|
the littleman
|
Schel is niks te noord. Op naar andijk
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Genoeg wind vandaag voor 12 of groter, toch nog mannetje of 15 op schell Schellll met noord West ? Hij was weer lekkel op Andijk met de 11 en de Thech , wel gigantisch druk voor een zondag met gemiddeld 5 man op het water
|
|
|
Langbeest
|
Wijk was wel aardig
|
|
|