richard
|
@h2h; ben net klaar van werk en ingepakt. Als jij naar die noordzeespot gaat, ga ik ook. Ga iig niet in m'n eentje, dan maar fileslikken tot aan playa
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Jongens, net een verontrustend telefoontje van Rudo van de Slufter. Die merkte dat de wind flink aan het toenemen was, en met zijn windmeter 38kn geconstateerd. AWD bevestigd dit.
Ook aan een 7m2 zit een end, dat heb ik twee weken geleden ook al gemerkt op zwarte vrijdag.
Pas dus enorm op!
Ik overweeg nu om maar binnen te blijven. Nog teveel buiigheid in de lucht die niet te zien is op buienradar = windstoten
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
dat betekent dus dat evan en arno nu lekker aan het loopen zijn!:P nee ff zonder dolen, wind is nu erg vlagerig aan het worden en hard, kijk asjeblieft uit vanavond jongens!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@h2h; ben net klaar van werk en ingepakt. Als jij naar die noordzeespot gaat, ga ik ook. Ga iig niet in m'n eentje, dan maar fileslikken tot aan playa
@Richard ik rij nu richting de zee, wij zijn iig aan de kant van de surfvereniging. Wind meter stond net op 15,6m/s!!! Maar nu is ie weer gezakt....
|
|
|
richard
|
@h2h: top! Ik prop ff 2 gehaktballen naar binnen en dan kom ik eran. Dan kijk ik ter plekke wel wat het wordt. Tot zo
|
|
|
richard
|
en een toast op iedereen van het KH rotjeknor forum voor het behalen van de mijlpaal van de 700 pagina's.
(krijg er een brok in de keel van)
|
|
|
Eem
|
dat betekent dus dat evan en arno nu lekker aan het loopen zijn!:P nee ff zonder dolen, wind is nu erg vlagerig aan het worden en hard, kijk asjeblieft uit vanavond jongens!
Is het nu dus niet verstandig het water op te gaan? Ik wil ook nog even na het eten, maar het is hoog water op Slufter, dat vaart toch niks? Ben er nog niet zo heel vaak geweest met hoog water namelijk..
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hij is weer gezakt naar 12,0 m/s gemiddeld. Duidelijk een piek waarneembaar. H2H en ik gaan wel ff kijken op zee. Vanavond verslag
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@Eem, wind is inderdaad weer terug gezakt. Hoog is wel een beetje naaiend op sluf, maar hoorde dat ik gister best mooie golfjes stonden met hoog:)
|
|
|
Eem
|
Oh oke dankje Lauw! Dan ga ik maar snel even eten en kijken of het wat is!
|
|
|
helium
|
Windstoten van bijna 20m/sec..........hmmm
De webcam op Scheef is nu boeiende televisie. Pas op allemaal!!
|
|
|
|
martijn
|
Amy, ben jij al 36 joh R.B. Je hebt zo'n KBo shirt gewonnen
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
vandaag en morgen nog steeds geen kiten voor mij. Zit al stof op mijn kites, bah veel plezier gasten
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Arme O! vandaag was wel lekker, zoooo verleidelijk om vol uit te gaan maar toch maar de kniebanden gespaard. Ik zag nog een puntje van de Maasvlakte 2...
|
|
|
|
JO'Neill
|
Zondag overdag, 's avonds, 's nachts en maandag heel de dag op KBO... Ofwel PARTYYYYYYYYYY!!! (H)
We gaan met een man of 7
@Helium: Jullie moeten ook naar KBO gaan man! Echt hard chillin'
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
EN OF ER GELOOPED WERD!! arno en Evan waren goeoeoeoeoed bezig zeg. lekker stylvol, heerlijk om te zien, lekker om te doen man, zo hoog. ik hoop dat toch dit jaar ook te doen. @Lauw, jou loops worden ook mooier en mooier hoor! gaan lekker hoog en de styl verdient een 10. ik zag je nog paar keer barretje terugdraaien tijdens de vlucht, vet! wat me wel opvalt is dat je apart loopte vanmiddag, anders dan anders. je stuurt na je sprong je kite ver door naar 13:00 en loop dan pas. Jou kennnende doe je dit met opzet... Dit heb ik je voorheen niet zien doen, was dat de bedoeling?
|
|
|
helium
|
@Helium: Jullie moeten ook naar KBO gaan man! Echt hard chillin' [/quote]
Ben ik zeker van plan. Gaan jullie op een neer of een camping? Weet iemand of er nog een camping of wat te boeken is voor za/zo/ma? Volgens mij zit alles zo`n beetje vol. Heb drr zin in, volgens mij nog wind ook alle dagen.
|
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Idd erg vlagerig, zeker tegen 2000uur toen die bui er aankwam. Maar al met al toch lekker gevaren en de 8m eens echt mogen testen. Moet nog een beetje wennen hoe snel hij is, en hoever hij in het windvenster staat. Voor iedereen die bijna een SB IDS in zijn nek heeft gehad........ Sorry! Ik zal het nooit meer doen.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Schuin aflandige wind was goed klote vanavond. Was niet voorspeld Maar gauw kijken wanneer de volgende mogelijkheid zich aandient Schuin aflandig??waar de fuck heb jij gevaren dan, op de secret spot? wind was de hele dag 220 / 225 graden dus ZW.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zoo was ondanks ie vlagerig was ook fijntjes vliegen op playa.
|
|
|