JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou, geen mega loops meer gezien op SLuf....zelf nog wel 1 geprobeerd...nooit gedaan met mn 7 in zulk harde wind...ging bijna goed...viel niet tegen...
Maar goed...windsterkte viel mee..maar zo enorm vlagerig en een enorme klotsbak was toch niet echt mijn ding...maar goed...was toch ff goedmakertje van gister
|
|
|
Mriek
|
'T was meer vechten dan varen in de dikste vlagen (42 knopen!), zelfs met het 6je, weliswaar vol gepowerd. En flinke bakken voor Playa-begrippen. Ben dus gebroken. Maar hij was errug lekker! Leon ging weer hooooog. Z'n buurman ging ook hooooog. Een nog een stuk of wat dudes gingen hooooog.
|
|
|
R.B.
|
YESSSSSSSSSSSSS Whiehoeeeeee. Ik heb een t-shirt gewonnen uhmmhe de puhmhe. Wanneer mag ik nou weer is loopen met mijn 7m. Kwil ook pfffff.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
YESSSSSSSSSSSSS Whiehoeeeeee. Ik heb een t-shirt gewonnen uhmmhe de puhmhe. Wanneer mag ik nou weer is loopen met mijn 7m. Kwil ook pfffff.
Waarmee dan Robin? Met de Wet T-shirt Contest?
|
|
|
R.B.
|
Inderdaad weet je hoe g..l mijn tepels zijn whahahaha. Voor de KBO.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
whahaha, zie je op KBO dan Robin:)
@Ron, die pogingen waren fout, als je hem zo ver doorstuurt is de loop echt veel minder krachtig. Barspin ging eindelijk wel goed (dus ook met landing) en nu ook kiteloop tailgrab erbij, het is even wennen om na een loop een grab te doen, maar wel supr leuk:) Heeft de kite het nog een beetje uitgehouden?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Jawel, kan uurtje lekker varen en dan weer even pompen. lek is heel klein, wel link met springen en loopen. tijdens het varen zie je het niet maar als je springt klapt 'ie bijna dubbel snel even laten maken.
|
|
|
|
Spoon
|
ik kan helaas niet...
moet naar de zilvermarkt met mijn vriendin :S..
we noemen het maar crediet opbouwen
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Richard bedankt voor de foto's! Jammer dat het geen mooier weer was voor foto's..... iig zat me haar wel goed. @MB ik stuur je de link wel.
|
|
|
martijn
|
lekker bezig h2h! mooie golfjes ook! Bijna vakantie en nieuwe kites dude's
|
|
|
|
martijn
|
caution mayhem x
|
|
|
Spoon
|
leuke fotos!
maar ik zie het hier op mn werk waaien?! of is dat visueel facking with the mind...
|
|
|
d@ni
|
Ik zag het ook de hele dag goed waaien, dacht ook zal wel aan mij liggen. Alle sites gaven max 11knp op.
|
|
|
Spoon
|
dan ligt het aan ons dan maar hopen dat het snel weer goed gaat waaien...
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Noord-Oost dit hele weekend lijkt het. Nou staat Autostrand ook bij de spots met NoordOost ... heb je dan sideshore ? Is er een spot in de buurt van Oostvoorme waarbij je nog iets van onshore hebt met NoordOost ? (dus terugwaait naar de kant als het onverhoopt mis gaat)
|
|
|
thomasr
|
@ Hansnet, Brouwersdam is een goede optie (in de buurt) daar is het dan n beetje side/onshore met NO
vrouwenpolder kan zelfs met pal Oost, dus met NO redelijk onshore!!
|
|
|
sjorsie
|
word het morgenmiddag nog wat of iets te weinig wind zeker?
|
|
|
Jenno
Geen avatar
|
Moet je ook niet zoveel loopen Ron;) Kzou het eerst met wat talkpoeder proberen, werkte perfect bij mij, gewoon half busje in je ventiel gooien flink agressief kiten en je lek is dicht!
|
|
|
JO'Neill
|
@Helium: Je hebt PB
|
|
|
martijn
|
Wie avond sessie?
De zwakke noordoostenwind wordt geleidelijk overwegend matig, aan de kust in de middag lokaal vrij krachtig, kracht 5.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik zat gisteren bij een klant, idd. de bomen gingen enorm te keer. Maar volgens AWD stond er helemaal geen woei :\ @ Robert: nog best goede beeldkwaliteit voor de donkere, regenachtige omstandigheden Tja, springen vond ik onverantwoord daar de wind langs het strand zo extreem vlagerig was vanwege de aflandigheid. De zee lag ook bezaaid met niet meer te herstarten kites Eerste mogelijkheid is zondagavond geloof ik @ Martijn, dat zou mooi zijn. Ik ga dan zeker wel ff kiten denk ik
|
|
|