Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
R.B. zou stoppen hierover de posten, want straks wil iedereen naar de Grevelingendam De wind komt pas om 15u (als hij uberhaupt komt, ben het winddebakel van vrijdagmidag nog niet vergeten ) En dat staaltje van Rudo een pagina geleden is compleet weer verandert
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Verwachting van 14:00 tot 02:00 uur :
Vlissingen Hoek van Holland zuidwest 4-5, tijdelijk toenemend 5-6. eerst af en toe regen of motregen. zicht goed, in neerslag matig tot slecht.
en er kompt een zo netje bij!
Ik denk vooralsnog paalya del palos y milliones prutsadores del kite
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Muy bien, El torres des Rudo! Nu zakt de wind in, ik ga ook voor de namiddag....
|
|
|
|
rocket man
|
lekkere sessie gehad in kattuk, todat ik de kite in de wasmachine parkeerde, waven gaat steeds beter, vandaag m'n eerste bottom turn...
|
|
|
Mriek
|
Wat een fijne dag! 't was geen dikke wind, maar wel net lekker! Voordeel van niet te gepowerd varen is dat je met gemak 5 uur op het water staat. Met een rooie kop als bonus. Veel lessers uiteraard, maar als je die eenmaal voorbij was, was het prima te doen. Doe mij elke week maar zo'n dag! Alleen dat landen... heb wel 100 sprongen gemaakt vandaag... 1 goed geland...
|
|
|
milamber
|
Oostvoorne was echt weer ouderwets lekker inderdaad! Echt genoten van een top dag. Met deze windrichting heb je van de lessers niet zoveel last, heerlijk weer!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Windgrafiek zag er erg lekker uit zeg! Ik was helaas weekend weg en vanaovnd te gaar om nog te gaan. Maar woensdag belooft ook een topdag te worden! Dus dan ben ik erbij!
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Was zeker een mooie middag en de wind werd alleen maar harder,. Zelfs synchroon springen was mogelijk en tijdens de vlucht even zwaaien naar elkaar. Helaas moest ik het vuur staken want het bordje was gebroken . Moet nog steeds wennen aan de d3oschock pads, maar wat een verschil met de betonblokken die standaard op het bordje zitten. @mb nu zag ik je niet heb dus weer niet kunnen testen
|
|
|
Mriek
|
10.7 m/s... gezien de relatieve stilte hier zijn er mischien nog wat mensen van aan't genieten van dat piekje!
|
|
|
The O
|
de meest konden geen boe of bah meer zeggen kompleet gesloopt gingen ze naar huis . Op het water was nog een mannetje of 8 waarvan een aantal Duitsers en Italianen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@ Lauw: was van 15 t/m 19u op playa met twee Notussen. Waar was je @ Le@n: ga je nu nieuwe vinnen kopen of direct een ander boardje? Verbazingwekkend hoe goed je boardje nog voer met twee vinnen eraf aan de stuurboardkant Voor upwind maakte het niets uit, de afzet was iets lastiger. Was een lekkere dag, zeker gezien de voorspellingen En wat hebben we mooi weer gehad Alleen playa in het weekend + in de schoolvakanties liever niet meer. Moest ff les geven, anders had ik er niet naartoe gegaan. Idd. kun je met ZW zo wegvaren van de scholen, echter met hoog water is het lekkerste stuk vlakbij het strand. Erg irritant dat ze direct daar gaan staan. Maarja, ben niet de eerste die dit zegt @ O: zag je nog varen met je rode Waroo09 11m2. Je was weer lekker bezig! Woensdag wordt heel misschien wat. Aangezien de voorspellingen zo ontzettend snel veranderen zou ik er niet direct al je geld op zetten. De dag zelf kijken of het doorgaat
|
|
|
El Banditos
|
O man heb een heerlijke sessie gehad vandaag , heerlijk met mijn nieuwe Skywalker, wat een goede uitgave is dat geweest.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
michiel, was met de leskite nog ff aan het varen. gezien de regen en shizzle had ik geen zin om mijn eigen spul mee te nemen (wat achteraf wel had gekund). Zag je inderdaad naar het water lopen met je kite toen ik bijna klaar was met lessen, dus toen dacht ik dat je eerst zelf wel even zou willen varen. Maar om 16.00 was je in geen velden of wegen te bekennen, misschien ook omdat het zo druk was;P
|
|
|
The O
|
@lauw je heb een mooie dag gemist, de wind werd alleen maar harder. Blauwe lucht en zon in je rug.
|
|
|
JO'Neill
|
Sooo...B'dam was HARD! Heel druk op t begin...dus even gewacht tot de zon ging schijnen...wind trok iets aan...daarna kwam achterin het poeltje vol..dus meteen downwind en uit t niets...dikke 25 knopen eroverheen! Wat heerlijk was dat
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wat een heerlijk middagje was dat gistere weer, wind was goed en de zon ging nog flink schijnen ook nog. Gelukkig ben ik naar playa gegaan dan i.v.m. de drukte. Van de week weer een avond sessie zo te zien aan de voorspellingen. @Robin jammer van je boardje...
|
|
|
Mriek
|
Goh er waren toch wel veel bekenden... heb jullie niet gezien! Toch die watersportbril maar eens aanschaffen...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Maar om 16.00 was je in geen velden of wegen te bekennen, misschien ook omdat het zo druk was;P Was mijn pa aan het lessen heel ver upwind van alle drukte af. De 9m2 lag al die tijd (1,5 uur) doelloos op het strand vaarklaar. Normaal heb je gelijk, maar in dit geval had je er eerst een uurtje mee kunnen varen Overigens ook die 13m2 van mijn pa gevaren met mijn 70kg en 25kn af en toe. Had geenzins het gevoel overpowered te zijn. Ik denk dat ik hem binnenkort zelfs durf te loopen. Echt traag kun je het sturen van deze mastodont niet noemen. En de spronghoogte en vooral de hangtime Wat een heerlijk middagje was dat gistere weer, wind was goed en de zon ging nog flink schijnen ook nog. Gelukkig ben ik naar playa gegaan dan i.v.m. de drukte. Van de week weer een avond sessie zo te zien aan de voorspellingen. @Robin jammer van je boardje... Waar was je dan @ Mriek: zag je voorbij knallen, had nog een onderonsje met heer Le@n. Maar het was zo druk, en de Notus had je vast nog nooit gezien
|
|
|
Mriek
|
Aaaaah vandaar, meneer was weer eens aan het testen... Ik zag toen inderdaad wel een onbekende kite, was net aan het opkruisen richting haven, maar er hing dus ook nog iets onder...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
blablabla, doe mij doordeweeks maar, lekker met 5 man knallen in het poeltje:P
|
|
|
d@ni
|
Zo dudes en dudette, gisteren een topavond gehad!!!! Le@n had gelijk , de wind was nog aan het toenemen. Eerst lekker met de 11 gevaren en toen de wind flink toenam toch maar de 7 gepakt. Wat was ik blij dat ik ze allebei had meegenomen! @ Mriek: Ik had ook aardig wat sprongen gemaakt, en meer geland dan normaal. Het heeft veel(of alles) te maken met op tijd terugsturen. Ik ging om 21.00 gebroken het water af.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@ Le@n: ga je nu nieuwe vinnen kopen of direct een ander boardje? Verbazingwekkend hoe goed je boardje nog voer met twee vinnen eraf aan de stuurboardkant Voor upwind maakte het niets uit, de afzet was iets lastiger. Ik ga door tot ik enkel de bindingen nog over heb Boardje waar ik even op mocht test varen van je viel helemaal niet tegen zeg! Zeer comfortabel varen en goede pop. Op voorste been varen op volle snelheid vereist enig gewenning, t board bleef stabiel maar ik lag meters verder
|
|
|