Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik zit donderdag in Veenendaal tot half 4, en neem m'n spullen mee zodat ik gelijk naar het water kan. Wat is de dichtsbijzijnde westspot?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wordt echt tijd dat het weekend weer eens wat gaat brengen. Zit nog een heel eind voorbij Veenendaal op het moment...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik zit donderdag in Veenendaal tot half 4, en neem m'n spullen mee zodat ik gelijk naar het water kan. Wat is de dichtsbijzijnde westspot? De Slufter mits je goed kan varen natuurlijk. Ik heb ook de halve dag vrij genomen en ga vanuit Veenendaal door naar zee.
|
|
|
tgroot
|
Ik zit donderdag in Veenendaal tot half 4, en neem m'n spullen mee zodat ik gelijk naar het water kan. Wat is de dichtsbijzijnde westspot? kijkduin/scheveningen
|
|
|
Yoram
|
Ziet er morgen nog steeds goed uit weinig regen op de radar, hopelijk dus een mooi zonnetje
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
yup ben morgen vroeg van de partij moet in de middag werken helaas
|
|
|
Faxie
|
Ik zit donderdag in Veenendaal tot half 4, en neem m'n spullen mee zodat ik gelijk naar het water kan. Wat is de dichtsbijzijnde westspot? kijkduin/scheveningen Is dat niet erg druk met het verkeer?...
|
|
|
Yoram
|
Is dat niet erg druk met het verkeer?...
Als het goed is kom je vanuit Veenendaal grotendeels over de A12, stuk in de buurt van Utrecht ken ik de situatie niet, het laatste deel staat de file de andere kant op (Den Haag uit). Voor Scheveningen, binnenstad Den Haag is altijd druk, maar als je gewoon de recht toe recht aan weg neemt richting Scheveningen zal je er weinig van merken. Voor Kijkduin via de snelweg en niet de route door Den Haag nemen!
|
|
|
Faxie
|
Is dat niet erg druk met het verkeer?...
Als het goed is kom je vanuit Veenendaal grotendeels over de A12, stuk in de buurt van Utrecht ken ik de situatie niet, het laatste deel staat de file de andere kant op (Den Haag uit). Voor Scheveningen, binnenstad Den Haag is altijd druk, maar als je gewoon de recht toe recht aan weg neemt richting Scheveningen zal je er weinig van merken. Voor Kijkduin via de snelweg en niet de route door Den Haag nemen! Ah oke Zijn er nog bijzonderheden voor Scheveningen en Kijkduin? Betaald parkeren zeker? Bij Scheveningen zit je ten zuiden van de pier toch? En uit de burt blijven van de golfsurfers uiteraard.
|
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Vandaag helaas geen vrij , maar misschien nog ff afterworken. Hopelijk kaktie niet te snel in eind vd middag! Have fun guys, maar slurp niet alle wind op aub! Wij, harde werkers , willen ook nog wat...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@Marc_87 hoorde al dat je wat leuks ging testen daar + fototjes
Huh dan weet jij meer dan ik...
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Faxie. Kijkduin is gratis parkeren en je hebt er geen golfsurfers. Bij Kijkduin de Lozerlaan uitrijden en vlak voor het strand naar links (richting Roompot vakantiepark) Deze wel loopt dood. Helemaal aan het einde parkeren en daar de duinen overstekken.
|
|
|
Yoram
|
Ah oke Zijn er nog bijzonderheden voor Scheveningen en Kijkduin? Betaald parkeren zeker? Bij Scheveningen zit je ten zuiden van de pier toch? En uit de burt blijven van de golfsurfers uiteraard. Kijkduin is gratis parkeren (Machiel Vrijenhoeklaan, door rijden tot einde, rotonde). Bij Scheveningen, in de haven parkeren (scheelt maar 100m lopen) is het gratis parkeren (of dat nog zo is weet ik niet zeker). Kijkduin, golven buiten de lagune kunnen hoog zijn (zal vandaaag meevallen). Lagune zelf kent zeer ondiepe stukken (vooral met laag), uitkijken dat je er niet opeens opknalt. Scheveningen, heb je een golfsurf en kite gebied, maar dat wijst zich vanzelf als het goed is. Scheveningen zit je ten zuiden van de pier, let op, je moet wel meer richting de haven zitten.
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Het waait, de zon schijnt en ik moet werken - naar buiten kijken naar de bomen Maar voor wie het water op gaat: have fun!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ben gesloopt... Nu maar weer terug aant bier!!! Dat wordt even afkicken na zo'n prachtige, winderige en rustige ochtend, wat ben ik blij met de doordeweekse vroege ochtend sessies... Laat de rest maar uitslapen. @ Dimon wat dacht je? Omdat Eagle het geen probleem vind om te kiten met windsmurfers stuur je maar al je windsmurfers vriendjes de Slufter poel in?
|
|
|
|
KiterHans
|
Idd Markus zeker lekker daggie, kan er weer ff tegenaan
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Was een lekker stabiel windje, niet erg stevig maar beter dan niks zeggen we maar. Weinig Duitsers @ de Dam btw, hij is weer van ons dus.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Viel tegen zeg....stond om 14.15 op het water.... Wind veel minder dan verwacht, zeker volgens WF, maar ook de actuele van HvH was veel te hoog vergeleken met wat er echt stond.
En door de windrichting vaarde je pal tegen de zon in, je zag geen reet. En dat was niet handig om door de enorme chop te varen. Verderop zee wel lekkere rollers met vlak ertussen....
Maar goed, wel ff lekker.... Jammer van die file op de terugweg....door de weeks eigenlijk kansloos om tussen 15.00 en 18.00 op de A15 richting Rdam te rijden geloof ik....
|
|
|
Yoram
|
Wind viel een beetje tegen, niet zo een lekkere sessie gehad dus
|
|
|
|
|