Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
is er nog een gopro gevonden op driepoot ????in de poel bij de slufter
Jazeker! Volgens mij wou de persoon in kwestie alleen van het weekend even de driepoot lenen als dank voor het terug vinden. Heb jou mail adres even naar hem doorgestuurd, dan komt het wel goed.
|
|
|
ronny
|
Jazeker! Volgens mij wou de persoon in kwestie alleen van het weekend even de driepoot lenen als dank voor het terug vinden. Heb jou mail adres even naar hem doorgestuurd, dan komt het wel goed. haha wie heeft hem gevonden dan ?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Jazeker! Volgens mij wou de persoon in kwestie alleen van het weekend even de driepoot lenen als dank voor het terug vinden. Heb jou mail adres even naar hem doorgestuurd, dan komt het wel goed. haha wie heeft hem gevonden dan ? Sebastiaan heeft hem gevonden, is die van jou of heb jij toevallig gehoord dat die daar moest leggen?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ben naar Scheveningen gegaan. Mooie spot! Alleen was daar 5 uur, en de wind viel wat tegen. Bleek icm de sterke stroming in de branding en de flinke golven toch niet echt te lukken. Ik timede de branding een paar keer tijdens het walk of shamen, en zat zeker tegen de 4m/s aan soms Daar verlies je veel hoogte als je net een golf niet kon pakken... Jammer wel.... dan maar van het weekend ergens.
|
|
|
Yoram
|
Ben naar Scheveningen gegaan. Mooie spot!
Wind viel inderdaad tegen. Wel de auto gratis weggezet neem ik aan? Was er vandaag weer even en het is nog steeds gratis parkeren
|
|
|
Faxie
|
Ben naar Scheveningen gegaan. Mooie spot!
Wind viel inderdaad tegen. Wel de auto gratis weggezet neem ik aan? Was er vandaag weer even en het is nog steeds gratis parkeren Ow ik had 'm bij die gedenknaald gezet. Was volgens mij gewoon betalen, dus heb dat maar gedaan.
|
|
|
Yoram
|
Ow ik had 'm bij die gedenknaald gezet. Was volgens mij gewoon betalen, dus heb dat maar gedaan.
Aiai, voor de volgende keer dan maar. De haven / de weg voordat je de boulevard oprijd is het eigenlijk gratis (voor de Skihut)
|
|
|
Faxie
|
De boulevard bedoel je die eenrichtingsweg?
Ik reed daar wel lang Eurofun zag ik, maar je bedoelt de andere kant van die weg dan?
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
De boulevard bedoel je die eenrichtingsweg?
Ik reed daar wel lang Eurofun zag ik, maar je bedoelt de andere kant van die weg dan?
schuin tegenover Eurofun, de haven met zijn snacktentjes, daar kan je rondom gratis parkeren.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Weet iemand waar je nu precies mag kiten op scheveningen? Als ik kijk met google maps zie ik vooral borden dat het overal verboden is. Ook op het stuk waar volgens de spotinfo het wel mag. Het gaat erom dat ik iemand op scheveningen wil laten proeven aan het vliegeren met een trainerkite. Dat mag dus nergens officieel? Zie plaatje. please help me out
|
|
|
Faxie
|
Eigenlijk het stuk van de dam tot halverwege de pier voor zover ik het begreep.
|
|
|
|
|
Faxie
|
Dat gaat 'm vandaag niet meer worden. Heel misschien tegen de avond nog. Morgen weer een keer naar de Slufter denk ik
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Dat gaat 'm vandaag niet meer worden. Heel misschien tegen de avond nog. Morgen weer een keer naar de Slufter denk ik Als je maar wel uit het natuurgebied blijft en de poel vrij houd voor mij!
|
|
|
Faxie
|
Dat gaat 'm vandaag niet meer worden. Heel misschien tegen de avond nog. Morgen weer een keer naar de Slufter denk ik Als je maar wel uit het natuurgebied blijft en de poel vrij houd voor mij! Eerlijk delen he
|
|
|
berttt
|
Dat gaat 'm vandaag niet meer worden. Heel misschien tegen de avond nog. Morgen weer een keer naar de Slufter denk ik Als je maar wel uit het natuurgebied blijft en de poel vrij houd voor mij! Ik kom ook wel wat kamikaze stijltjes in het poeltje gooien
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ghehe dan wordt het weer tijd voor de kite op 9 uur stijl door de poel.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Deze morgen toch 2 uurtjes lekker gevaren met de 11 op de sluf. Om 10 uur kwam er nog wat volk en kakte de wind in. Dan maar gestopt.
|
|
|
CCaptain
|
@ Yoram, Geen downwinder morgen, teveel zuid... Wordt sluffie in de middag
|
|
|
Yoram
|
@ Yoram, Geen downwinder morgen, teveel zuid... Wordt sluffie in de middag Ziet er idd niet goed uit. Ik kijkt het allemaal morgenochtend nog even aan, voorspellingen zijn op de WGpro voor morgen niet meer zo best. Naar mijn idee ziet de woensdag het lekkerste eruit. Enjoy morgen, als die echt goed aangaat kom ik miss ook @de sluffie
|
|
|
|
|
|