Ooohh jaahhh, zaterdag gaat het los

F*ck Gravity

Juni 28, 2007, 02:40:28
edit2Rapporteer  
Jaah hoor...., zaterdag gaat het waaien tijdens de funsport Experience op het Oostvoornse meer!

15 knopen uit ZW.. YeSS  ideaal om een mooie downwind slalom / boardercross te varen.

Iedereen kan los gaan op dit event. Nivo maakt niet uit als je het maar veilig houd en enigzins hoogte kan houden.

De grote prijzen waronder een kleding pakket van Brunotti zijn te winnen in de tombola na de BBQ. Je start nummer is je geluks nummer!

ListenToMe Let op! vandaag (27 Juni) sluit de voorinschrijving. Dus als je € 5,- wil besparen schrijf je dan vandaagnog in!

Check voor meer info www.funsportexperience.com
samurai

Antwoord #1 Juni 28, 2007, 03:01:19
edit2Rapporteer  
Leuk!!! Ik zou graag mee doen, helaas verhinderd. Maar letten jullie op de blokkendammen  loser
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 Juni 28, 2007, 14:02:17
edit2Rapporteer  
Jaah hoor...., zaterdag gaat het waaien tijdens de funsport Experience op het Oostvoornse meer!

15 knopen uit ZW.. YeSS ideaal om een mooie downwind slalom / boardercross te varen.

Iedereen kan los gaan op dit event. Nivo maakt niet uit als je het maar veilig houd en enigzins hoogte kan houden.

De grote prijzen waronder een kleding pakket van Brunotti zijn te winnen in de tombola na de BBQ. Je start nummer is je geluks nummer!

ListenToMe Let op! vandaag (27 Juni) sluit de voorinschrijving. Dus als je ? 5,- wil besparen schrijf je dan vandaagnog in!

Check voor meer info www.funsportexperience.com

ik begrijp je entousiasme maar om nu te zeggen "voor elk niveau" vind ik wat gevaarlijk
Als een ras echte beginner daar gaat varen gaat het zeker fout.....
Veel beginners kunnen nog geen hoogte houden en het aspect veiligheid is nog betrekkelijk.
Dus aan alle beginners:
Je kan als beginner altijd komen maar vraag aan andere (gevorderden) of het verantwoord is!!

Kondor 11

Antwoord #3 Juni 29, 2007, 03:14:04
edit2Rapporteer  
Bin jie un zéver????
GlennVegas
Gast
Antwoord #4 Juni 29, 2007, 13:42:04
edit2Rapporteer  
To okidoki.....

je kan het ook erg ver zoeken!!!!  loser

Iedereen weet van zichzelf of die instaat is om mee te doen...! En bij een downwinder hoef je geen hoogte te lopen haha  Joepie.. Maargoed ik snap je punt... en je ziet bij geen een wedstrijd dat een, volgens jou woorden, ras echte beginner zich inschrijft.
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #5 Juni 29, 2007, 16:30:54
edit2Rapporteer  
Dus het wordt rustig op de Sluf  loser
*Maximus*

Antwoord #6 Juni 29, 2007, 19:03:04
edit2Rapporteer  
het ziet er toch niet goed uit voor zaterdag, om 2 uur is de wind al 10knopen volgens guru.
F*ck Gravity

Antwoord #7 Juni 29, 2007, 19:58:51
edit2Rapporteer  
Omdat de wind vroeg is moeten wij ook maar vroeg beginnen.

Eerste heat om 10:00 uur, dus wees er bijtijds bij met inschrijven!
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #8 Juni 30, 2007, 15:56:23
edit2Rapporteer  
O.k....O.k....

ik ging idd iets te ver...

sorry (cry_kitesmiley)

nou wie gaat veel plezier. loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.