FunkyoneNL
|
update aanstaande donderdag beslissen we of het dit weekend wordt..... dus hou ff het topic in de gaten......
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
ind maar zegt nu nog niet zoveel kan nog veranderen vorige week zaterdag uiteindelijk nog leuk daggie......
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
daar heb je helemaal gelijk in! heb toen nog lekker gevaren met mijn 8m2!! Waar is het trouwens...? ik heb geen tomtom maar wel een stratenboek Ik ben totaal niet bekent daarzo
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik zal adres nog even in de mail zetten weet het adres ook niet pcies whahaha
|
|
|
Micky
|
Je weet het maar nooit maar het ziet er ruk uit met de wind. Wanneer gaan jullie de knoop doorhakken of het wel of niet doorgaat? De 2e optie was volgens mij 19/20 okt?
|
|
|
FunkyoneNL
|
we haan donderdag overdag de knoop doorhakken dus hou jullie op de hoogte.....
hopen maar op wind........
|
|
|
Phyxsius
|
Heb gelukkig m'n bar kunnen fixen ondertussen. Nu idd maar hopen op die wind...
Wat zijn de omliggende kitespots eigenlijk ?
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
ah toch nog hoop voor mij, a.s weekend kan ik namelijk niet, maar sowieso in het algemeen hoop ik op wind wat de afgelopen weken best ruk is volgens mij.
|
|
|
FunkyoneNL
|
de grootste spot is neeltje jans maar ook wat kleinere minder bekende spots en Iman heb jij dan de windgoden verzocht even te wachten......... whahaa
|
|
|
BDW
|
We zullen duimen voor jullie!!!
Kunnen niet, maar komen wel ff langs om te kijken!!
Groeten Bas en jeffrey
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha bedankt....... we keep our fingers crossed.....
|
|
|
FunkyoneNL
|
Hai iedereen wegens te weinig wind hebben we besloten het kite-weekend te verplaatsen.
Het weekend zal nu 19-20 en 21 oktober plaatsvinden.
Bij deze is het tevens weer mogenlijk om jezelf in te schrijven!!!!
Groeten Mike
|
|
|
Reigie Power
|
Misschien dat het me gaat lukken! groetenn
|
|
|
FunkyoneNL
|
zal wel een gek zooitje worden dan.....
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
stilte voor de storm....het waait nu al zolang niet dus moet het rond de 20e goed komen!
ik ga ook met hoeveel weet ik nog niet!
|
|
|
FunkyoneNL
|
ja dat denk ik ook mark... we hebben nog 2 weken de tijd enne laat maar weten met hoeveel jullie komen! Gezellig man!
Groeten Mike
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
ohjah ik neem zwemspullen mee en mijn eigen tentje want ik houd niet echt van snurkers...
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha nee is goed vergeet je vlindertjes niet.....
|
|
|
Emma
|
Nu het verplaatst is kan ik misschien ook wel komen, want dat is namelijk in mijn herfstvakantie, en ik wilde sowiezo al gaan kiten
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Heey, In die tijd zit ik in zeeland. Is het ook mogelijk (lijkt me we) om gewoon een dagje mee te beulen op vrouwenpolder? Ik zelf zit de week vanaf 19 tot en met 27 in oostkappele
|
|
|
FunkyoneNL
|
ja tuurlijk mag je langskomen kan je met een beetje geluk 2008 kites testen als die bij Xwatersport binnen zijn!!!!
En Emma je bent van harte welkom kitestertje komt ook!
Laat het dan wel ff weten
Groeten mike
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
Dankje Emiel, komen nog steeds aanmeldingen binnen dus wordt ook gezellig druk! Wind voorspellingen zien in de aanloop van het weekend er goed uit dus al met al een fijn gevoel!!
|
|
|