Morres
|
als je em meer dan week niet gaat gebruiken moet je dat wel doen, anders krijg je schimmel en 't weer erin..witte vlekken, dat soort dingen
|
|
|
daan
|
ja drogen is wel belangrijk want ander krijg je weer/schimmel in je kite zwarte spikkeltjes en das niet zo mooi
|
|
|
double_s
|
tnks maar ik heb geen plek eigenlijk om hem te drogen
|
|
|
Morres
|
tnks maar ik heb geen plek eigenlijk om hem te drogen gewoon uitrollem en dan tip op tip leggen in achtertuin/straat, is ie in 15mins droog.. of voortaan ff in de luvht houden voordat je stopt(mtis het niet regent:P)
|
|
|
D.D
|
Met mooi weer ff uurtje in de tuin leggen ofzo (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
double_s
|
heb geen tuin das het probleem woon op kamers, en bij mijn ouders ligt ie op de stenen dat vind ik nou ook niet zo geweldig.
|
|
|
Morres
|
heb geen tuin das het probleem woon op kamers, en bij mijn ouders ligt ie op de stenen dat vind ik nou ook niet zo geweldig.
Maakt niks uit, ff vegen eerst, en dan gewoon neerleggen, ik peots mn kites altijd op de stenen...
|
|
|
double_s
|
okeej tnks voor de tip zou dat in het vervolg ook maar doen maar denk dat ie nu wel droog is is al 3 dagen geleden. waar poets je mee dan ?
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
okeej tnks voor de tip zou dat in het vervolg ook maar doen maar denk dat ie nu wel droog is is al 3 dagen geleden. waar poets je mee dan ?
waarschijnlijk met fim(of jif) nee lijk me met 'n borsteltje!!!
|
|
|
double_s
|
bedoelde met wat voor schoonmaakmiddel jif schuurt togh?
|
|
|
daan
|
struts opgeblazen laten en in de hoek van je kamer zetten moet je wel even stofzuigen als er veel zand van af komt;)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
die ik heb wel ja! maar waarom zou je m willen schoonmaken? droog is toch prima!
|
|
|
double_s
|
die ik heb wel ja! maar waarom zou je m willen schoonmaken? droog is toch prima! vroeg het me af
|
|
|
double_s
|
struts opgeblazen laten en in de hoek van je kamer zetten moet je wel even stofzuigen als er veel zand van af komt;)
dan weet ik zeker dat ie na de kloten is met mjn 2 katten
|
|
|
Geen
|
dan weet ik zeker dat ie na de kloten is met mjn 2 katten Wie is je dierbaarder
|
|
|
double_s
|
ben anders wel weis met mijn katten, dus leg hem de volg
|
|
|
Frank77
|
wel een balkon?
ik gebruik een 3m lange rond houten steel (gamma) die via een waslijn aan de bovenkant van een balkon hangt. tips omslaan, en weer aan de stok zetten, dan past een 12m kite op het balkon. Werkt bij mij prima. Na half uur binnen halen.
|
|
|
double_s
|
volgende x wel bij mijn ouders in de tuin
|
|
|
double_s
|
nee ook geen balkon
|
|
|
Jolien.
|
ik span een touw, hand hem eroverheen.. Spoel hm af & laat hm drogen. Mijn Waroo's zijn nog schitterend, al zeg ik het zelf
|
|
|
double_s
|
ja dat kan ik wel eens bij mijn ouders in de tuin gaan maken en anders leg ik hem gewoon op de stenen te drogen
|
|
|
[Pepper]
|
waarschijnlijk met fim(of jif)
Jif?? Vim?? En daarna even een lekkere Raider eten zeker.....
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik droog hem alleen als hij nat is van zoet/regenwater zout water droog ik hem nooit af, maar gewoon 15minuten in de luchthouden als je gaat stoppen en je kite nat is.....
|
|
|
#RemcO#
|
en dat is tog een soort van ROT doek. dus da is nie goed ja drogen is wel belangrijk want ander krijg je weer/schimmel in je kite zwarte spikkeltjes en das niet zo mooi
|
|
|