Jacq
|
Hele mooie fotos, met die regenboog erbij, top!!
|
|
|
VincentC
|
Hahaha, was topdag. Jammer dat ik m'n eigen 7 niet klaar had liggen toen die bui eraan kwam, maar die Fuel was ook geen straf, ga je lol van hebben Guus Even for the record, een Takoon Furia heeft ongeveer dezelfde pull in een loop als een Fuel 2007, niets te pussy SLE's...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Helemaal super. Mooie pics. Dikke acties zie ik alweer.
en die mooie nederlandse luchten vind je nergens ter wereld!!! ;-)
|
|
|
PeeWee
|
Super mooie foto's Lijken soms wel kunstwerkjes, met die luchten en op soms een beetje out-focus
|
|
|
roeb
Gast
|
Mooie foto's! Super!
|
|
|
Guus91
|
zo hé foto's zijn echt goed gelukt was wel een sick dagje weer, ene keer 14 knoopjes de andere keer 30 was vooral sick toen je die loop in zette vincent sickste loop die ik ooit in het echt heb gezien volgens mij Lijken soms wel kunstwerkjes, met die luchten en op soms een beetje out-focus wat bedoel je met out-focus PeeWee?
|
|
|
Morres
|
vette pics(ook veel man!)
|
|
|
hkny
|
Super dag.. super foto's..
|
|
|
R@bert
|
Very nice !!!
|
|
|
|
VincentC
|
Hahaha dat valt wel mee, vond het wel mooi, omschakelen van Furia naar Fuel was ff 1 rakje wennen en gaan met die banaan!
|
|
|
|
Kevin
|
mooie foto's hoor en mooie loops Vincentt
|
|
|
PeterKite
|
hmmmmmm wat was dat een lekker middagje waarop iedereen elkaar weer lekker op zat te fokken!
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Weet je het zeker ??? Want ik heb je nog in het water zien staan en het was op het einde van je foto,s maken. Volgens mij staan ik op het einde van je foto sessie en anders is het gewoon pech
|
|
|
Geen
|
mooie foto's die van de fuel hele mooie kleur zeg
|
|
|
|
hkny
|
Weet je het zeker ??? Want ik heb je nog in het water zien staan en het was op het einde van je foto,s maken. Volgens mij staan ik op het einde van je foto sessie en anders is het gewoon pech Hee Richard! Volgens mij staat je raven er wel tussen..!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hee Richard! Volgens mij staat je raven er wel tussen..! Weet jij toevallig welk nummer ???
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nr 78 ?????? Ben ik dat ??????? Rob was er ook en die heeft ook een raven misschien is hij dat wel. In ieder geval volgende keer beter en more pictures
|
|
|