Kitehigh goes Egypte of ergens...

-Mark-

Antwoord #25 Januari 28, 2008, 00:04:13
edit2Rapporteer  
ik hoorde van een paar mensen dat ze na 30 mei gewoon al vrij waren die nog op school zitten ik kan het mis hebben hoor
Gpostema

Antwoord #26 Januari 28, 2008, 00:42:36
edit2Rapporteer  
Dat zullen idd de examen mensen zijn die na  30 mei vrij zijn.. Maar die moeten dan wel weer terug zijn voor  12 juni, omdat de meeste dan de uitslag krijgen en dan zullen weten of ze een herexamen moeten maken of dat ze ze zowiezo gezakt zijn en in het beste geval natuurlijk geslaagd waar we van uit gaan.. Zijn er al veel mensen die interesse hebben?

Gr Gerben!
Youri Blokdijk

Antwoord #27 Februari 13, 2008, 04:33:45
edit2Rapporteer  
gaat er nog wat mee gebeuren met de kite trip? op 10 juni? dag voor mn verjaardag, kan ik m mooi daar vieren Grin
Sherida

Antwoord #28 Februari 13, 2008, 16:19:36
edit2Rapporteer  
Lijkt mij wel weer gezellig om met een groep richting El Gouna te gaan, alleen ben ik op 10 juni nog niet vrij..

Even kijken wat er te regelen valt en anders zullen er vast nog wel meer mensen zijn die op die datum niet kunnen?
Lex

Antwoord #29 Februari 13, 2008, 21:15:41
edit2Rapporteer  
Ik ben volgens mij ook 10 juni nog niet klaar. Zie ook het topic After the Exam voor ongeveer hetzelfde idee.

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=29020.0
Lucas-link7
Gast
Antwoord #30 Februari 13, 2008, 22:34:02
edit2Rapporteer  
Ik heb ook wel interesse, aleen mijn vakantie begint officeel pas 28 juni.. Dan zou ik eventueel een de 21e weg kunnen gaan, maar eerder gaat helaas niet..Sad

Lucas
-Mark-

Antwoord #31 Februari 14, 2008, 02:27:34
edit2Rapporteer  
ik en crhis  gaan zoiezo mis dat het nog een paar dagen later word maar wel rond die tijd.,

dus ik en chris zijn er zoiezo en ik geloof dat er nog een paar mee gaan van vorig jaar
shannon18
Gast
Antwoord #32 Februari 14, 2008, 02:43:18
edit2Rapporteer  
heyhey, het klinkt superleuk! ga ik ervanuit dat ik dan nog niet genoeg van t kitesurfen bak, maar doen jullie dit ieder jaar? dan is t zeker iets om rekening mee te houden voor volgend jaar!
-Mark-

Antwoord #33 Februari 14, 2008, 04:01:58
edit2Rapporteer  
jah de plenning voor mij word wel om elk voorjaar ergens te gaan kite jah
Sherida

Antwoord #34 Februari 14, 2008, 05:24:45
edit2Rapporteer  
heyhey, het klinkt superleuk! ga ik ervanuit dat ik dan nog niet genoeg van t kitesurfen bak, maar doen jullie dit ieder jaar? dan is t zeker iets om rekening mee te houden voor volgend jaar!

Dat maakt toch niks uit?! Het is daar kniediep en een perfecte plaats om in de zon (en natuurlijk met wind!) te kunnen kitesurfen!
shannon18
Gast
Antwoord #35 Februari 15, 2008, 01:10:00
edit2Rapporteer  
haha, je brengt me aan het twijfelen.

maar.... als het kiten al goed bevalt, moet ik de hele uitrusting en shizzle nog aanschaffen, dan word ook nog een vakantie erbij iets teveel van het goede Wink

Lucas-link7
Gast
Antwoord #36 Februari 20, 2008, 02:31:26
edit2Rapporteer  
Is er nou al wat meer info over de reis?

Later,
Lucas
-Mark-

Antwoord #37 Februari 23, 2008, 00:00:05
edit2Rapporteer  
de datum staat nu vast we hebben geboek op 13 mei in het panorama hotel voor 515 groeten mark
Jaimi_l

Antwoord #38 Maart 04, 2008, 05:12:01
edit2Rapporteer  
He daar!!!

Ik ben 2 x in Elgouna geweest Sep 2006  (top wind  11 van de 15 dagen)
                                           Mei 2007   ( Fucking 2 dagen van de 10 )

Ik vind Egypte (elgouna wel OK  qua mensen en kitespots)

1.Safety bootje
2.Mannetjes die je kite vangen
3.Prijzen redelijk

Ik had me eigelijk voor genomen om er nooit meer heen te gaan naar 8 dagen met stress aan de airco gezeten te hebben met 25 gillende kinderen in het zwembad van het OOOH zo mooie Rihana Inn Resort. EN GEEN WIND!!!!

Ik wilde eigelijk nu in Mei naar Oman gaan maar dat is toch een beetje te spannend denk ik.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hele onzinnige inleiding maar ben in Mei in Elgouna. zie jullie daar

PS. Nog plannen om een aantal dagen naar Marsh Alam te gaan ( de nieuwe spot)???

Gr

Ron
-Mark-

Antwoord #39 Maart 05, 2008, 01:26:49
edit2Rapporteer  
eey ron wij ( IK en chris ) hebben geboekt van 13 tot 21 mei wanneer ben jij der in mij wij ziten in het panorama hotel.

Maar ik heb nog geen idee wat de plannen allemaal worden en waar we gaan kite.

gr

Mark
dk23

Antwoord #40 Maart 05, 2008, 19:35:03
edit2Rapporteer  
wij zitten er ook van 13 tm 20 mei. maar dan in het rihanna inn  ThumpsUp
-Mark-

Antwoord #41 Maart 05, 2008, 23:55:24
edit2Rapporteer  
gelemaal top met hoeveel man zijn jullie dk23 ?
Gpostema

Antwoord #42 Maart 06, 2008, 06:52:04
edit2Rapporteer  
Zijn er nog mensen/scholieren/studenten van plan rond 1 juli richting Egypte te gaan? Mijn voorkeur gaat uit naar Hurgharda om vervolgens daar mijn spul te stallen bij Colona watersports. Voor 75,- euro kun je daar 2 weken gebruik maken van al hun voorzieningen (mannetjes die je kite oplaten, compressor, water om je kites schoon te spoelen enz enz..) en de spot lijkt mij echt relaxt daar, met die zandbank voor de kust..
Maar zijn er nog mensen die daar serieus over denken dat te doen want dan kunnen we kijken of we toch nog een clubje bij elkaar kunnen krijgen!?

Gr Gerben  Smiley
dk23

Antwoord #43 Maart 06, 2008, 19:11:22
edit2Rapporteer  
@Mark: ook met zijn tweeën
Youri Blokdijk

Antwoord #44 Maart 07, 2008, 04:02:20
edit2Rapporteer  
ik en eric zitten er 8 mei 10 dagen in het ocean view in el gouna, dus kom de rest wel tegen daarzo dacht ik
Lex

Antwoord #45 Maart 07, 2008, 04:03:35
edit2Rapporteer  
Zijn er nog mensen/scholieren/studenten van plan rond 1 juli richting Egypte te gaan? Mijn voorkeur gaat uit naar Hurgharda om vervolgens daar mijn spul te stallen bij Colona watersports. Voor 75,- euro kun je daar 2 weken gebruik maken van al hun voorzieningen (mannetjes die je kite oplaten, compressor, water om je kites schoon te spoelen enz enz..) en de spot lijkt mij echt relaxt daar, met die zandbank voor de kust..
Maar zijn er nog mensen die daar serieus over denken dat te doen want dan kunnen we kijken of we toch nog een clubje bij elkaar kunnen krijgen!?

Gr Gerben  Smiley

Emieck en ik gaan zowiezo rond die tijd, zie topic after the exam. Wij gaan wel naar el gouna.
Molliebollie

Antwoord #46 Maart 13, 2008, 03:51:48
edit2Rapporteer  
Ik heb vorig jaar de boot gemist (de spreekwoordelijke boot).
Ik wil dit jaar toch wel naar Egypte (hoewel Tarifa ook geen straf was vorige zomer).
Ik kan alleen niet eerder dan 23 juni en ik zou graag iets langer gaan daan 8 dagen.
Ik zie dat je  vanaf 27 juni voor 795,- 14 dagen all-inclusive in El Gouna, Panorama Hotel zit.
Zijn er mensen die ook wat langer mee willen en nog geen of al lang al eindexamen hebben gedaan, waardoor zij ook pas later dan 10 juni kunnen? Laat het even weten (gewoon hier of per PM).
Molliebollie

Antwoord #47 Maart 13, 2008, 04:05:37
edit2Rapporteer  

Gr Gerben  Smiley

Ik ben wel geinteresseerd, al gaat mijn voorkeur dan wel uit naar El Gouna en dan 14 dagen ipv. 8.
Lucas-link7
Gast
Antwoord #48 Maart 13, 2008, 05:18:09
edit2Rapporteer  

Gr Gerben  Smiley

Ik ben ook geintereseerd! keep me posted!!

Lucas
diesel oo7

Antwoord #49 Maart 13, 2008, 17:19:39
edit2Rapporteer  
hoi

mensen wij hebben ook geboekt voor de 13emei tot de 21ste vertrek vanuit amsterdam
lijkt me leuk als we al iets met elkaar afspreken via mail en zo dan kennen we elkaar en zien we ons op schiphol

el gouna here whe come loser loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.