Leon aero2
Gast
|
Wow!!! Wie zijn die gasten? Moet je die gast trouwens zien met die Naish Sol 2008 (zou die nog vrijgezel zijn?) Mooie foto,s zeg
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Neej die is al bezet hoor!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Neej die is al bezet hoor!!!
Wat moet ie kosten?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ik wil ook wel zo'n nieuwe Sol. Nou, knappe prijs toch?!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik wil ook wel zo'n nieuwe Sol. Nou, knappe prijs toch?! haha
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dus? we hebben een deal of lach je me nou gewoon uit Leon? Je bedoelt dat de prijs niet waardig is aan de handel? Daar kan ik dan ook wel weer inkomen eigenlijk....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Als er evenveel garantie op zit, dan wil ik wel hoor?
Doe jij hem dan ook inpakken voor me trouwens? Roze strik is heel erg gepast in deze situatie!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dus deal! Ff serieus, zondag OosterKloostervoorne?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dus deal! Ff serieus, zondag OosterKloostervoorne? Ben bang dat ze Mick niet kunnen missen daar in die omgeving? Dan krijg ik misschien ruzie, en moet dan wederom weer een andere "omgevings topic" gaan zoeken! En dit terwijl ik in die tijd hun taaltje echt accentloos heb leren spreken! Prima! Leuk Zondag Kloostervoornse Stautorand! Ik ziet u daar ;-)
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Deze foto's zijn nog mooier. Ik krijg bijna zin in kiten.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Deze foto's zijn nog mooier. Ik krijg bijna zin in kiten. Waarom waag je dan niet gewoon nog poging?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
super gave foto's robert zat jacq onder het plankie van micky vast ze was er wel maar zag haar niet je hebt toch wat te stellen jacq met die twee kiteheren
|
|
|
R@bert
|
Deze foto's zijn nog mooier. Ik krijg bijna zin in kiten. Waarom waag je dan niet gewoon nog poging? Amen....dude, ga nou gewoon een keer mee...gezellig, beetje aankloten gewoon. Je hebt t superteam bij je dan, haha....
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Deze foto's zijn nog mooier. Ik krijg bijna zin in kiten. Waarom waag je dan niet gewoon nog poging? Amen....dude, ga nou gewoon een keer mee...gezellig, beetje aankloten gewoon. Je hebt t superteam bij je dan, haha.... Ik kan mij geen betere leraren en lerares voorstellen!
|
|
|
Jacq
|
Zijn echt leuk geworden..zelfs die ik heb gemaakt, terwijl ik in eerste instantie de zoom niet eens kon vinden . @Hans...tja, ik was er wel..maar ben nog niet echt spectaculair om vast te leggen helaas, haha.. @Er, gewoon doen, ik bak er ook nog steeds niks van, dus je valt echt niet op @Mark, heb een verjaardag zondagmiddag, hoe laat willen jullie gaan dan?
|
|
|
|
Micky
|
Dus deal! Ff serieus, zondag OosterKloostervoorne? Hee etterbakkie, mij een beetje in de aanbieding gooien.... :'( (al heeft Leon net wel een kasteel gekocht... ) Ik kan zondag ook niet... Zit met 1 vakantieganger en een zieke....moet dus werken. Maandagochtend om 5 uur op en naar de EFFF in Maastricht. Blijf daar maffen dus moest een dienst ruilen om uberhaupt vrij te krijgen. Zullen we het anders een weekje doorschuiven naar volgende week zaterdag? Beun zorgt voor de wind en ik voor de verandering voor de tompoucen...
|
|
|
Micky
|
@ Mini-me en Rauwepower...Sol '08 is nog steeds in leenbruik. Zit nog te twijfelen tussen dit board of de 555 '08. Footpads van de Sol zijn trouwens hemels, ook met schoentjes. Beide lekkere boards. 555 wat beter in de chop en de Sol iets lekker sturend en meer flex. Twijfel, twijfel, twijfel. @ Mister El Rudo....hartelijk dank voor de nominatie... Vind het zelf overigens ook een waanzinnig mooi pic. Benieuwd naar het orgineel....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Jacq, als we gaan gaan we vroeg, maar ik krijg een beetje het idee dat er niet zoveel (voor ons) bekende gaan...
We laten het bijtijds weten!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik herhaal,.... Ik zie dat iedereen gaat, behalve me schatje, dus wij zijn er vroeg!!! Ik film, Robert schiet!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@ Mini-me en Rauwepower...Sol '08 is nog steeds in leenbruik. Zit nog te twijfelen tussen dit board of de 555 '08. Footpads van de Sol zijn trouwens hemels, ook met schoentjes. Beide lekkere boards. 555 wat beter in de chop en de Sol iets lekker sturend en meer flex. Twijfel, twijfel, twijfel.
Ik zou het wel weten! Helaas telt mijn mening nooit haha
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
@ Mini-me en Rauwepower...Sol '08 is nog steeds in leenbruik. Zit nog te twijfelen tussen dit board of de 555 '08. Footpads van de Sol zijn trouwens hemels, ook met schoentjes. Beide lekkere boards. 555 wat beter in de chop en de Sol iets lekker sturend en meer flex. Twijfel, twijfel, twijfel. @ Mister El Rudo....hartelijk dank voor de nominatie... Vind het zelf overigens ook een waanzinnig mooi pic. Benieuwd naar het orgineel.... Ik vond mijn oude voorganger van de 555 juist niet lekker in chop en helemaal k.. in golven omdat hij de neiging had om te duiken. De Sol moet op daar beter in zijn maar heeft misschien voor jou "onze" zware botten te veel flex waardoor je minder pop uit het board zou kunnen halen. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Keep us posted Ps pic is super.. ff op keflar laten afdrukken en boven je bed hangen of dan toch maar een naakte vrouw
|
|
|
Micky
|
Die hangt er al..... naakte vrouw bedoel ik dan...
|
|
|