emieck
|
oke nouja het zal ook wel, de naam maakt me ook niet echt uit:P
@ tommy: ik vond de wind later op de dag toch zeker ruk hoor, alleen echt in de ochtend was ie zeker chill..vaarde je in de ochtend met een roze waroo? die ging namelijk echt behoorlijk hoog gast!
|
|
|
DaanD
|
backroll is kitetaal backloop is windsurftaal
frontroll is kitetaal frontloop is windsurftaal
Met kitesurfen zijn het toch echt verschillende tricks, check ze HIER anders maar! oke nouja het zal ook wel, de naam maakt me ook niet echt uit:P
@ tommy: ik vond de wind later op de dag toch zeker ruk hoor, alleen echt in de ochtend was ie zeker chill..vaarde je in de ochtend met een roze waroo? die ging namelijk echt behoorlijk hoog gast!
Ow en ge'OH' kan naar Trefpunt he jongens!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Naam boeit ook niet echt neej, alleen als je ze moet uitvoeren als op een wedstrijd staat hahaha
Ja ik was met die roze waroo, lekker overpowerd, and touched the sky!!
|
|
|
emieck
|
haha inderdaad, touch the sky op ze minst, als je wilde kon je de lucht kussen man:P haha wat een hangtime ook!
|
|
|
emieck
|
maar hoe heet het dan wat ik deed? ik vaarde naar links, maakte een backroll en terwijl ik die backroll maakte stuurde ik me kite naar rechts en trok m in een loop..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
ingehaakt backroll kiteloop
uitgehaakt f-16
Super al die namen, ingewikkelder als het kiten zelf!!
|
|
|
emieck
|
ja hij was ingehaakt..oke, maar een backroll noemen ze toch ook eens een backloop dus dan heb je toch backloop kiteloop?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
emieck,
ga je ook naar sticked? waar kom je vandaan? maybe kunnen we wat met vervoer regelen.. ik wil nl ook heen..
David
|
|
|
emieck
|
nee sorry, ik heb al vervoer, hele auto zit al vol met mensen..helaas!
|
|
|
WendyH
|
Foto's van gistern heb ik geplaatst op mijn album onder schellinkhout 30-3 ik ben nog bezig met uploaden maar een deel staat er op!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
en waar is 'mijn album' dan? ik keek al in Gallery, maar zag niets... Mark
|
|
|
emieck
|
er staan al 62 fot's op, komen er nog meer? top wendy!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik zal wel helemaal mongool zijn, maar ik kan ze niet vinden hoor....
Linkje?
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Ik zal wel helemaal mongool zijn
Wat een zelfkennis Mijnalbum.nl en dan op schellinkhout zoeken
|
|
|
|
emieck
|
ik ben beniewd hoeveel foto's er zijn genomen..tot nu toe staa ik er nog op geen 1 :P
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Foto's van gistern heb ik geplaatst op mijn album onder schellinkhout 30-3 ik ben nog bezig met uploaden maar een deel staat er op!!
Sorry hoor, dat blijkt hier toch niet echt uit, of ligt het nou aan mij??? Ik zat die hele Gallery al uit te pluizen... Fuck heeeyyyy Ff tjekken dus nu
|
|
|
emieck
|
haha beetje zelf LOGISCH nadenken en je was eruit gekomen:D
|
|
|
emieck
|
van de tot nu toe 100 foto;s geen 1 van mij.. helaas!
|
|
|
|
hkny
|
Kiteloopje! Dankjewel Wendy!
|
|
|
WendyH
|
graag gedaan heren, computer loopt af en toe vast, komen er nog een paar aan, hoop de meeste mensen op de foto te hebben gezet, maar lukte met name met de mensen die bij mij in de buurt komen, geef volgende keer effies seintje @emiecke... ik weet niet waar je mee bezig was, maar heb geprobeert zo veel mogelijk mensen op de foto te zetten.
|
|
|
emieck
|
ik was achter je bezig met loopen
|
|
|