roeb
Gast
|
ik kom ook wel naar schel!
|
|
|
TBK
|
Lijkt me niet dat is zeker 80 km .... Maar gaan er ook nog mensen net als ik , morgen nog naar schellinkhout ? Ik kom morgenochtend naar SH Frank, de wind neemt met de middag namelijk alweer af ! Denk dat ik er rond een uur of 10 wel ben. Kitegreetzz, Frank
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb het gezien in de middag neemt de wind alweer af ,ik probeer er dan ook in de ochtend te zijn .... zie jullie morgen
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ik ga naar ijmuiden. Is nog teveel zuid voor wijk!
|
|
|
@LaurenS
|
Maar dat geldt toch ook voor Ij?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Neej want dan is ie side shore... Ijmuiden is een soort 'kom' naar de pier toe. En ik weet haast cker dat wijk een klotsbak is. ijmuiden heeft toch een wat langere golfslag als Wijk.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Teigetje is wakker hoor.... Moest gister een paar biertjes wegwerken.. Ik kom zo ook naar Skelliewellie... Beetje rustig aan vandaag
|
|
|
Levi
|
Ik ga naar Egmond omdat dat makkelijk te bereiken is met de bus voor mij.. Eindelijk weer lekker het zeetje op en weg van die lange stage uren!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Holy crap dudes!! Super dagje op Ijmuiden. Gewoon met die 7 lopen knallen!!!! Kortom, weer goud voor Loepie, Tommy en Arie!!!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
s'hout was ook een topper! Wind nam gelukkig niet echt af zoals voorspeld....
|
|
|
|
Dirkie
|
Heeeeeeeerlijk dagje op wijk pier! Tot 14:00 met m'n 7.. relekste golven, zonnentje.. GOUD!
|
|
|
roeb
Gast
|
Schellinkhout was wel te doen Eerst met de 12, toen 7, toen 12, toen nog ff de 7! En ik ben alweer bijna goudbruin! Hey Flyingtrunkie, probeerde je aanslagen te plegen op sommmige mensen, door een bommetje op ze te doen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Schellinkhout was wel te doen Eerst met de 12, toen 7, toen 12, toen nog ff de 7! En ik ben alweer bijna goudbruin! Hey Flyingtrunkie, probeerde je aanslagen te plegen op sommmige mensen, door een bommetje op ze te doen Ik kwam wat verder dan ik dacht, en toen kwamen ze wel erg dichtbij ja. Kwam gelukkig goed af!
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Superdaggie op wijk ,bijna vlak water achter de pier en maar zes kiters op het water.Wel veel windsurfers . Topdaggie met die zon ,en de sprongen gaan steeds hoger .Wel ietwat vlagerig,maar dat mocht de pret niet drukken.Eerst de 11 opgepompt(werd verticaal gelanceerd).Toen maar verder met de 9m2.Helemaal top
|
|
|
Dirkie
|
Hey Lauxus, dan wat dat jou brommer bij de pier zeker? Ik herken hem van je avatar. Ik heb zelf een RSV mille, niet echt geschikte kitebrommer. Was vandaag aan 't varen met een paarse waroo 7. Erg lekker idd!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Yep ,Was weer een super dag ,ruim 3.5 uur gekite met mijn 9 mtr ,moest er in de vlagen goed aan werken ,ik hoop dat het morgen ook nog wat is ,dan ben ik weer op schellinkhout..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ziet er niet echt lekker uit Frank. Of op jouw alom bekende weerkaartjes wel?
|
|
|