|
joosie
|
Tsssss, waar is de wind Nog badgasten naar NKV clinic dinsdag?? Ik ga wel zeker ff gezellig heen Datum: 03-06-2014 Tijd: 19.30 - 22.00 van den Berg Surf, Hoorn Clinic door Stefan van der Kamp
|
|
|
|
KiteFEEL
|
Gister een hele dag lekker op Andijk staan lesgeven. In de avond zelf nog even gevaren en daar was niks vervelends aan. Genieten! Kom maar weer op met die wind... Na 1 dagje geen les staan we alweer te springen om met deze heerlijke watertemperaturen weer veel mensen enthousiast te maken. Komende dagen eerst maar even de SUP op!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Is al druk genoeg met kiters Sven, hou is op met les geven
|
|
|
|
pewpew
|
Tsssss, waar is de wind Nog badgasten naar NKV clinic dinsdag?? Ik ga wel zeker ff gezellig heen Datum: 03-06-2014 Tijd: 19.30 - 22.00 van den Berg Surf, Hoorn Clinic door Stefan van der Kamp Gaat het morgen door? (aangezien er weinig wind staat)
|
|
|
Langbeest
|
Voor de clinic hoeft geen wind te staan.
|
|
|
|
joosie
|
@ PEWPEW De NKV clinic is binnen in de shop bij http://www.vandenbergsurf.nl/vandenberg/locaties/hoorn/Speerpunten: • Hoe check je je materiaal en hoe stel je het goed af? • Wanneer ontstaan de meeste gevaarlijke situaties? • Hoe herken je zo’n gevaarlijke situatie van tevoren? • Wat zijn de veiligheidsprocedures? • Hoe doe je een selfrescue en hoe word je gered door anderen? • Wanneer kun je veilig het water op? De clinics worden ondersteund door videobeelden en er is meer dan genoeg ruimte voor vragen en het behandelen van specifieke problemen in een interactieve sfeer. Deze clinics zijn niet alleen bedoeld voor startende kitesurfers, maar vorig jaar kregen ook vergevorderden een aantal eyeopeners. Toegang is gratis voor leden en niet-leden! Datum: 03-06-2014 Tijd: 19.30 - 22.00 van den Berg Surf, Hoorn Clinic door Stefan van der Kamp
|
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Toch maar even kijken zo bij vd Berg met de NKV veiligheidsclinic. Ik houd donderdag wel mijn eigen clinic .Ik ga varen ,voorspellingen zien er te wauzzz uit Wie doet er mee Pakken we meteen deze mee op donderdag!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik hoop dat het dan nog een beetje waait Henk...de meeste wind is in de ochtend wind is in de middags afnemend .....Ik ken zelf ook pas na 15.00 uur .
|
|
|
bredo
|
Blijft na 17:00 nog genoeg wind over donderdag na een bak met regen...vlgs de weermannen
|
|
|
|
joosie
|
Was toch een leuke en interessante avond de NKV clinic bij vd Berg in Hoorn Goede uitleg met filmpjes van Stefan van der Kamp en Tom Rotmansm aangevuld door Stephan van den Berg en zijn team Ook de KNRM was aanwezig met alle informatie en uitleg Donderdag weer ff kite westen windje http://nl.windfinder.com/weatherforecast/markermeer_schellinkhout
|
|
|
|
ditispablo
|
donderdag nog ff spelen voordat t zomer wordt !!
|
|
|
FlyingHigh
|
Wind voor morgen geeft nu idd west aan en is inmiddels al een stuk lager ingeschat. Max 24 kts nog ipv 31 kts. Maar genoeg om nog ff lekker te spelen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nee hoor 32kn max op Wijk
|
|
|
|
PeeWee
|