|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ook weer net terug van Edam... Toen ik begon was ik helemaal alleen op het water...nog even bij de camping wezen kijken zag Tom lekker in het zonnetje zitten maar die was net het water af een uniek plekje heeft hij daar ....was verder een lekker windtje weer goed met de 9 mtr kunnen varen. Vandaag de vierde dag dat ik kon kiten ....maar heb het wel weer gehad met die Noordelijke wind ...hoop dat hij snel weer naar ZW draaid..
|
|
|
Langbeest
|
Helaas Frank, hij blijft voorlopig nog uit de Noord hoek komen. Sterker nog hij draait naar NW
|
|
|
Giertje
|
Wind is Wind! en het is heerlijk rustig op Edam. Altijd beter dan zo'n gekkenhuis op Schellinkhout.
|
|
|
Langbeest
|
Lekker zeetje, heerlijk
|
|
|
FlyingHigh
|
Gelijk heb je hoor Ger, wind is wind. Maaaar als we mogen kiezen, dan...
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
was wel ff lekker op wijk vanmiddag, later op de dag, wat hogere golven en vlakkere stukken ertussen , na 4 dagen op rij, best gesloopt
|
|
|
PeeWee
|
Zo, net het licht uit gedaan op Andijk. Het was weer lekkel.
See joes
|
|
|
ditispablo
|
sunset session good old ijmuiden was heerlijk met de 10 gisteravond, 16-23 kn
|
|
|
tomdfireman
Geen avatar
|
Was gister inderdaad genieten!!
Iemand een idee waarom die (politie)helikopter boven zee voor Wijk aan Zee rondvloog? Heeft er zeker een tiental minuten rondgecirkeld.
|
|
|
Langbeest
|
Ik was mijn board kwijt
|
|
|
|
mocem
|
Ik was gister op Castricum. boven de zandbak je truuc inzetten en dan mooi in et diepe erachter landen. Heerlijk!
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik was mijn board kwijt
Geweldig
|
|
|
Langbeest
|
Boardje is gevonden bij "pondje Buitenhuizen"
|
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Gaat lekker Tim....morgenmiddag ook weer naar Andijk Het weekend ziet er niet zo goed uit...dan morgen maar mijn kite uurtjes pakken
|
|
|
|
|
Keut Local
|
Gevonden op Andijk, is t van jou? Bel even 06-46071253
|
|
|
@LaurenS