Afgelopen maand was het weer feest in Zeeland. Met een grote groep enthousiaste KiteFEEL cursisten uit Noord-Holland een super weekend gehad op de Brouwersdam en Wissenkerke! 3 dagen wind zon en hoge temperaturen.
Vond het niet zo maar dat lag aan mezelf. 2 uur in de tandarts stoel en daarna kiten is niet handig en in mijn zomerpakkie op schell was ook best frips . Het zeetje is toch een stukkie walmel
Na een backroll alleen even m'n kite in de wokkel, dat was een stevig eendje teruglopen maar gelukkig had ik de lijntjes redelijk netjes opgerold dus was snel weer op het water.
Ja Peter......het lag aan jou.. ..maar de zomerpakjes kunnen inderdaad weer in de kast het was weer een stukje frisser Maar het was weer een heerlijk middagje.. Strak windtje die later zelfs nog wat toenam ..lekker gepowerd met de 9 mtr. : Morgen maar even kijken of de wind in de middag nog een beetje blijft doorstaan. @DM2008.vaar jij met een RRD kite ...ik zag dat je een probleem had.
Lekkere avondsessie op Schel, uitgehaakte truukjes gingen lekker gepowered met de 12. Ook maar backroll to toeside geprobeerd en die lande ik ook meteen, op naar backroll to wrapped
Ja Peter......het lag aan jou.. ..maar de zomerpakjes kunnen inderdaad weer in de kast het was weer een stukje frisser Maar het was weer een heerlijk middagje.. Strak windtje die later zelfs nog wat toenam ..lekker gepowerd met de 9 mtr. : Morgen maar even kijken of de wind in de middag nog een beetje blijft doorstaan. @DM2008.vaar jij met een RRD kite ...ik zag dat je een probleem had.
Nee, Naish Park, oranje. Ik zat een behoorlijk end naar die (ondiepte) ton toen dit gebeurde.
Na een backroll alleen even m'n kite in de wokkel, dat was een stevig eendje teruglopen maar gelukkig had ik de lijntjes redelijk netjes opgerold dus was snel weer op het water.
Ik heb je ook gezien, had met je te doen!
Was erg leuk na lange tijd Schellinkhout weer eens onveilig te hebben gemaakt. Hier ooit mijn eerste meters gemaakt tijdens mijn eerste kiteles. Gister lekker geoefend met loopjes en de darkslide, blijft lastig, goed timen. Maar als ik meer van deze lekkere sessie`s ga meemaken zal het alleen nog maar beter worden.