joosie
|
Was gezellig vandaag en weer lekker bijgekleurd, ook nog ff gevaren met de 19m Core riot van kiteschool thanks bas, toch ff paar rakkies heerlijk gevaren Het ziet er goed uit voor aankomende week, kan alleen in de ochtend dinsdag en woensdag helaas middag dienst
|
|
|
Big Vin
|
Ik ben op vakantie in bergen noordholland, en wil maandag mijn nieuwe kite eens oplaten, 19m flysurfer. Waar kan ik hier in de buurt met zzo het beste gaan kiten? (Ik ben geen beginner meer)
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Aan de heren die Ozone varen.
3 weken terug in het geweldige Comboek heb ik een poging gedaan mijn kite in die van John te parkeren. Helaas is dit niet helemaal goed gegaan. De bedoeling was om al zijn 4 lijnen te slopen. Helaas heb ik er maar 2 gesloopt. Ik was natuurlijk we zo sportief om voor John nieuwe lijnen te kopen. Helaas kan je bij Ozone alleen complete sets kopen. Ik heb dus nu in verpakking 2 nieuwe stuurlijnen liggen. Zijn de rode en de blauwe. Ik weet dat er op Schel een aantal malloten rondvaren die Ozone varen. Dus mocht je stuurlijnen moeten hebben? Niet verder zoeken maar mij een een PB bericht sturen. Voor 75 euri zijn ze voor jou.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik bied 24 euro . Euro per 2 meter
|
|
|
|
Idefixe
|
Jow Pieno , ben je geen lid van de NKV? want dan je verzekerd voor dit soort zaken...........
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Vandaag met 14meter in zandmotor proberen te varen. Flink verschil met zon mega zeil. Op een gegeven moment midden op de plas alle wind ook nog weg dus flikkert het gevaarte zo naar beneden.
Maareh dinsdag. 9meter of is dat te gek?
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Als je deze vraag al op zondagavond gaat vragen is de kans groot dat het dinsdag te hard voor jou gaat waaien roeland
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Denk dat ik morgen ook mijn spulletjes maar in de auto gooi......weet je wat,gewoon de hele week.....
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
@kiteruithoorn dat begrijp ik niet... Ik ben weliswaar zelfstandige en kan in principe mijn eigen tijd indelen maar moet altijd wel keuzes maken. Helaas heb ik (nog) geen quiver (zo heet dat toch? ) en alleen een 9m. Ik denk dinsdag ochtend mooie wind voor 9m? Ik zie wel verschil tussen windfinder en windguru trouwens. Waar "varen" jullie op?
|
|
|
Big Vin
|
Schellinkhout it is, thanx!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arvidnl
|
Ga ook richting schell.
|
|
|
Giertje
|
Wat een Top dag, van 11 tot 13.30 met de 9 Morgen voor de zekerheid ook de 7 maar meenemen.
|
|
|