JimiHx
|
is de richting wel lekker dan? IS het pal aanlandig nu?
|
|
|
@LaurenS
|
Wind is prima in orde hier op Wijk , kleine 20 plus! en ZW is niet onshore, wel druk met kiterzzz
|
|
|
JimiHx
|
Wind is prima in orde hier op Wijk , kleine 20 plus! en ZW is niet onshore, wel druk met kiterzzz dat zijn de berichten on my way!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Op schell. was het wat minder...hooguit een knoopje 15 maar toch nog zo, n 1.30 uur kunnen varen.. Het was wel weer gezellig de hele ploeg was aanwezig...hopelijk de volgende keer weer wat meer.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
zag je wel paar keertjes hoog gaan peter was er van 2 tot 4 maar kon mijn hoogte niet echt houden redelijk veel stroming denk ik dus uiteindelijk maar teruggelopen van het dorp naar de bunker
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vanochtend met Haringkie naar Schel daar aangekomen stond het ontvangst comite al op de parkeerplaats te ouwetakkebossuh. Dat hebben we nog een uurtje volgehouden bij het bankie, helaas vonden wij het niet de moeite om te gaan pompen dus maar onverrichter zaken weer naar huis weder gekeerd.
|
|
|
|
arvidnl
|
Was op wijk wel weer ff schrikken toen ik het strand op kwam.wat een drukte. Gelukkig op het water weinig last van gehad.eerst met de twintip en daarna het golfsurfboardje gepakt Tegen een uur of drie (gok ik) nam de wind goed toe. En daarna nog ffies verder gegaan met de twintip. Al met al een lekker dagje. En bijkomend voordeel van deze temperaturen is dat je niet lang op de kant meer blijft staan ouwehoeren .haha. @laurens:vaarde je vandaag met je lieuwe boardje en ozone catalist? Dan zag ik je ook idd een paar x hoog gaan. Lekker bezig!
|
|
|
Langbeest
|
Ben blij dat we toch nog even gewacht hebben. Konden eind van de middag nog effe lekker cruisen.
|
|
|
JimiHx
|
Was weer airtime op Wijk bunker , werd net hoog tij na enen dus mooie condities.. Wind trok nog effe door naar 26 knots dus het ging weer hoooooog, en dat voor de Zondag . Waren wel 100 plus kites op het water ondanks het najaar , gelukkig ruimte zat ....hij was lekkah heerlijke sessie gevaren thx voor de update laurens. fijn om er achter te komen dat er gewoon 150 man aan het kiten is
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dagje ijmuiden gedaan was ook wel weer lekker met ZW
|
|
|
|
|
Tristan Phillips
|
Was vanochtend in schelly maar als leerling had ik wat mooite recht op te blijven met de slappe wind en een 12mtr. Vanmiddag de hond uitgelaten bij Bergen aan zee, dat zag er beter uit
|
|
|
robbertvandermeer
|
Vandaag bij wijk pier gevaren, heerlijk rustig, iedereen zat bij de bunker. Tussen de pier en de bunker mooie golven kunnen rippen... Top dag!
|
|
|
ditispablo
|
yep topper op wijkie pier, eerst de low-end van de 10M edge getest en daarna lossss
|
|
|
DM2008
|
Helemaal prima bij WaZ pier inderdaad, lekker kunnen kijken naar de Flymasters op IJmuiden Goed gepowerd met de Park 11m.
|
|
|
FlyingHigh
|
Vanmorgen ff anderhalf uur lekker kunnen varen, daarna heerlijk zitten takkuhbossen. Tijd voor een goede zuidwester!! Was weer een gezellig daggie
|
|
|
Tim_GTS5
|
Genoeg wind 20/27 kn vandaag , zee is natuurlijk voor de gevorderden
|
|
|
@LaurenS
|
Tja die wind was best aanwezig afgelopen middag, volgende keer ook een keer IJmuiden checken met ZW, denk altijd dat het een klotsbak is met die richting . Niet dus ? Wellicht vanmiddag even naar IJmuiden met een zonnetje ,vliegertjes gaan voor de zekerheid mee ,alhoewel
|
|
|
McBridges
|
Gister even op Wijk/IJmuiden gekeken maar even gepast vanwege de hoeveelheid kiters ...èn met in 't achterhoofd dat de volgende dag een goed alternatief kon zijn.....en dat klopte! Toen ik aankwam waren er nog 2 anderen met een Flysurfer 15m bezig maar daar lukte het net niet mee... Het water op gegaan met mijn Gong 17m SFS en directional Matata 5.2 en met 10-12 kts kon ik gewoon lekker hoogte lopen. Had voor het eerst de voetbandjes er maar op gezet dus ook maar wat sprongetjes gewaagd....H A N G T I M E ....heerlijk, smaakt naar meer
|
|
|
|
|