Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo zeg hij was best hard voor me 10m na een uurtje te hard dus de kite maar in het gras geparkeerd. Patrick vond me zielig en zegt pak mijn 7 maar effe Dus nog even een half uurtje met de 7 van Patrick geknald yihaaaaaa Oh ja het was niet koud, had me droogpakkie lekker an
|
|
|
Erik_v_R
|
ZZO prima te doen. Heerlijk 3 uurtjes gevaren met de 7.5.
Ik heb het niet koud gehad. Hoogsten wat fris op de kant. Ik had wel cap op en schoentjes aan. Handschoenen waren (voor mij) echt nog niet nodig.
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zo, ben ook weer thuis van een daggie..........werken Morgen ben ik wel van de partij. Geen piket dus hoef er niet plotseling uit. Morgenochtend rond 08.30 uur op Schellie. Is het echt al tijd voor een droogpak mensen, want dan doe ik hem ook aan hoor. Anders probeer ik eerst nog wel wetsuitje em droogpak in de auto voor het geval het echt te koud wordt. Afgelopen week was het gewoon nog lekker in mijn natte pakkie en blote voetjes
|
|
|
Langbeest
|
Gewoon met wetsuit, morgen is het weer 11 graden met zonnetje
|
|
|
|
PeeWee
|
Met een ondergaand zonnetje heerlijk gevaren. Mooie vlakke stukken, 7mtje . Alleen weer ff wennen aan de schoentjes. Morgen weer. See joes
|
|
|
Giertje
|
Citaat van kiteruithoorn: Wel frisjes met blote voeten. Ik dacht al dat je het moeilijk had Henk, je was helemaal groen uitgeslagen. Top kunnen varen met de 7 edge en geen koude voeten.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Al 4 maanden niet meer gekite, maar volgens mij kan het weer nu mijn arm het weer redelijk doet na die breuk.
Gaan er nog mensen naar Schellinkhout, en wat wordt aangeraden, droogpak of wetsuit ?
|
|
|
|
|
bubbeltje
|
Morgen ook maar weer eens een keertje komen kijken
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
vandaag maar even geskipt was beetje teveel voor de 9. inmiddels in friesland aangekomen. morgen naar beginnerspot Workum. Mooie plek met zand dus zonder schoentjes hopelijk weer wat bochten maken... goed weekend allen!
|
|
|
@LaurenS
|
IJmuiden 30 plus ZW ,Schell krap 20 momenteel ,als dat zo doorgaat is de keuze snel gemaakt
|
|
|
Wanda
|
Gistermiddag heerlijk gevaren met de 7. Vandaag en morgenochtend helaas werken Hopen dat er morgenmiddag nog wat wind staat
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
tja.................................... ........... Word zo gehaald met taksi teigert en dan droogpak an en dan knalle maar weer op Schelli Eerst nog maar een klein bakkie pleur erin !! O ja plan is gewijzigd, ik rij want morgen moet de auto beschikbaar zijn voor de handbal van mijn dochter, Vrouwe je kenne beter ...........................
|
|
|
@LaurenS
|
Wind is naar Zuid op IJmuiden,kom ook naar Schell voor een comfiesessie in mijn droogpak Laterzzzzz
|
|
|
the littleman
|
Ik kom er ook zo aan, kijken of ik de spierpijn van gister eruit kan varen
|
|
|
|
bredo
|