|
Haring High Richardt
|
Kom net terug van Wijk, prima gevaren met de 12. Was geen spektakel maar toch zonnetje en een beetje wind, ik ben tevreden. En zo was dat !!! Lekkel met de 11 en weer lekker bijgekleurd . Volgende keer slufterrr ???
|
|
|
Giertje
|
De 6 de 9 en de 11? Zo zie je maar weer wat voor invloed lichaamsgewicht op de maat van de kite heeft
|
|
|
Haring High Richardt
|
De 6 de 9 en de 11? Zo zie je maar weer wat voor invloed lichaamsgewicht op de maat van de kite heeft Leef jij ook nog ?? Camper al klaar ?? Hoe laat gaan we weg ? mot ik brood meenemen voor onderweg ?
|
|
|
Giertje
|
Nee de gier is niet dood hij leeft. Nee druk druk druk met het inbouwen van de campert.
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Vanmiddag rond 14.30 uur lekker met de 13m begonnen op schell. Na een uurtje ineens zwaar overpowered de 9m maar opgepompt. Rond 17.30 uur was het wel genoeg en trok de wind nog even door.
|
|
|
ditispablo
|
ja dat was nog best fijn met de 10 van 18.30 tot 21 op schel
|
|
|
joosie
|
Lekker middagje van 15:15 eerst met de 9m een klein uurtje daarna de 7m gepakt heerlijk windje, om 19:00 helemaal leeg, was weer lekker hoor in het zonnetje De eerste alweer zien varen met een shorty
|
|
|
Haring High Richardt
|
[quote @ Richard en de Teigert ben ook woensdag bij Aloha van de party, neem misschien die kleine kale hoogspringer ook mee [/quote] Was erg interessant en leerzaam vanavond. Tevens was het ook erg gezellig
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat kunnen ze zo,n ervaren kiter als jij nou nog leren..Richard Maar ga je vanmiddag dan ook nog naar de vandenBerg testdag bij Medemblik ? het kan vanmiddag/avond wel weer eens gaan waaien. Hier het plaatje voor vanmiddag.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was ook erg gezellig en je steek er altijd wat van op Testdag is toch alleen suppen ?? Krijg ik last van mijn rug mee met dat gepeddel Je plaatje zal toch wel weer geen zak van kloppe denk, zoals gewoonlijk
|
|
|
pewpew
|
Mijn ouders zijn aan het verbouwen dus ik denk dat ik ook maar straks ff kom kijken
|
|
|
joosie
|
was wel gezellig gister bij Aloha Iedereen veel plezier vanmiddag komt zat wind voor medemblik, zelf zo naar t werk
|
|
|
@LaurenS
|
Niet te geloven,alles heel gehouden op Bonaire, mag wel in de krant .... .Morgen trouwens weer fijn thuis .Ben ik weer op de nederlandse wateren te bewonderen. Wat een topvakantie was dat ,werkelijk elke dag rond de 30 knopies , af en toe pieken boven de 40,BIZAR
|
|
|
pewpew
|
Iemand toevallig een update van medemblik?
|
|
|
zwafra
|
Goed te lezen dat je (alweer) en Top vakantie heb gehad .. ...maar het is je gegunt Peter...goede terugreis . Vannavond nog mensen naar Edam ..de wind is aardig aangetrokken lijkt mij goed genoeg voor een avondsessie.. ik ben er om 18.00 uur . Het regengebiedtje is volgensbuienradar pas om 21.00 boven Edam..
|
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er zeker goed uit op Edam. Top omstandigheden ( kl@te) moet aan mijn campert werken. Sukses. Zwafra
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top omstandigheden ( kl@te) moet aan mijn campert werken. Sukses. Zwafra Kon je vandaag geen vrij krijgen van je baasssss ?? Vannavond nog mensen naar Edam ..de wind is aardig aangetrokken lijkt mij goed genoeg voor En......................... topsessie ???? Niet te geloven,alles heel gehouden op Bonaire, mag wel in de krant Ongelofelijk, wat ging er mis ???
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Mooi dat je weer terug bent Peet. En een keertje niks gesloopt is ook een wonder. Ongelooflijk. Tot gauw op het water
|
|
|
zwafra
|
Net weer terug van Edam ....en het was weer TOP . ..strak windtje zo, n 20 knp met een lekker zonnetje erbij , en zo, n 10 kiters op het water..leek wel zomer.
|
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
13 tot 16 knopen bij wijkie. Zijn 3 kiters ofzo bij de bunker. Grote maten weer dus.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
waait nu goed 22 knopen @schell . ff kijken of ik zo ga of anders vanmiddag andijk wel meer zon dan
|
|
|